ارز دیجیتال یوونتوس چیست؟ معرفی کامل این توکن هواداری

توکن‌ها عمدتا دارایی‌هایی هستند که می‌توانند نشان‌دهنده مالکیت یا حتی عضویت باشند. از آنجایی که توکن‌ها در حال حاضر برای طیف وسیعی از اهداف مورد استفاده قرار می‌گیرند، بسیاری از بلاک ‌چین‌های تخصصی با هدف بومی برای پشتیبانی از توکن‌ها توسعه داده شده‌اند که رایج‌ترین آن‌ها در حال حاضر اتریوم و توکن‌هایی با استاندارد ERC است.

سوشیوز دات کام Socios.com یک برنامه برای طرفداران فوتبال است، جایی که کاربران با به دست آوردن توکن‌های طرفداری مخصوص باشگاه، از حق رای برخوردار می‌شوند تا بر باشگاه‌های مورد حمایت خود تاثیر بگذارند. ارز دیجیتال باشگاه یوونتوس JUV یکی از این توکن‌هاست که با استفاده از استاندارد ERC-20 پلتفرم اتریوم ایجاد شده است و برای حمایت باشگاه می‌توانید آن را خریداری کنید. در ادامه به بررسی ارز دیجیتال توکن هواداری یوونتوس، توکنومیک، ویژگی‌ها، صرافی‌ها، کیف‌پول‌‌ها و پیش‌بینی قیمت آن می‌پردازیم.

فهرست مطالب با دسترسی سریع

توکن هواداری باشگاه یوونتوس چیست؟

توکن هواداری یوونتوس با نماد اختصاری JUV یک رمزارز است که حق رای و همچنین مزایا و جوایز مختلفی را برای دارندگان آن شامل می‌شود که می‌توانند از آن برای تعامل و تاثیرگذاری بر تصمیمات باشگاه یوونتوس استفاده کنند.

در اینجا چند نمونه از نحوه استفاده هواداران یوونتوس از توکن‌های هواداری خود آورده شده است:

  • انتخاب آهنگ برای جشن گل و طراحی اتوبوس تیم
  • دریافت کوین رایگان
  • کسب تجربه‌های منحصر به فرد، مانند یک تور رایگان در استادیوم آلیانز Allianz
  • اهدای جوایز نفیس مانند توکن ان اف تی NFT یوونتوس
  • دریافت تخفیف بر روی اجناس باشگاه

ارز دیجیتال یوونتوس که در نوامبر ۲۰۱۹ راه‌اندازی شد، اولین توکن هواداری پلتفرم چیلیز است. چیلیز یک پلتفرم تعامل با طرفداران است که از طریق یک اکوسیستم مبتنی بر بلاک چین، ورزش‌های الکترونیکی را با ارزهای دیجیتال متصل می‌کند.

توکن هواداری چیست؟
توکن هواداری چیست؟

مهم‌تر از همه، چیلیز در توکن‌های طرفداری مانند یوونتوس که در بالای زنجیره جانبی اتریوم، اثبات اعتبار (PoA) پروژه ارز دیجیتال به نام سوشیوز اجرا می‌شوند، تخصص دارد. سوشیوز که به عنوان یک برنامه وب بتا و به عنوان یک برنامه تلفن هوشمند در اندروید Android و آی او اس iOS موجود است، پلتفرمی است که در آن تمام تعاملات بین هواداران فوتبال و باشگاه‌ها رخ می‌دهد.

توکن هواداری چیست؟
توکن هواداری چیست؟

پلتفرم تعامل با هواداران، مزایای فناوری بلاک چین، قراردادهای هوشمند و موتور کنترل جمعیت خود را ترکیب می‌کند تا به دارندگان توکن اجازه دهد در نظرسنجی‌هایی که شفاف، قابل بازرسی عمومی و بدون دستکاری هستند، رای دهند.

توکن‌های هواداری، ارزهای دیجیتالی هستند که لزوما با اصول اساسی ارزش بیت کوین یا اتریوم پشتیبانی نمی‌شوند. آن‌ها ارزش خود را از میزان اهمیت هواداران برای شرکت در باشگاه و کسب مزایای منحصر به فرد دریافت می‌کنند.

