دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
همکاری صرافی‌های آنلاین ارز دیجیتال، در راستای گسترش و توسعه بازار ارزهای دیجیتال

همکاری صرافی آنلاین ارز دیجیتال و توسعه بازار ارز دیجیتال

همکاری صرافی‌های آنلاین ارز دیجیتال، در راستای گسترش و توسعه بازار ارزهای دیجیتال

نقش کلیدی صرافی ارز دیجیتال در روند گسترش بازار ارزهای دیجیتال

در طی چندین سال اخیر، عوامل و فاکتورهای زیادی در کنار یکدیگر قرار گرفتند تا بازار ارزهای دیجیتال بتواند با توسعه و گسترش خود، خدمات و امکانات بیش‏تری را در اختیار افراد علاقه‌‏مند و سرمایه‏ گذاران ارزهای دیجیتال قرار دهد. در این بین در این گسترش و توسعه، بی‌‏تردید صرافی ‏های آنلاین ارزهای دیجیتال نقش بسیار مهم و کلید‏ی ‏ای را بر عهده داشته و ایفا نموده ‏اند. چرا که با ایجاد یک صرافی جدید، یک محیط و پلتفرمی مخصوص خرید و فروش ارزهای دیجیتال شکل می‌‏گیرد که در این پلتفرم، همه روزه افراد زیادی مشغول سرمایه‌ ‏گذاری و انجام تراکنش ‏های مربوط به ارزهای دیجیتال خاصی می‌‏شوند که این امر در نوع خود باعث افزایش رونق و توسعه ‏ی بازار ارزهای دیجیتال خواهد شد.

زیرا همانطور که می‏دانید، هر چقدر که از یک ارز دیجیتال در معاملات و یا تراکنش ‏های بین افراد، استفاده شود، در نتیجه شاهد افزایش ارزش و اعتبار این ارز دیجیتال در بازارهای جهانی خواهیم بود. لذا شکل ‏گیری یک صرافی آنلاین ارز دیجیتال، می‏‌تواند کمک شایانی در گسترش وتوسعه‏ ی ارزهای دیجیتال و بازار مربوط به آن داشته باشد

 Bitcoin Australia در  Kucoin  سرمایه گذاری  سه میلیون دلاری صرافی ارز دیجیتال

حال از طرفی دیگر، همواره خبرهای مختلفی در مورد صرافی‏ های آنلاین ارز دیجیتال مختلف در سراسر دنیا، منتشر می‏‌گردد. یکی از این خبرها، مبنی بر این است که صرافی قدرتمند و بزرگ ” Kucoin “، قرار است که در صرافی ” Bitcoin Australia ” سرمایه‏ گذاری‏ هایی را انجام دهد و در واقع شاهد شروع یک همکاری سازنده بین این دو صرافی باشیم که کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال این همکاری را به عنوان یک رویداد ” win – win ” در نظر می‏‌گیرند که هر دوی صرافی‏ ها در پی این قرارداد موفق به کسب درآمد شده و کارهای خود را گسترش خواهند داد. بر اساس این قرارداد صرافی ” Kucoin ” که متعلق به کشور سنگاپور می‏‌باشد، قرار است در حدود 3 میلیون دلار در صرافی ” Bitcoin Australia “، سرمایه‏ گذاری نماید.

این اقدام برای صرافی ” Bitcoin Australia “، از این جهت مهم است که با سرمایه‏ ی وارد شده، می‏‌تو‌اند بازارهای کاری خود را گسترش داده و مشتری‏‌های بسیار بیش‏تری را برای فعالیت در صرافی خود جذب نماید. در حال حاضر صرافی ” Bitcoin Australia “، در کشورهای استرالیا، هلند و کانادا در حال فعالیت می‌‏باشد که با سرمایه ‏ی وارد شده، پیش ‏بینی می‏‌گردد در طی 2 سال آینده، تعداد کشورهای تحت پوشش توسط صرافی ” Bitcoin Australia “، به 27 تا برسد. علاوه بر این صرافی ” Kucoin ” نیز می‌‏تواند با ورود به بازار استرالیا، دامنه‌‏ی فعالیت‏ های خود را گسترده ‏تر کرده و تعداد مشتریان، بسیار بیش‏تری را برای خود جذب نماید. چرا که در حال حاضر، تعداد افراد بسیاری در زمینه ‏ی سرمایه‏ گذاری ارزهای دیجیتال در کشور استرالیا فعالیت می‏‌کنند.

افزایش تعداد تراکنش ها

از طرفی دیگر با ترکیب فعالیت این دو صرافی و افزایش توان عملیاتی هر یک از آن‎ها، پیش ‏بینی می‏‌شود که تعداد تراکنش ‏های (تبدیلات) ارزهای دیجیتال در هر یک از این دو صرافی، چندین برابر افزایش داشته باشند که این افزایش تعداد تراکنش‏ ها، به طور مستقیم در رونق گرفتن و توسعه ‏ی بازار ارزهای دیجیتال و ارزهای موجود در آن، بسیار مؤثر خواهد بود. حال باید دید که نتایج این همکاری، تا چه حد بازار ارزهای دیجیتال را در جهت حرکت رو به جلو کمک خواهند نمود.

هم چنین در این باره بخوانید:

افزایش سرمایه‎گذاری صرافی‎های ارز دیجیتال در منطقه آمریکا

تأثیر صرافی‎ها بر گسترش و توسعه بازار ارزهای دیجیتال چه می‌باشد؟

بهره برداری از توانایی تبدیل ارز دیجیتال در صرافی zebpay

 

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.