تحلیل قیمت ارز دیجیتال بیت کوین

تحلیل روزانه قیمت بیت کوین – 22 اردیبهشت

با نگاهی به نمودار تغییرات روزانه قیمت بیت کوین ، متوجه خواهید شد که این ارز دیجیتال در مسیر صعودی خود قرار دارد و به قیمت هدف ذکر شده در تحلیل روز گذشته، رسیده است. شاخص مک‌دی (MACD) در بالای سطح واگرایی مقاومتی قبلی شکسته شده است ولی موفق به بالا رفتن از بیشترین مقدار قبلی نشده است و به طور کلی در یک واگرایی قرار دارد.

تحلیل قیمت ارز دیجیتال بیت کوین

شاخص NVT ( Network value to transactions) در منطقه بالای خط قرمز منفجر شده است. با نگاهی به تاریخچه ارز دیجیتال بیت کوین، خواهید دید که هر نشانه فروش هفتگی LVT، منجر به اصلاح قیمت حداقلی 618 شده است که در حال حاضر این رقم حدودا 4601 است. با این وجود اگر ما در این سطح، اصلاح قیمت داشته باشیم بسیار سوال برانگیز خواهد بود. در حال حاضر من مایلم که سطح حمایتی 6000 نگه داشته شود ولی با این حال باید منتظر رفتار بیت کوین، بعد از تغییر آن سطوح باشیم.

علاوه بر این، اگر بیت کوین به رشد صعودی خود ادامه دهد این احتمال وجود دارد که این ارز دیجیتال، به رقم 618 در منطقه حمایتی 6000 دست پیدا کند. برای تحقق این امر، بیت کوین باید همچنان به روند افزایش قیمت خود ادامه دهد و به رقم 10000 برسد. به عبارت دیگر دست‌یابی به قیمت 10000 نیازمند جلوگیری از وقوع تصحیح قیمت در زیر منطقه 6000 دلار است.

به نظر من احتمال وقوع این حادثه وجود دارد ولی از طرفی هم، فکر نمی‌کردم که بیت کوین بتواند به منطقه 6000 هم برسد. بیت کوین در حال نمایش قدرت عجیبی است و تحت سلطه هیچ عاملی نمی‌تواند قرار بگیرد. اگر هیچ کدام از این اتفاق‌ها نیفتد، شاخص NVT به 618 نرسد و منطقه 6000 نتواند سطح حمایتی را نگه دارد، شاهد داینامیک بسیار جالبی در نمودار خواهیم بود.

آینده قیمت بیت کوین

باتوجه به روند صعودی بیت کوین، اگر این ارز دیجیتال قادر به شکست 23.6 درصدی باشد ( که این قیمت هدف پیش بینی‌های اخیر من بود) سطح مقاومتی بعدی در منطقه بالای 7400 خواهد بود و حتی شاهد انفجار بیت کوین و رسیدن به 8488 هم خواهیم بود، چون هیچ سطح مقاومتی در آن ناحیه وجود ندارد. سطح مقاومت بعدی 10000 خواهد بود. تجارت خوبی برای همگی آرزومندیم.

منبع: tradingview

همچنین ببینید

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

بیت‌کوین‌ها خواب به کوین‌هایی گفته می‌شود که برای مدتی طولانی، از کیف پول‌های خود تکان …

در دبی بیت کوین بخرید

در دبی بیت کوین بخرید!

دبی یک شهر فوق‌العاده برای کار کردن و زندگی و همچنین یکی از بهترین شهرها …

21 میلیون بیت کوین بیدار شد

21 میلیون دلار بیت‌کوین وارد میدان شد

با وجود کاهش 6.4 درصدی قیمت بیت‌کوین (BTC) در این هفته، بازهم دارندگان این ارز …

ده کیف پول برتر بیت کوین

رونمایی از 10 کیف پول ثروتمند بیت‌کوین

در هفته‌های اخیر سروصدای زیادی به‌وجود آمده، آن‌هم در مورد اینکه مالک کیف پول‌های برتر …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.