توکن هواداری چیست؟
توکن هواداری چیست؟

تیم‌هایی مانند یوونتوس می‌توانند یک نظرسنجی الزامی یا غیرالزامی در سوشیوز را راه‌اندازی کنند. تفاوت اصلی این دو در این است که باشگاه باید تصمیمات هواداران را با تصمیمات قبلی انجام دهد. در حالی که آنها لزوما مجبور نیستند این کار را برای گزینه دوم انجام دهند، تیم‌ها می‌توانند از نظرسنجی‌های غیرلازم برای جمع‌آوری بازخورد و بینش دنبال‌کنندگان خود در مورد موضوعات مختلف استفاده کنند.

علاوه بر شرکت در فرآیند تصمیم‌گیری تیم‌ها، فالوورها می‌توانند از سوشیوز برای معامله توکن‌های هواداری، کسب جوایز و مدال‌ها برای شرکت در فعالیت‌هایی مانند پیش‌بینی مسابقات مربوط به باشگاه‌های مورد علاقه‌شان استفاده کنند.

توکن هواداری چیست؟
توکن هواداری یوونتوس

توکن‌های هواداری به هواداران در چندین رشته ورزشی اجازه می‌دهند تا سهم خود را در تیم‌ها/ لیگ‌ها/ باشگاه‌های مورد علاقه‌شان اعمال کنند. از طریق سوشیوز دات کام، هوادارن برای شرکت در تصمیمات باشگاهی خاص، به عنوان مثال، انتخاب آهنگی برای جشن در یک استادیوم فوتبال، انتخاب مبارزانی که باید در هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) روبرو شوند و موارد دیگر، قدرت شرکت دارند.

به لطف توکن‌های هواداری، دارندگان این توکن یک بار در طول زندگی به تجربیاتی مانند ملاقات و احوالپرسی بازیکنان، رویدادهای روز تمرین و بسیاری رویدادهای دیگر دسترسی خواهند داشت.

توکن‌های هواداری که در پلتفرم سوشیوز دات کام راه‌اندازی می‌شوند، شامل برخی از بزرگترین سازمان‌های ورزشی در جهان مانند اف‌سی بارسلونا FC Barcelona، اینتر میلان Inter Milan، آث میلان AC Milan، منچستر سیتی Manchester City، یو اف سی UFC، روش فن‌وی ریسینگ ROUSH Fenway Racing، استون مارتین Aston Martin می‌شود.

توکن‌های هواداری چگونه کار می‌کنند؟

چیلیز یک توکن کاربردی ERC-20 در بلاک چین اتریوم است که به عنوان ارز دیجیتال برای پلتفرم چیلیز و سوشیوز دات کام عمل می‌کند. با راه‌اندازی پلتفرم خود در کنار سایر سرمایه‌گذاری‌های بلاک چین ورزشی، دسته جدیدی از توکن‌ها بنام توکن‌های هواداری بوجود آمده‌اند. پس از ورود به پلتفرم سوشیوز دات کام، شرکای باشگاهی که هنوز اعلام نشده‌اند، میزبان چیزی هستند که به آن عرضه توکن هواداری (FTO) گفته می‌شود.

توکن‌های هواداری چگونه کار می‌کنند؟

هواداران باید ارز دیجیتال چیلیز را از طریق صرافی‌های رمزارز خریداری کنند تا بتوانند توکن‌های هواداری را دریافت کنند. این توکن‌ها که مختص یک تیم یا باشگاه هستند، یک دارایی دیجیتال محدود هستند که دسترسی به دفتر کل رمزگذاری شده را داده و حق رأی و حق عضویت را فراهم می‌کنند.

نحوه کار توکن هواداری یوونتوس

توکن هواداری یوونتوس با نماد JUV یک توکن کاربردی است که مشابه بیشتر توکن‌های هواداری ورزشی کار می‌کند. این توکن به دارندگان آن توانایی تاثیرگذاری و ارتباط با تیم و همچنین تصمیم‌گیری در باشگاه یوونتوس را می‌دهد. سوشیوز دات کام، مبتکر این توکن هواداری با همکاری باشگاه یوونتوس، آن را در برنامه خود میزبانی می‌کند. این پلتفرم به کاربران اجازه می‌دهد تا توکن‌های هواداری یوونتوس را در ازای توکن چیلیز، توکن درون‌برنامه خود خریداری کنند.

