۵ توکن جدید در اکسکوینو فهرست شدند

پلتفرم معاملاتی اکسکوینو در جهت ایجاد فضای کاربردی و متنوع برای معاملات رمزارز، ۵ توکن جدید را به محیط کلاسیک خود اضافه کرده است. این توکن‌ها قبلا فقط در اکسکوینو مارکت موجود بودند و اکنون در کیف کلاسیک اکسکوینو هم فهرست شده‌اند و کاربران می‌توانند به راحتی عملیات واریز، برداشت و انتقال را انجام دهند. اکسکوینو همواره در تلاش بوده تا علاوه بر حفظ امنیت دارایی کاربران، ارزهای متنوعی را به افراد ارائه دهد. در همین راستا، اکسکوینو به ‌تازگی ۵ توکن جدید را اضافه کرده است.

۵ توکن جدیدی که به اکسکوینو اضافه شده‌اند شامل:

شما کاربران عزیز در حال حاضر امکان دسترسی و خرید و فروش و مبادله بیش از ۲۰۰ رمزارز و جفت ارز را در مجموع دو پلتفرم اکسکوینو و اکسکوینومارکت خواهید داشت.

توکن اسپلینترلندز Splinterlands چیست؟

اسپلینترلندز یا یک پلتفرم رمزارزی است که امکان بازی، تجارت، و کسب درآمد در هر زمان را در هر دو دستگاه دسکتاپ و تلفن همراه را امکان‌پذیر کرده است. اسپلینترلندز یک بازی محبوب ان‌اف‌تی NFT در حال اجرا بر روی هایو بلاک چین Hive blockchain است که ۳.۶ میلیون دلار در فروش خصوصی قبل از راه‌اندازی، جذب سرمایه داشته است.

توکن اسپلینترلندز
لوگوی توکن اسپلینترلندز

از این توکن‌ها برای پرداخت به گیمرها، رأی‌گیری حاکمیتی، سرمایه‌گذاری مدیریت دائو DAO، پیشنهادات در بازی، پاداش‌های اوراکل، بازی برای کسب انگیزه، انگیزه‌های استخراج نقدینگی، دسترسی به رویدادهای مسابقات و دسترسی به تبلیغات ویژه در بازی استفاده می‌شود. اسپلینترلندز یک بازی کارت بازرگانی دیجیتال است که نه تنها به شما اجازه می‌دهد کارت‌های تجاری نادر را جمع‌آوری کنید.

توکن کرومیا Chromia چیست؟

توکن پلتفرم کرومیا Chromia با نماد اختصاری CHR شکلی از ارز دیجیتال است. طراحی توکن بومی کرومیا به منظور تقویت پلتفرم صورت گرفته است و قصد دارد تا ارتباطی را بین توسعه‌دهندگان و سرمایه‌گذاران ایجاد نماید. همچنین این توکن می‌تواند برای استیکینگ و سایر اهداف کل سیستم مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر این کرومیا به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا توکن‌هایی با پشتیبانی سی‌اچ‌آر CHR ایجاد کنند که می‌توانند برای ارتباط با برنامه‌های غیرمتمرکز در صنایع مختلف از جمله امور مالی، بازی، املاک، بیمه و مراقبت‌های بهداشتی استفاده شوند.

توکن کرومیا
لوگوی توکن کرومیا

توکن کرومیا دارای حداکثر عرضه محدود ۱ میلیارد کوین است که پس از راه‌اندازی سیستم کرومیا ایجاد شد. حدود ۲۲ درصد از عرضه به سرمایه‌گذاران فروخته شد و ۱۰ درصد به بنیان‌گذاران، تیم و مشاوران اختصاص یافت. حدود ۳۸ درصد به صندوق اکوسیستم و ۲۵ درصد به صندوق تبلیغاتی تخصیص یافت. توکن کرومیا در دو بستر اتریوم ERC-20 و زنجیره هوشمند بایننس یا بایننس اسمارت چین BEP-20 وجود دارد. کاربران قادر خواهند بود هزینه استفاده از دپ‌ها را با استفاده از توکن‌ها بپردازند.

توکن لینا LINA چیست؟

لینا نوعی دارایی ارز دیجیتال غیرمتمرکز است که دارایی‌های مصنوعی را با نقدینگی نامحدود ایجاد می‌کند. مبادله این ارز دیجیتال در زنجیره‌هایی با شبکه دائو DAO (سازمان خودگردان غیرمتمرکز) صورت گرفته و این امکان را به کاربران خود می‌دهد تا سرمایه‌های خود را با خاطری آسوده و سرعت تراکنش بالا معامله کنند.

