ارزهای دیجیتال

یکی از بهترین فرصت‎ها برای کسب سود از ارز دیجیتال

ارزهای دیجیتال

وضعیت بازار ارز دیجیتال در سال 2018

روزهای اخیر یکی از آن جمله دوران مشابهی است که در طول سال 2018 همواره شاهد آن بوده‌‏ایم. روزهایی که اکثر ارزهای دیجیتال در آن با کاهش قیمت و ارزش سهام خود رو به رو هستند. البته همانطور که در بسیاری از مقاطع سال جاری شاهد کاهش‏‌های قیمتی این چنینی بوده‌‏ایم، باید به یاد داشته باشیم که بعد از کاهش قیمت‌‏های صورت گرفته، همیشه ارزهای دیجیتال توانسته‌‏اند از بحران کاهش قیمت خارج شده و بعد از مدتی دوباره ارزش و قیمت خود را بالا ببرند. در واقع این وضعیت و طرز رفتار، به یک روال معمول و قابل پیش‏‌بینی در طول سال 2018 برای بازار ارزهای دیجیتال تبدیل شده است و پیش‏‌بینی این موضوع سخت نیست که این بار نیز دوباره بازار از وضعیت کاهش به وجود آمده، خارج شده و شاهد افزایش قیمت ارزهای دیجیتال باشیم.

در این روند توضیح داده شده، ارز دیجیتال به مانند شرایط فعلی به یک‌باره با کاهش قیمت و ارزش خود رو به رو می‏‌شوند و پس از شکل‌‏گیری این کاهش قیمت، بعد از سپری شدن مدتی مشخص که در این مدت ارزهای دیجیتال در یک روال عادی و تقریباً در یک خط کم نوسان به سیر قیمتی خود در بازار ادامه می‌‏دهند که در نهایت بالاخره بعد از گذشت این مدت زمان کوتاه، دوباره قیمت ارز دیجیتال با یک جهش مثبت و رو به بالا بهتر از شرایط قبلی شده و بالا می‌‏روند. حال گویا همین سناریوی‌‏ای که همواره نسبت به شکل‏‌گیری آن عادت داشته‌‏ایم، در شرایط فعلی نیز در حال شکل‌‏گیری و رخ دادن است. البته این بار ممکن است با ویژگی‏‌ها و خصوصیات دیگری نیز همراه باشد که در ادامه به توضیح و بررسی این شرایط ویژه، خواهیم پرداخت.

فرصت مناسب برای خرید ارزان ارزهای دیجیتال موجود در بازار

در این بین، کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال نیز به مانند بسیاری از افرادی که مدتی قابل توجه در عرصه‏‌ی ارز دیجیتال در حال فعالیت هستند، این عقیده را دارند که سناریوی همیشگی دوباره تکرار خواهد شد و این امر فرصت بسیار مناسبی برای خرید ارزان ارزهای دیجیتال موجود در بازار می‌‏باشد تا سرمایه‏‌گذاران با خرید ارزان و فروش به موقع این ارزها، سودهای مناسبی را بدست آورند. البته همانطور که گفته شد اینبار شرایط گویا کمی ویژه‌‏تر شده و ممکن است اتفاقات جالب‌‏تری نیز در ادامه‌‏ی این روند، روی دهد.

در این راستا، علائم و احتمالات پیرامون تغییر قیمت‌‏های ارزهای دیجیتال در بازار، همگی حاکی از آن هستند که در چند هفته‏‌ی آینده، قیمت ارزهای دیجیتال با نوسانات بسیار قابل توجه و رو به بالایی رو به رو خواهند شد. به طوری که پیش‌‏بینی می‌‏شود که هر یک از ارزهای دیجیتال از این جهش رو به بالا تأثیر پذیرفته و قیمت آن‌‏ها در حدود 20 تا 30 درصد افزایش داشته باشد. درست است که این افزایش قیمت وعده داده شده، به همان نسبتی نیست که در سال 2017 شاهد آن بوده‏‌ایم ولی در شرایط فعلی، این افزایش قیمت‏‌ها می‌‏توانند به عنوان یک شوک مثبت روحی و انگیزه‌‏ای برای ادامه فعالیت‌‏های پر رونق بازار ارزهای دیجیتال در آینده باشند.

 افزایش احتمالی قیمت ارزهای دیجیتال در سه ماهه‌‏ی آخر سال میلادی

بخصوص که به عقیده‏‌ی کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال، اگر نیاز باشد که زمان مشخصی برای افزایش قیمت ارزهای دیجیتال موجود در بازار در نظر گرفت، آن زمان برابر با سه ماه آخر سال میلادی می‌‏باشد که در حال حاضر در این برهه از آن زمان قرار گرفته‌‏ایم. به طوری که آمار منتشر شده در این زمینه، به وضوح فعالیت‌‏های مثبت ارزهای دیجیتال و بخصوص بیت کوین را در این بازه‏‌ی زمانی نشان می‏‌دهند.