توکن هواداری یوونتوس بر روی زنجیره چیلیز که یک زنجیره جانبی اثبات اعتبار مبتنی بر اتریوم است، ایجاد شده و در درجه اول به عنوان یک توکن حاکمیتی استفاده می‌شود.

دارندگان توکن می‌توانند از قراردادهای هوشمند برای رأی‌گیری در مورد نظرسنجی‌های مختلف تصمیم‌گیری هواداران که توسط باشگاه یوونتوس منتشر می‌شود، استفاده کنند. دارندگان توکن هواداری یوونتوس می‌توانند از همان برنامه پاداش دریافت کنند و در آینده، توکن هواداری یوونتوس می‌تواند از مزایای دریافت ان اف تی بهره‌مند شود.

توکن‌های هواداری چگونه کار می‌کنند؟

جورجیو ریچی Giorgio Ricci، مدیر ارشد مالی، رئیس مشارکت های جهانی و درآمدهای شرکتی یوونتوس گفت: یوونتوس خوشحال است که سوشیوز دات کام را به شرکای خود ارائه می‌دهد.

در باشگاه، ما همیشه نسبت به نوآوری و فناوری‌های جدید بسیار مراقب و فعال هستیم. همراه با سوشیوز دات کام، بر این باوریم که می‌توانیم فرصت‌های جدیدی را به پایگاه هواداران خود در سرتاسر جهان ارائه دهیم تا با باشگاه مورد علاقه‌شان به شیوه‌ای پیشرفته درگیر شوند.» الکساندر دریفوس Alexandre Dreyfus، مدیرعامل و بنیانگذار سوشیوز دات کام افزود: به عنوان یکی از بزرگترین و موفق‌ترین باشگاه‌های فوتبال در جهان، خوشحالم که یوونتوس همکاری با سوشیوز دات کام را انتخاب کرده و به دنبال پاداش های بلاک چین است.»

ارز دیجیتال چیلیز Chiliz

چیلیز به عنوان یک ارز دیجیتال برای بستر چیلیز و سوشیوز دات کام عمل می‌کند. در راه‌اندازی پلتفرم خود، در کنار سایر فعالیت‌های ورزشی، دسته جدیدی از توکن‌ها ظاهر شده است که به آنها فن توکن یا توکن هواداری می‌گویند. هنگامی که روی پلتفرم سوشیوز دات کام سوار شدید، هنوز شرکای باشگاه اعلام نشده، میزبان آنچه که عرضه اولیه توکن هواداری (FTO) نامیده می‌شود، هستند.

هواداران برای خرید توکن هواداری باید توکن CHZ را از طریق صرافی‌های رمزارز خریداری کنند. این توکن‌ها که مخصوص یک تیم یا باشگاه است، یک دارایی دیجیتالی محدود است که دسترسی به دفترکل رمزگذاری شده، حق رای و حق عضویت را برای طرفداران باشگاه فراهم می‌کند.

ارز دیجیتال چیلیز Chiliz
ارز دیجیتال چیلیز Chiliz

توکن‌های هواداری بر روی یک زنجیره جانبی سازگار با ماشین مجازی اتریوم (EVM) به نام زنجیره چیلیز ساخته می‌شوند. زنجیره چیلیز در حال حاضر نیازی به کارمزد تراکنش ندارد و ارسال و دریافت توکن‌های هواداری را سریع و ارزان می‌کند.

چیلیز در آینده‌، برنامه‌هایی برای ارتقای زنجیره چیلیز دارد تا خود را به عنوان یک لیدر در فضای بلاک ‌چین ورزشی قرار دهد و به طور بالقوه راه را برای ضرب ان اف تی‌ها، استیکینگ staking و موارد دیگر باز کند.

درباره باشگاه فوتبال یوونتوس

باشگاه فوتبال یوونتوس، نام یک باشگاه فوتبال است که در شهر تورین، در کشور ایتالیا قرار دارد. یوونتوس سومین باشگاه قدیمی فوتبال ایتالیا بعد از جنوا و اودینزه محسوب می‌شود. این باشگاه همواره در تاریخ خود در سری آ که بالاترین سطح فوتبال ایتالیا به‌شمار می‌رود، حضور داشته‌است.

این باشگاه در سال ۱۸۹۷ توسط چند دانشجوی تورینی و با نام باشگاه ورزشی یوونتوس بنیانگذاری شد. یوونتوس از سال ۱۹۲۳ یکی از پرافتخارترین باشگاه‌های فوتبال در ایتالیا و جهان است.

