کیف پول ارز دیجیتال در اپرا و فناوری بلاک چین

نسخه جدید اپرا ( Opera ) مجهز به کیف پول ارز دیجیتال !

شاید تعداد زیادی از افراد در دنیا باشند که از مرورگر اپرا استفاده کرده باشند. این مرورگر به تازگی اقدام جدیدی انجام داده است و در نسخه جدیدی که عرضه کرده است، کیف پول ارز دیجیتال را هم درون مرورگر قرار داده است. مرورگر جدید اپرا که اسم آن اپرا ۶۰ (ریبورن ۳) است، گزینه های لازم برای ارز دیجیتال مثل کیف پول اپرا و مرورگر وب ۳  را درون نسخه جدید خود قرار داده است. این افزونه به کاربران امکان می دهد تا تراکنش و تعاملات با وب ۳ داشته باشند. وب ۳ یا نسل سوم وب اینترنت روی بستر بلاک چین است. نسخه جدید مرورگر اپرا ، ویژگی شبکه خصوصی مجازی (VPN) دارد تا حریم خصوصی و امنیت کاربران را بهتر و بیشتر حفظ کند.

کیف پول اپرا با کیف پول ارز دیجیتال که روی مرورگر گوشی های هوشمند قرار دارد، هماهنگ می‌شود تا بتواند کلید های کیف پول را درون گوشی نکه دارد و آن ها هیچ گاه از گوشی های هوشمند کاربر خارج نشوند.

ویژگی های جدید مرورگر اپرا

درباره جزییات این مرورگر این طور گفته شده است که هر زمان کاربران بخواهند هویت شان را در سایت های وب ۳ تایید کنند یا یک تراکنش را روی بستر بلاک چین امضا کنند، یک اعلان روی گوشی هوشمند خود دریافت می‌کنند که به آن ها هشدار می دهد که خودشان مشغول انجام تراکنش یا تایید هویت هستند یا خیر. پس از آن همانطور که قفل گوشی هوشمند خود را باز می‌کنند، که می توانند از قابلیت تشخیص چهره یا اثر انگشت استفاده کنند، این مورد را هم تایید می کنند. همان طور که ملاحظه می کنید امنیت اطلاعات کاربران نسبت به گذشته چندین برابر شده است.

همچنین با قرار گرفتن سیستم  VPN در این مرورگر، اپرا تلاش می کند تا از امنیت و حفظ حریم خصوصی کاربران اطمینان حاصل کند و جلوی حملات فیشینگ را می گیرد. برای این که با حملات فیشینگ بیشتر آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم مقاله آشنایی با حملات فیشینگ در حوزه ارز دیجیتال را مطالعه کنید. این موضوع به کمک ایجاد یک درگاه انجام می‌شود که از اطلاعات کاربران در برابر هکرها یا سارقان اطلاعاتی محافظت می‌کند و موقعیت مکانی کاربر را ایمن می‌کند.

کریستین کولوندرا که نایب رییس شرکت اپرا است، در این باره گفته است فناوری بلاک چین ، باعث می شود تا قدرت و کنترل به مردم باز‌گردانده شود. کاربران از این پس می‌توانند بدون هیچ مشکلی و با امنیت کامل، تراکنش های خودشان را امضا کنند و هویت شان را در سایت ها تایید کنند، بدون این که نیاز باشد اطلاعات شان را بی دلیل و ضرورتی به اشتراک بگذارند.

در مقاله مرورگر وب مبتنی بر ارز دیجیتال ، می توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید و بهترین مرورگر را انتخاب کنید.

پیشروی های اپرا در فناوری بلاک چین

در جولای سال 2018 بود که کیف پول داخلی را در مرورگر اندروید راه اندازی کرد. چارلز هام هم که در آن زمان مدیر محصولات اپرا بود، گفت هدف اپرا این است که سرمایه گذاری در زمینه ارز دیجیتال را رواج دهد و در پرداخت ها و تراکنش های سریع، از آن استفاده کند.

ماه گذشته هم اپرا تاچ برای سیستم عامل های IOS عرضه شد که در آن مرورگر وب ۳ همراه با کیف پول کریپتو داخلی ، است و برای تعاملات با برنامه‌های غیر متمرکز از ارز دیجیتال اتریوم پشتیبانی می شود. پیش از این هم اپرا یک سرویسی عرضه کرده بود که کاربران فقط در شرکت های سوئد، نروژ و دانمارک به آن دسترسی داشتند و می توانستند از طریق نسخه اندروید مرورگر، اتریوم بخرند.

اوایل سال جاری هم مرورگر مبتنی بر بلاک چین بریو که یک مرورگر متن باز است که بر اساس مرورگر کرومیوم کار می کند و قابلیت مسدود سازی تبلیغات وبسایت ها را دارد، توانست با همکاری سایت چدار ، به کاربران دسترسی رایگان به محتواهای پولی بدهد که البته برای مدت محدود است.

مرورگر بریو روی گوشی های هوشمند است که مبتنی بر فناوری بلاک چین کار می کند. این مرورگر به عنوان مرورگر پیش فرض گوشی HTC Exodus است. در حال حاضر شرکت های تولید کننده گوشی هوشمند در تلاش هستند تا از فناوری بلاک چین استفاده کنند. در مقاله گوشی سامسونگ گلکسی S10 و شروع استفاده از فناوری بلاک چین می توانید در باره این قدم جدید بیشتر بخوانید.

 

منبع: cointelegraph

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.