دلایل افزایش قیمت ارز دیجیتال

از دلایل افزایش احتمالی قیمت ارز دیجیتال در سه ماهه‌‏ی آخر سال میلادی می‏‌توان به افزایش حجم مبادلات صورت گرفته در بازار اشاره کرد. به گونه‏‌ای که در این بازه‏‌ی زمانی، نه تنها شاهد افزایش مبادلات صورت گرفته در بازار ارزهای دیجیتال هستیم، بلکه همه‌‏ی بازارهای جهانی دیگر نیز به دلیل شرایط ویژه به وجود آمده‌‏ی مربوط به آخر سال در تکاپوی قابل توجهی به سر می‏‌برند و از آن جایی که هر چقدر که با افزایش حجم مبادلات صورت گرفته در یک بازار رو به رو شویم، آن بازار رونق گرفته و ارزش سهام آن افزایش می‌‏یابد در این وضعیت نیز به احتمال قوی شاهد تغییرات مثبت در بازار ارزهای دیجیتال خواهیم بود.

این در حالی است که سال 2018 کلاً برای بازار ارزهای دیجیتال با ناامیدی‌‏های زیادی ادامه داشته است بدین صورت که در حالی که با شروع سال 2018، بسیاری از سرمایه‏‌گذاران انتظار افزایش قیمت بیت کوین و بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر را داشتند، همه‏‌ی ارزها به میزان چندین برابر از ارزش سهام خود را از دست دادند و کل سال 2018 بیش‏تر با استراتژی‌‏های ” Bearish “، برای سرمایه‌‏گذاران بازار به همراه بود. ولی با این وجود بسیاری از افراد دخیل در بازار ارزهای دیجیتال، امیدوار هستند که سال 2018، با یک تغییر اساسی خود را به پایان برساند که بسیاری از کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال، به اتفاق نظر، نوید این حرکت و جهش رو به بالا را برای سرمایه‏‌گذاران و علاقه‌‏مندان به ارزهای دیجیتال می‌‏دهند.

ارز دیجیتال ، در حال پیدا کردن جایگاه و ارزش واقعی خود

یکی دیگر از دلایل خوش‌‏بینی به افزایش احتمالی قیمت ارزهای دیجیتال، افزایش تعداد صرافی‏‌های آنلاین ارز دیجیتال در سراسر دنیا بوده است. به طوری که آرام آرام ارزهای دیجیتال، در حال پیدا کردن جایگاه و ارزش واقعی خود در بین مردم هستند و به دلیل افزایش آگاهی‌‏های صورت گرفته در مورد ارزهای دیجیتال و نیز افزایش میزان علاقه نسبت به استفاده و کاربرد این ارزها در زندگی روزمره، بسیاری از مردم در سراسر دنیا، نیاز به خرید ارزهای دیجیتال داشته‏‌اند و به دلیل این روند رو به بالای تقاضای خرید ارزهای دیجیتال، به تعداد قابل توجهی از صرافی‌‏های آنلاین ارز دیجیتال به موارد قبلی اضافه شده‌‏اند.

حال در این صرافی‌‏ها به دلیل بالا بودن میزان خرید و فروش‌‏های صورت گرفته، این مقادیر خریداری شده و به فروش رسیده از ارزهای دیجیتال، به صورت مستقیم بر روی روند حرکتی بازار تأثیرات مثبتی می‏‌گذارند.

حال با توجه به توضیحات و دلایل محکم ارائه شده در بالا، بی تردید در زمان‏‌های نزدیک، شاهد تغییراتی در وضعیت بازار ارزهای دیجیتال خواهیم بود. تغییراتی که نمی‌‏توان در مورد وسعت و بزرگی آن‏‌ها با دقت صحبت نمود ولی این موضوع به صراحت قابل بیان است که حتماً بازار با بهود وضعیت رو به رو خواهد شد چه کم و چه زیاد که در هر دوی این شرایط، قطعاً سرمایه‌‏گذاران بازار ارزهای دیجیتال با خرید به موقع ارزها در زمان ارزانی آن‌‏ها و فروش این موارد در موقع بهبود بازار، یقیناً به سود قابل توجهی، خواهند رسید که در این بین، از وضعیت حاضر به عنوان یکی از بهترین فرصت‌‏های ماه‏‌های اخیر برای کسب سود از ارزهای دیجیتال در بین علاقه‏‌مندان به این عرصه، یاد می‌‏شود.

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.