درباره باشگاه فوتبال یوونتوس
درباره باشگاه فوتبال یوونتوس

باشگاه یوونتوس در ایتالیا با کسب ۱۱ جام اروپایی-بین‌المللی و در مجموع با کسب ۶۹ جام معتبر جز پرافتخارترین باشگاه‌های جهان محسوب می‌شود و همواره خود را باشگاهی ایتالیایی و نماینده فوتبال ایتالیا معرفی کرده ‌است و در تمام تاریخ خود بیشترین بازیکنان ایتالیایی را در ترکیب خود داشته ‌است.

شناسنامه توکن هواداری یوونتوس

نامتوکن هواداری باشگاه یوونتوس، Juventus Fan Token
اختصارJUV
آدرس وبسایتhttps://www.socios.com/juventus
تعداد کل توکن ها20,000,000
حجم بازار$15,662,676
استانداردERC20
قراردادمشاهده

توکنومیک

براساس سایت کوین مارکت‌کپ، توکن هواداری یوونتوس با نماد اختصاری JUV با ارزش بازار حدودا ۵.۳۱۰.۳۶۱ میلیون دلار، در رتبه ۹۲۹ بازار قرار داشته و سهم ۰.۰۰۰۵ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد و حجم معاملات روزانه آن حدودا ۵.۹۷۴.۰۶ میلیون دلار است. قیمت توکن هواداری یوونتوس به هنگام نگارش این مقاله در تاریخ ۲ مرداد ۱۴۰۱، معادل ۴.۱۹ دلار بوده است.

تعداد واحدهای در گردش توکن هواداری یوونتوس حدودا ۱.۳۱۵.۹۳۲ میلیون و تعداد کل واحدهای آن ۲۰ میلیون است. در حال حاضر فعال‌ترین صرافی رمزارزی که در آن فن توکن یوونتوس معامله می‌شود، صرافی بایننس Binance با سهم ۲۳.۷۹ درصد از حجم معاملات روزانه است.

ویژگی‌های منحصر به فرد توکن هواداری یوونتوس

نظرات هواداران در مورد تصمیمات رسمی باشگاه

دارندگان توکن JUV می‌توانند در نظرسنجی‌های متعدد تصمیم‌گیری هواداران که توسط یوونتوس منتشر شده از طریق قراردادهای هوشمند رأی دهند. یوونتوس از نظر قراردادی موظف است مطابق با یافته‌های نظرسنجی عمل کند و اگرچه سازماندهی نظرسنجی‌ها به عهده باشگاه است، تصمیم طرفداران، نهایی است.

جوایز طرفداران

دارندگان توکن هواداری می‌توانند با شرکت در آزمون‌ها، انجام بازی‌ها و رای دادن در مورد تصمیمات باشگاه در برنامه سوشیوز دات کام جوایز طرفداران را به دست آورند. این مزایا می‌تواند از ورود به جایگاه وی آی پی VIP به تمام مسابقات لیگ خانگی، جام حذفی، یا مسابقات اروپایی تا حضور در یک بازی با قهرمان باشگاه مورد علاقه یا حتی پرواز با تیم باشد.

ویژگی‌های منحصر به فرد توکن هواداری یوونتوس
ویژگی‌های منحصر به فرد توکن هواداری یوونتوس

جمع کردن تمام طرفداران جهان

پلتفرم سوشیوز نه تنها به کاربران اجازه می‌دهد در نظرسنجی‌ها رای دهند، در مسابقات و آزمون‌ها شرکت کنند، بلکه افراد همفکر را نیز به هم متصل می‌کند. توکن یوونتوس به هواداران باشگاه فوتبال یوونتوس اجازه می‌دهد تا با هم متحد شوند و جامعه را به سطح بعدی ببرند.

نفوذ تنها با یک توکن یوونتوس

با مالکیت تنها یک توکن هواداری یوونتوس، می‌توانید شروع به تاثیرگذاری بر تیم کنید و جوایز هواداران را دریافت کنید.

