پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403
قیمت ارز دیجیتال بیت کوین
3d illustration of bitcoins closeup

چرا کارشناسان بازار، تأکید می‎کنند که در زمان فعلی بیت کوین بخریم؟

قیمت بیت کوین

بازار ارزهای دیجیتال به عنوان پلت فرمی پرسود و درآمد زا برای سرمایه گذاران

بازار ارزهای دیجیتال همواره به عنوان پلتفرمی پر سود و درآمدزا برای سرمایه‏‌گذاران ارزهای دیجیتال بوده است. در این بین، بیت کوین به عنوان یکی از اصلی‏‌ترین ارزهایی است که بیش‏ترین درآمدها را برای صاحبان و سرمایه‏‌گذاران خود به ارمغان داشته است. به طوری که می‏‌توان گفت که خرید بیت کوین در هر زمانی می‏‌تواند به عنوان یک استراتژی خرید موفق در نظر گرفته شود. چرا که همیشه این انتظار می‏‌رود که در پی نوسانات صورت گرفته، قیمت بیت کوین، بیش‏تر از قیمت زمان خریداری شده‏‌ی آن شده و باعث ایجاد سود برای صاحبان آن شود.

بهترین فرصت برای خرید ارز دیجیتال بیت کوین

اما در این بین، با وجود آن که کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال، همیشه به خرید بیت کوین تأکید دارند، در این برهه از زمان که بازار ارزهای دیجیتال، در یک شرایط ویژه‌‏ای قرار دارد، کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال، با یک نگاه و توجه ویژه‌‏تر و بیش‏تری نسبت به خرید بیت کوین تأکید می‌‏کنند. چرا که به نظر این کارشناسان شرایط فعلی بازار، بهترین زمان برای سرمایه‏‌گذاری بر روی بیتکوین می‌‏باشد.

بدین صورت که کارشناسان این اعتقاد را دارند که قرار گرفتن قیمت بیت کوین در زیر حدود قیمتی 7 هزار دلاری، بهترین فرصت برای خرید این ارز دیجیتال می‏‌باشد. چرا که این انتظار می‌‏رود که در سال 2019، با شرایط بسیار متفاوت‏‌تری در مورد ارزهای دیجیتال رو به رو شویم. به طوری که پیش‏‌بینی می‌‏شود که بسیاری از ارزهای دیجیتال و بخصوص بیت کوین، ارزش و قیمت سهام خود را به مقدار قابل توجهی بالا ببرند که در این بین ممکن است که قیمت بیت کوین به حدود 10 هزار دلاری برسد.

البته این پیش‏‌بینی تنها بر اساس عقیده‏‌ی کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال نبوده و آمار و ارقام در دسترس نیز این انتظار را به وجود می‌‏آورد که به احتمال زیاد با این شرایط رو به رو شویم. در واقع تحلیل‏‌های صورت گرفته بر روی تغییرات و نوسانات قیمتی ارزهای دیجیتال و بخصوص بیتکوین نشان می‏‌دهد که با شروع سال 2019، دیگر دوره و زمان اصلاح قیمت بیتکوین به پایان خود خواهد رسید و در نتیجه شاهد رخ دادن جهش‏‌های قیمتی رو به بالا و مثبتی در مورد ارز دیجیتال بیتکوین خواهیم بود.

قیمت فعلی بیت کوین ، به عنوان کف قیمت بیت کوین

از طرفی دیگر، بسیاری از افراد نیز این اعتقاد را دارند که قیمت فعلی بیت کوین دیگر به عنوان کف قیمت بیت کوین در زمان‏‌های اخیر بوده و دیگر انتظاری نمی‌‏رود که قیمت بیت کوین به پایین‌‏تر از این مقدار کاهش داشته باشد. در واقع نتیجه‌‏گیری می‌‏شود که در شرایط فعلی موجود، قیمت بیت کوین در کم‏ترین مقادیر ممکن خود قرار دارد و از از این مقادیر هم پایین‏‌تر نخواهد رفت. لذا شرایط فعلی فرصت مناسبی در راستای خرید بیت کوین می‌‏باشد که قیمت آن در یکی از ارزان‏ترین شرایط ممکن قرار دارد.

در عین حال توجه داشته باشید که در زمان‏‌های اخیر، درگیری‏‌های اقتصادی بین کشورهای مختلف به اوج خود رسیده است و دیگر بسیاری از کشورها، در تجارت‏‌های خود سعی دارند که از روش‌‏های به غیر از روش‏‌های قبلی خود استفاده نمایند. در این بین استفاده از ارزهای دیجیتال و بخصوص بیتکوین به عنوان یکی از بهترین جایگزین‏‌های ممکن مطرح می‏‌شود که تعداد قابل توجهی از افراد و دولت‏‌ها نیز متمایل به استفاده و کاربرد آن در تراکنش‏‌های مالی خود هستند تا بدین ترتیب بتوانند از وابستگی‌‏های اقتصادی خود به سایر کشورها کاسته باشند.

لذا پیش‌‏بینی می‏‌شود که در ماه‌‏‏ها و هفته‌‏های آینده، بیتکوین بتواند به جایگاه و ارزش و احترام جدید و بسیار بیش‏تری در بین جوامع جهانی دست یابد و با افزایش کاربرد و استفاده از آن به صورت گسترده، شاهد افزایش هر چه بیش‏تر قیمت این ارز دیجیتال باشیم.

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.