اولین چهارشنبه سوری متاورسی تاریخ
اکسکوینو اولین چهارشنبه سوری متاورسی جهان را در سال ۱۴۰۰ برگزار می‌کند.

اکسکوینو اولین چهارشنبه سوری متاورسی تاریخ را برگزار می‌کند

اکسکوینو محصول شرکت دانش‌بنیان توفاد است و در راستای رسالت بزرگ خود که شامل توسعه فناوری بلاک‌چین در ایران است فعالیت‌های زیادی را در متاورس انجام داده است. از جمله این اتفاقات بزرگ برگزاری جشن شب یلدا بود که با استقبال زیاد کاربران در دیسنترالند مواجه شد. این فعالیت‌ها هیچ منفعت مالی برای توفاد و هولدینگ ارنیکا نداشته و فقط در راستای پیگیری همین اهداف مقدس هستند.

امسال برای اولین بار در تاریخ، عصر روز سه‌شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ از ساعت ۱۸ الی ۲۴ ساختمان متاورسی اکسکوینو در دیسنترالند میزبان جشن چهارشنبه سوری خواهد بود.

از جمله برنامه‌های جالب و بدیع این مراسم برگزاری اولین استند‌آپ کمدی متاورسی ایران توسط حسن ریوندی و اجرای اولین کنسرت متاورسی امیرعباس گلاب می‌باشد.

شرکت در این مراسم برای عموم آزاد است و نیاز به پرداخت هیچ هزینه و ثبت‌نامی برای آن نیست.

اکسکوینو قصد دارد با اجرای این پروژه، افتخاری دیگر برای جامعه کاربران ایرانی متاورس به دست آورد.

برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی این لینک کلیلک کنید :

https://www.excoino.com/first-metaverse-4shanbehsuri

ساختمان اکسکوینو در موقعیت ۳۰+/۷۴+ و در نزدیکی ساختمان بایننس در کریپتوولی دیسنترالند قرار دارد.

 آتش‌بازی و ترقه‌بازی، نمایشگاه توکن‌های غیرمثلی (NFT)  هنرمندان ایرانی، موسیقی و خنده تنها بخش هایی از این مراسم هستند.

باید در نظر بگیرید که حضور در این مراسم یعنی عدم حضور در اتفاقات خیابانی چهارشنبه سوری که اتفاقا خیلی خطرناک هستند.

چند دهه است که آیین چهارشنبه سوری هیچ شباهتی به مراسم اصیل خود ندارد و با ورود مواد محترقه و آتش‌بازی، این مراسم از شکل سنتی خودش خارج شده و بیشتر به یک رزمایش نظامی تبدیل شده است.

اما چهارشنبه سوری اکسکوینو یک تیر و صد نشان هست. جایزه، کنسرت، استندآپ کمدی، امنیت، و خاطره‌سازی همه از ویژگی‌های این جشن متاورسی هستند.

تاکید می‌کنیم: این مراسم به جز هزینه‌های برگزاری، هیچ نفعی برای اکسکوینو ندارد و این مراسم در راستای رسالت این مجموعه دانش‌بنیان که همانا رشد فناوری‌های بلاک‌چینی در ایران است پیگیری می‌شود.

به علاوه، یکی دیگر از انگیزه‌ها برای برگزاری این مراسم این بود که واقعا بازخوردهای خیلی خوبی از مراسم شب یلدا به دست‌ آمد. جالب است بدانید اولین یلدای متاورسی تاریخ در اکسکوینو، در حین برگزاریش در صدر ایونت‌های فعال دیسنترالند قرار داشت و شرکت کنندگان خارجی بسیاری در آن شرکت کردند، که موجب افتخار ما ایرانی‌هاست.

همین موضوع باعث شد تا از رسانه‌های خارجی بسیاری شب یلدای متاورسی اکسکوینو را پوشش بدهند.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.