توکن هواداری یوونتوس را از کجا بخریم؟

توکن‌های هواداری یوونتوس را می‌توان در اکثر صرافی‌های معتبر جهان خرید و فروش کرد. صرافی‌های بسیاری این امکان را برای کاربران فراهم می‌کنند که محبوب‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

  • بایننس Binance
  • چیلیز Chiliz
  • گیت دات آی او Gate.io
  • آپ بیت Upbit
  • هات بیت Hotbit
  • کرکس ۲۴ Crex24
  • زی تی ZT
  • کوین تایگر CoinTiger
  • بی کی اکس BKEX
توکن هواداری یوونتوس را از کجا بخریم؟
توکن هواداری یوونتوس را از کجا بخریم؟

البته کاربران ایرانی به علت وجود تحریم‌ها نمی‌توانند در این صرافی‌ها فعالیت کنند. جهت جلوگیری از این موضوع می‌توانید از پلتفرم معاملاتی اکسکوینو استفاده کنید. اکسکوینو یک پلتفرم معاملاتی همتا به همتا به حساب می‌آید که از رمزارزهای متعددی پشتیبانی می‌کند.

کیف پول‌های توکن هواداری یوونتوس

یکی از روش‌های ذخیره‌سازی ارز دیجیتال، استفاده از کیف پول‌ها است. شما می‌توانید از کیف پول‌های فعال در حوزه رمزارزها برای ذخیره‌سازی دارایی خود استفاده کنید و البته به این نکته توجه کنید که کیف پول شما باید از رمزارز مورد نظر پشتیبانی کند و از امنیت بالایی برخوردار باشد. توکن هواداری یوونتوس براساس استاندارد ERC-20 و بر روی پلتفرم اتریوم ساخته شده است. بنابراین می‌توانید آن را در کیف پول‌های مطرح به شرح زیر نگه‌داری کنید:

  • کیف پول کوینومی
  • کیف پول متامسک
  • کیف پول تراست والت
  • کیف پول اتمیک
  • کیف پول سخت افزاری لجر
کیف پول‌های توکن هواداری یوونتوس
کیف پول‌های توکن هواداری یوونتوس

اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که قصد نگه‌داری یا معامله توکن هواداری یوونتوس را دارید، باید کیف‌پول امنی را انتخاب کنید. کیف پول اکسکوینو امنیت بالا را برای ارزهای شما تامین می‌کند و با نگه‌داری دارایی خود در کیف پول‌های اکسکوینو می‌توانید در هزینه‌ها و کارمزدهای خود صرفه‌جویی کنید.

از طرفی به دلیل مسائل مربوط به تحریم‌ها بسیاری از کیف پول‌های موجود به کاربران ایرانی خدمات ارائه نمی‌دهند اما کیف‌پول اکسکوینو خطر تحریم شدن را برای کاربران نخواهد داشت. اگر قصد استفاده از این کیف‌پول را دارید، مقاله آموزش جامع استفاده از کیف‌پول اکسکوینو را مطالعه کنید.

بررسی و پیش بینی قیمت

احتمالاً بهترین بازیکنی که یوونتوس در دهه اخیر به خدمت گرفته است، کریستیانو رونالدو بوده است. مهاجم سابق یوونتوس دارای ارزش خالص بیش از ۵۰۰ میلیون دلار است و اغلب به عنوان بهترین بازیکنی که تا به حال در زمین فوتبال قدم گذاشته است مورد تحسین قرار می‌گیرد. زمانی که کریستیانو رونالدو برای یوونتوس بازی می‌کرد، ۷۷۰ توکن هواداری یوونتوس به او اهدا شد که نماد رکوردشکنی او با ۷۷۰ گل به عنوان یک مهاجم فوتبال بود.

پس از این رویداد، قیمت توکن هواداری یوونتوس افزایش یافت زیرا در ماه می ۲۰۲۱ مجددا مرز ۲۵ دلار را شکست. از آن زمان به بعد دچار روند نزولی قیمت شد و در حال حاضر، با قیمت حدودا ۴ دلار معامله می‌شود. از طرفی، یوونتوس باشگاه کوچکی نیست. این باشگاه ایتالیایی، دومین تیم موفق در رقابت‌های اروپایی است و از نظر موفقیت‌های کلی در رتبه ششم در مقیاس جهانی قرار دارد.

بررسی و پیش بینی قیمت
بررسی و پیش‌بینی قیمت

یوونتوس دارای دو عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان با چندین برد در لیگ اروپا، سوپرکاپ و بسیاری افتخارات دیگر است. این محبوبیت زیاد باشگاه فوتبال به این معنی است که این باشگاه طرفداران زیادی در شبکه‌های اجتماعی دارد و جایگاه بزرگی در جامعه فوتبال دارد.

