صرافی ارز دیجیتال coinsqure

صرافی ارز دیجیتال کانادایی Coinsquare

صرافی کانادایی ارز دیجیتال Coinsquare قصد دارد شعبه‎ای را در ژاپن تاسیس نماید.

صرافیcoinsqure

درخشش ارز دیجیتال

در چند سال اخیر ارزهای دیجیتال توانستند خود را در بازارهای جهانی مطرح کرده و به عنوان یک ابزار معمول در سرمایه‌گذاری شناخته شوند. هم اکنون ارزهای دیجیتال توسط افراد زیادی به عنوان وسیله‏‌ای برای سرمایه‌گذاری استفاده می‌‏شوند. اوج درخشش ارزهای دیجیتال زمانی بود که در سال 2017، قیمت بیت کوین به عنوان بهترین و ارزشمندترین ارز دیجیتال به یک‌باره از 7 هزار دلار به نزدیکی‌‏های 20 هزار دلار رسید که با این وضعیت ارزهای دیجیتال به سرخط و موضوع بحث داغ رسانه‏‌ها و محافل خبری تبدیل شدند و گام بزرگی در راستای همگانی شدن برداشتند. هم اکنون قیمت ارزهای دیجیتال، آن طور که پیش‏‌بینی می‏‌شد نبوده و قیمت بیت کوین تا نزدیکی‌‏های 6 هزار دلار هم کاهش داشته است.

البته این کاهش نیز عاملی برای مأیوس شدن سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال نبوده و افراد زیادی همه روزه مشغول فعالیت و سرمایه‏‌گذاری در بازار ارز دیجیتال می‌‏باشند. از طرفی دیگر صرافی‌‏های ارز دیجیتال به عنوان بهترین مکان برای تبادل و خرید و فروش ارز دیجیتال شناخته می‏‌شوند. صرافی‌‏های ارزهای دیجیتال در عین حال به عنوان یکی از پر سودترین فعالیت‌‏های تجاری شناخته می‌‏شوند که هم اکنون تعداد زیادی صرافی ارز دیجیتال در سراسر دنیا وجود دارد.

برخی از کشورها دارای چندین صرافی بوده و در برخی نیز تعداد واحد صرافی ارز دیجیتال آنلاین وجود دارد و حتی در برخی دیگر از کشورها اصلاً شاهد وجود صرافی ارز دیجیتال آنلاین نیستیم. البته این موضوع ارتباط بسیار نزدیکی با نحوه‏ی برخورد و رفتار مقامات قانون گذاری یک کشور با ارزهای دیجیتال دارد که تا چه میزان فضا را برای رشد و توسعه‏‌ی ارزهای دیجیتال فراهم نموده‌‏اند.

صرافی ارز دیجیتال و سود دهی

همانطور که گفته شد، داشتن یک صرافی ارز دیجیتال آنلاین به عنوان یکی از پر سودترین فعالیت‏‌های اقتصادی به شمار می‏‌رود. در این راستا افراد زیادی به عنوان سرمایه‌گذار، مشتاق هستند تا برای کار در این زمینه، مجوزهای لازم را کسب کرده و اقدام به فعالیت نمایند. برخی دیگر از صرافی‏‌های ارزهای دیجیتال که هم اکنون مشغول به فعالیت هستند، قصد دارند که دامنه‏‌ی فعالیت خود را گسترش داده و اقدام به ایجاد شعبات جدیدی در کشور خود و یا سایر کشورهای دارای پتانسیل فعالیت ارزهای دیجیتال، ایجاد نمایند. در این راستا صرافی ارز دیجیتال کانادایی ” Coinsquare ” قصد دارد که فعالیت‏‌های خود را گسترش داده و وارد بازارهای جهانی شود.

این صرافی این برنامه‌ریزی را داشته که در کشور ژاپن، اقدام به ایجاد یک صرافی ارز دیجیتال دیگر نماید. یعنی در واقع می‏‌خواهد شعبه‏‌ی دیگری را در کشوری دیگر به وجود آورده و بر تعداد مشتریان و بازار پتانسیل خود بیفزاید.

صرافی ارز دیجیتال Coinsquare

در حال حاضر صرافی ارز دیجیتال Coinsquare به عنوان یکی از امن‏‌ترین صرافی‏ ارز دیجیتال در کانادا شناخته می‌‏شود که بیش از 80 درصد از دارایی این صرافی در کیف پول‏‌های سخت‌افزاری نگه‌داری می‏‌شوند. این کار باعث افزایش ایمنی و در نتیجه جلب اعتماد مشتری و جذب سرمایه‏‌ی وی خواهد شد. البته صرافی ارز دیجیتال Coinsquare باز کردن صرافی جدید در یک کشور دیگر را تنها به عنوان گامی برای شروع در نظر گرفته و در آینده‏‌ای نزدیک قصد دارد وارد بازارهای دیگر در سایر نقاط دنیا شود.

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.