کیف پول Abra برای پرداخت ارز دیجیتال

کیف پول Abra و پرداخت‌های بانکی مستقیم با اروپا

کیف پول Abraبرای پرداخت های بانکی مستقیم با اروپا به توافق رسید.

 

کیف پول های ارزهای دیجیتال در رقابتی تنگاتنگ

با ظهور و توسعه ‏ی ارزهای دیجیتال، مفاهیم و اصطلاحات جدیدی وارد دایره ‏های لغت شدند. از جمله‌‏ی این اصطلاحات، کیف پول مخصوص ارزهای دیجیتال می‏‌باشد. در واقع جایی که فرد با اطمینان و امنیت کامل، می‏‌تواند دارائی‏‌ های خود که شامل ارزهای دیجیتال می‌‏شوند را نگهداری و استفاده نماید. به طوری که فرد هر موقع که نیاز داشت، می‏‌تواند مقداری ارز دیجیتال را به کیف پول خود انتقال دهد و یا این که در موقع نیاز، به مقدار لازم، ارز دیجیتال را از کیف پول خود برداشت نماید.

در حال حاضر تعداد قابل توجهی، کیف پول در بازار ارزهای دیجیتال وجود دارند که هر یک از این کیف پول‏ ها، با ویژگی‏های منحصر بفرد خود، کاربران را برای استفاده از خود تشویق و جلب می‎نمایند. برخی از کیف پول‏ های ارزهای دیجیتال فقط مخصوص به یکی دوتا از ارزهای دیجیتال بوده ولی برخی دیگر از آن‎ها، از تعداد بسیار بیش‏تری از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‏‌نمایند. در واقع در حال حاضر، بیش‏تر کیف پول‏ های ارزهای دیجیتال، در حال تبدیل شدن به این حالت هستند که از اکثر ارزهای دیجیتال با ارزش بازار، پشتیبانی نمایند.

در واقع می‏‌توان گفت که بازار رقابت بین کیف پول‏ های ارزهای دیجیتال بسیار شدید بوده و هر یک به دنبال راهی برای جذب تعداد بیش‏تری مشتری و کاربر می‎باشند. به گونه ای که هر یک از کیف پول‏ های موجود در بازار ارزهای دیجیتال، سعی در ارائه ‏ی امکاناتی نوین و منحصر بفرد دارند که از این طریق بتوانند به عنوان کیف پول بهتری در بازار مطرح شده و مورد استفاده ‏ی تعداد بیش‏تری از افراد قرار گیرند.

خرید مستقیم با یورو ، راهکار جدید  Abra در رقابت با کیف پول ارز دیجیتال

در این راستا، یکی از کیف پول‏ های قدرتمند موجود در بازار، یعنی کیف پول ” Abra ” نیز در این رقابت شدید حاضر می‌‏باشد و به دنبال ارائه‌‏ی راهکارهای جذاب در ویژگی ‏های خود است. این کیف پول در راستای امکان خریدهای مستقیم از طریق ارز یورو در کیف پول خود، با مسئولان اروپایی به توافق رسیده است. در واقع در این کار با یک مجموعه از بانک‏ های مرکزی در اروپا که به عنوان نظام بانکی غالب این قاره شناخته می‏‌شوند، به توافق رسیده شده که این اجازه صادر شود تا کاربران کیف پول ” Abra “، بتوانند از این به بعد به طور مستقیم از درون این کیف پول، اقدام به خرید مستقیم ارز دیجیتال مورد نظر خود با یورو نمایند.

این در حالی است که کاربران این کیف پول در حال حاضر، قادر هستند که از طریق دلار و در واقع منطقه‏ ی آمریکا، در درون کیف پول، خریدهای خود را انجام دهند.بنابراین پیش ‏بینی می‌‏شود که کیف پول ” Abra “، از طریق فعال‏سازی این ویژگی و امکان جدید، بتواند نفوذ بیش‏تری را در منطقه ‏ی اروپا انجام داده و بدین ترتیب بتواند، تعداد مشتری ‏های بسیار بیش‏تری را برای خود جذب نماید.

کیف پول Abra  و تنوع در پشتیبانی از ارزهای دیجیتال مطرح در بازار

شایان ذکر است که کیف پول ” Abra “، در حال حاضر جزء کیف پول‏ های مطرح و با امنیت در بازار بوده و از 28 ارز دیجیتال در درون ساختار خود پشتیبانی می‌‏نماید که این رقم در نوع خود بسیار بالا و جالب بوده و کم‏تر کیف پولی، از چنین تعداد از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‏‌نماید. همچنین گفته شده است که این کیف پول قصد دارد در راستای گسترش فعالیت‏‌های خود، از چند ارز دیجیتال مطرح دیگر موجود در بازار نیز پشتیبانی نماید. در این بین باید دید که سیاست‏ های توسعه‏‌گرانه‏ ی کیف پول ” Abra “، تا چه حد موفق خواهد شد.

همچنین در این باره بخوانید:

آشنایی با کیف پول بیت کوین

کیف پول بیت کوین خود را ایمن کنیم

 

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.