قیمت توکن هواداری یوونتوس می‌تواند از بالاترین قیمت خود یعنی ۳۷.۸۳ دلار عبور کند. پس از رسیدن به بالاترین قیمت ۳۷.۸۳ دلاری در دسامبر ۲۰۲۰، این توکن سقوط کرد. شانس به دست آوردن مجدد و حتی شکستن این سد قیمت در روند صعودی بعدی بازار رمزارز امکان‌پذیر است.

با توجه به اینکه باشگاه فوتبال ایتالیا ممکن است بزرگترین دارایی خود را که کریستیانو رونالدو است به باشگاه فوتبال انگلیس، منچستریونایتد از دست داده باشد اما باشگاه یوونتوس می‌تواند راه‌هایی برای بازاریابی توکن خود بیابد که می‌تواند به افزایش قیمت آن کمک کند.

اگر یوونتوس شروع به پرداخت پول به بازیکنان خود از طریق ارزهای دیجیتال به ویژه در توکن بومی JUV خود کند، این روند می‌تواند قیمت توکن را به میزان قابل‌توجهی افزایش دهد. علاوه بر این، گنجاندن فعالیت‌های طرفداران در نقل و انتقالات بازیکنان نیز می‌تواند به دارندگان توکن هواداری یوونتوس ارائه شود. این یک تاکتیک برای جذب سرمایه‌گذاران بزرگ است که با نام نهنگ‌ها نیز شناخته می‌شوند تا نماد تیم فوتبال مورد علاقه خود را بخرند و به بازیکنی که بیشتر دوست دارند رای دهند.

کلام نهایی

سرمایه‌گذاری برروی توکن‌های هواداری از نظر بسیاری از تحلیلگران ارزهای دیجیتال، با آینده روشنی همراه است. با این حال، مهم نیست که یک پروژه رمزارز چقدر خوب به نظر می‌رسد، مهم است که قبل از گرفتن هر موقعیتی در آن، تحقیقات خود را انجام دهید.

پیش‌بینی‌ قیمت توکن‌های‌ هواداری یوونتوس نسبتا متناقض هستند. هیچ اجماع جهانی در مورد تغییرات مثبت یا منفی قیمت توکن یوونتوس در آینده وجود ندارد. در واقع، رشد احتمالی آینده به عوامل مختلفی بستگی دارد: اخبار، راه‌حل‌هایی برای فناوری جدید پروژه‌ توکن هواداری یوونتوس، دنیای رمزارز و غیره. ما به شما یادآوری می‌کنیم که قبل از سرمایه‌گذاری برروی هر ارز دیجیتالی، لازم است که در مورد آن تحقیقات خود را انجام دهید.

سوالات متداول

سوالات متداول

چگونه می‌توانم توکن هواداری یوونتوس را دریافت کنم؟

شما می توانید توکن هواداری یوونتوس (JUV) را مستقیما از طریق پلتفرم معاملاتی اکسکوینو excoino خریداری کنید.

آیا توکن هواداری یوونتوس سرمایه‌گذاری خوبی محسوب می‌شود؟

سرمایه‌گذاری برروی توکن‌ هواداری یوونتوس از نظر بسیاری از تحلیلگران در بلندمدت با آینده روشنی همراه است اما قبل از سرمایه‌گذاری برروی این ارز توصیه می‌کنیم که در مورد آن تحقیقات خود را انجام دهید.

توکن هواداران یوونتوس چه زمانی عرضه شد؟

توکن هواداران یوونتوس در نوامبر ۲۰۱۹ راه اندازی شد که اولین فن توکن پلتفرم چیلیز است.

آیا می‌توان با توکن‌های هواداری کسب درآمد کرد؟

مانند هر ارز دیجیتال، فن توکن‌ها را می‌توان جهت کسب سود، خرید و فروش کرد. با این حال، ارزش اصلی توکن‌های هواداری از امتیازات انحصاری آن‌ها ناشی می‌شود و این بستگی به اهمیتی دارد که هواداران ورزش برای این امتیازات انحصاری قائل هستند، قیمت‌ها ممکن است افزایش یا کاهش یابد.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.