یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
آنتولوژی

تبدیل بین‌ زنجیره‌ای و رایگان در اکسکوینو

رمزارزها روز به روز شایع‌تر می‌شوند و بیشتر مورد استفاده کاربران قرار می‌گیرند؛ اما نگهداری و تبدیل رمزارزها با پیچیده‌تر شدن شبکه‌های بلاک‌چین، دشوارتر و هزینه‌بر تر از قبل شده‌اند.

دارایی کاربران در زنجیره‌های مختلف و ارزهای مختلف قرار گرفته است. این شرایط، باعث شده تا تبدیل‌پذیری و نقدشوندگی دارایی کاربران کاهش پیدا کند و در مواردی تبدیل‌ها را بسیار پرهزینه یا دشوار می‌سازد.

در این مطلب قصد داریم شما را با امکان تبدیل بین‌زنجیره‌‌ای و رایگان در اکسکوینو آشنا کنیم.

فرض کنید یک کاربر ارز شیبا دارد. شیبا روی شبکه اتریوم یا ERC20 ساخته شده است. هربار انتقال یا تبدیل شیبا نیازمند پرداخت هزینه بالای شبکه و گس‌فی Gas fee اتریوم است. حال اگر این کاربر بخواهد شیبا را مرتب معامله کرده یا شیبای خود را به ارزی در زنجیره‌ دیگر تبدیل کند، علاوه بر هزینه‌های بالایی که باید بپردازد، امکانات محدودی نیز در اکثر صرافی‌ها برای این کار وجود دارد. اینجاست که فناوری منحصربه فرد اکسکوینو برای تبدیل بین زنجیره‌ای به کار می‌آید.

در اکسکوینو از یک طرف، توکن‌ها و کوین‌ها روی زنجیره‌های اصلی یا native خود در اختیار کاربران است، مثل توکن‌های شبکه اتریوم ( ERC-20) یا ترون ( TRC-20). از سوی دیگر، بخش جدید اکسکوینو یعنی اکسکوینو مارکت کاملا روی شبکه‌ی محبوب و کاربردی BSC (زنجیره هوشمند بایننس) ساخته شده است.

به‌علاوه، انتقال توکن‌ها بین اکسکوینو و اکسکوینو مارکت، پرسرعت و کاملا رایگان انجام می‌شود. به این ترتیب شما می‌توانید با انتقال رایگان توکن‌های خودتان از اکسکوینومارکت به کیف پول اکسکوینو، تمام توکن‌های زنجیره‌های مختلف را به یکدیگر تبدیل کند.

کاربر همچنین می‌تواند توکن‌های BSC را از کیف پول‌های خارجی به اکسکوینو‌مارکت منتقل کند و ضمن انتقال رایگان آن به کیف پول خود در اکسکوینو، زنجیره آن‌ها را به زنجیره‌های دیگر تغییر دهد.

همچنین شما می‌توانید با انتقال انواع توکن‌های روی زنجیره‌های BEP-20 ، ERC-20 ،TRC-20 و … به اکسکوینو، آن‌ها را به صورت رایگان به اکسکوینومارکت انتقال داده و ترید کنید. به‌علاوه، شما امکان خارج کردن توکن‌های خود را از اکسکوینومارکت به کیف پول‌های خارجی که از توکن‌های BSC پشتیبانی می‌کنند، دارید.

این یعنی اکسکوینو تبدیل، نگهداری، انتقال یا ترید توکن‌های مختلف را ارزان‌تر و سریع‌تر از هر پلفترم دیگری برای کاربران خود فراهم کرده است.

تبدیل بین زنجیره‌ای یک نیاز اساسی برای همه کاربران در دنیای رمزارزهاست که حالا، فقط در اکسکوینو به صورت رایگان در اختیار شماست.

در این ویدیو بیشتر با این امکان منحصر به‌فرد و جذاب اکسکوینو آشنا می‌شوید.

همچنین ببینید

بازار ریالی اکسکوینومارکت

بازار ریالی در اکسکوینومارکت فعال شد

اکسکوینومارکت یک بستر معاملاتی همتا به همتا است که با ارائه ویژگی‌هایی چون سفارشات آنی/محدود، …

آشنایی با جشنواره قلک به همراه مثال برای محاسبه امتیازات

جشنواره قلک اکسکوینو شروع شد! جشنواره قلک در اصل یک طرح پس‌انداز با جایزه ویژه …

oco به اکسکوینومارکت اضافه شد

سفارش او سی او OCO به اکسکوینومارکت اضافه شد! + آموزش تصویری

شاید شما هم به عنوان یک تریدر بخواهید که در هر روند صعودی یا نزولی …

طلا و بیت کوین از اجزای مهم سبد سرمایه‌گذاری‌اند

روز دوشنبه (۴ جولای)، چارلی اریت Charlie Erith، مدیر سبد سهام و مدیر عامل شرکت …

5 نظرات

  1. این مزیت اکسکوینو که میشه یه توکن رو برون پرداخت کارمزد به هر شبکه تبدیل کرد خیلی عالیه و مستلزم اینه که صرافی پشتوانه مالی خیلی بالایی داشته باشه تا در همه شبکه ها، ۸۰% توکن ها رو در حساب اصلی خودش داشته باشه و وقتی کاربران این توکن ها رو بین شبکه ها جابجا میکنن بصورت نمایشی و در مرحله بعد(برداشت یا واریز توکن به/از کیف خارجی) کاملا عملی در معاملات بلاکچین این توکن ها رو واریز یا برداشت بکنه.
    این نشون دهنده اینه که اکسکوینو پشتوانه مالی عالیی داره.تبریک میگم

  2. علیرضا غلامی

    با عرض سلام
    برای خرید رمز ارز های از اکسکوینو مارکت

  3. با سلام . بنده با توجه به اندازه رضایتم به دیگران نیز توصیه میکنم

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.