از آنجا که لینا قابلیت‌های زنجیره‌ای متقابل مبتنی بر بایننس دارد، هدف اصلی آن ارائه تجربه کاربری برتر با مقیاس‌پذیری بهتر و سرعت بالاتر است. درواقع لینا قصد دارد راه‌حلی ساده برای کاربرانی ارائه دهد که می‌خواهند در عین بهره‌مندی از ویژگی‌های فعال بلاک‌چین در معرض دارایی‌های سنتی قرار گیرند.

توکن لینا
لوگوی توکن لینا

از دیگر اهداف اصلی این پروژه این است که مشکلات نقدینگی در صف تراکنش‌ها را برطرف کرده و به این ترتیب سبب کاهش چشمگیر کارمزدهای بالای تراکنش‌ها (gas fee) شود. لینا نحستین پروتکل دارایی دلتا است که با زنجیره‌های محتلفی سازگار است. این پروتکل تریدرها را قادر می‌سازد تا دارایی‌های مصنوعی را ایجاد کرده و به مدیریت و ترید آنها بپردازند.

در چنین شرایطی امکان دستیابی به طیف وسیعی از دارایی‌ها بدون نیاز به خرید مستقیم آن‌ها برای این دسته از کاربران فراهم می‌شود. پروتکل غیرمتمرکز میان زنجیره‌ای مورد استفاده در لینیر فایننس امکان مبادلات سریعتر، امن‌تر و مقرون‌به‌صرفه را برای طیف وسیعی از دارایی‌های مالی مصنوعی ایجاد می‌کند.

توکن بند پروتکل BAND Protocol

اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز حوزه دیفای باید اطلاعات را از صرافی‌های متمرکز دریافت کنند. برای این کار می‌توان از یک پل بین بلاک چین‌های واقعی و مجازی استفاده کرد. بند پروتکل یک اوراکل غیرمتمرکز و بین زنجیره‌ای است تا قراردادهای هوشمند تمام داده‌های خارجی را به صورت مقیاس‌پذیر گردآوری کرده و به یکدیگر متصل کنند. بند پروتکل بلاک چینی به نام بند چین دارد.

توکن بند‌ پروتکل
لوگوی توکن بند‌ پروتکل

این بلاک چین برای محاسبات اوراکل‌ها استفاده می‌گردد. داده‌ها پس از گردآوری، تعیین اعتبار شده و در اختیار سایر بلاک چین‌ها قرار می‌گیرند. این پروتکل بستری را مهیا می‌کند تا توسعه‌دهندگان بتوانند اسکریپت‌های خود را بسازند. بند پروتکل نیز مانند اکثر شبکه‌های بلاک چینی دارای ارز دیجیتال مخصوص به خود با نام بند BAND است. بند یک توکن ERC-20 و توکن اصلی شبکه است.

توکن کلوور فایننس Clover Finance چیست؟

کلوور فایننس شکلی از ارز دیجیتال است که با نماد CLV شناخته می‌شود. کلوور فایننس ارائه‌دهنده خدمات دیفای است که به نظر می‌رسد به دنبال رقابت در فضای پاراچین شبکه پولکادات است. کلوور فایننس به عنوان یک لایه بنیادی برای سازگاری بین زنجیره‌ای تعریف شده است و قصد دارد با تبدیل شدن به اولین پل متقابل زنجیره‌ای کاملا غیرمتمرکز از اتریوم به پولکادات، کمبود فعلی ارتباط متقابل بلاکچینی را حل کند.

از طریق پشتیبانی گسترده از برنامه‌های مبتنی بر ماشین مجازی اتریوم و با ارائه طیف گسترده‌ای از ابزارهای توسعه‌دهنده بومی سابستریت Substrate، زیرساخت بلاکچینی قابل همکاری کلوور با هدف افزایش قابلیت سازگاری بین زنجیره‌ای بین اتریوم و شبکه‌های پولکادات ایجاد شده است. علاوه بر این هدف کلاور، به لطف معماری هایبرید، تبدیل شدن به پروتکل نهایی ETH-DOT است.

توکن کلوور فایننس
لوگوی توکن کلوور فایننس

علاوه بر قابلیت‌های بین زنجیره‌ای، کلوور فایننس در حال ایجاد یک لایه بنیادی برای برنامه‌های کاربردی دیفای با توسعه از طریق اجرای چارچوب‌های سابستریت و با تسهیل یک مدل معاملاتی بدون گس برای ساده کردن تجربه کاربر کلوور است که به طور یکپارچه کار می‌کنند.

این پروژه همچنین با استفاده از چارچوب سابستریت در حال توسعه لایه بنیادی برای یک پلتفرم خدمات مالی یکپارچه و متمرکز بر دیفای و بین‌زنجیره‌ای است. در حقیقت، هدف آن ارائه خدمات مالی دیفای و ابزارهای کاربردی به کاربران پلتفرم‌های دیگر است.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.