سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403
ارز دیجیتال اتریوم

اتریوم در صدد جلب رضایت سرمایه‌گذاران

داده‌های به دست آمده از گری اسکیل، از رشد سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال بیت کوین و اتریوم خبر داد. طبق بررسی‌ها در سه ماهه اول سال 2020 حدود 110 میلیون دلار در پروژه‌های مختلف اتریوم سرمایه‌گذاری شده است.

جالب اینجاست که این موضوع دقیقا زمانی اتفاق افتاده است که جهان تحت تاثیر ویروس کرونا با مشکلات اقتصادی فراواتی دست و پنجه نرم می‌کند.

دومین ارز دیجیتال بزرگ دنیا در حال انفجار

نمودار قیمت اتریوم

بر اساس این گزارش گری اسکیل اخیرا در یکی از بهترین موقعیت‌های خود قرار داشته و تنها در سه ماهه اول سال سرمایه‌ای بالغ بر 503.7 میلیارد دلار دریافت کرده است.  این در حالی است که متوسط سرمایه‌گذاری سالانه برای تمام محصولات این مجموعه 38.7 میلیون دلار بوده که 88 درصد این مقدار مربوط به سرمایه‌گذاران نهادی است. شرکت گری اسکیل برای اولین بار در تاریخ خود حدود 107 میلیارد دلار درآمد داشته است.

بر اساس گزارش وبسایت گری اسکیل حساب صندوق امانات بیت کوین، اصلی‌ترین جریان سرمایه‌گذاری این شرکت را با 388.9 میلیون دلار به خود اختصاص داده است.

درآمد این شرکت در سه ماهه اول سال 2020 با افزایش 503.7 میلیون دلاری همراه بوده است و این مقدار برابر است با دو برابر بیشترین میزان سه ماهه قبلی . سرمایه‌گذاران جدید بالغ بر 160.1 میلیون دلار ورودی داشته‌اند و صندوق‌های بیت کوین و اتریوم به رکورد سه ماهه خود دست یافته‌اند.

از طرفی ارز دیجیتال اتریوم طی سه ماهه گذشته توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده است. شرکت گری اسکیل هم موفق به ثبت رکورد جدید میزان سرمایه‌گذاری 110 میلیون دلاری شد.

تحلیل ارز دیجیتال اتریوم

ارز دیجیتال اتریوم یطی 2 سال گذشته تقریبا 90 میلیون دلار از جریان سرمایه‌گذاری را به خود اختصاص داده است. این موضوع می‌توان به منزله قرار گرفتن این ارز دیجیتال در یک موقعیت کلیدی و نشانه‌ای از آغاز موج سرمایه‌گذاری‌های سازمانی بی‌سابقه در نظر گرفته شود.

به طور کلی می‌توان گفت علی رغم نوسانات زیاد و ریسک بالای موجود در بازار ارزهای دیجیتال، علاقه سرمایه‌گذاران برای مشارکت در آن با افزایش زیادی همراه بوده است.

ارز دیجیتال اتریوم یکبار دیگر مقاومت محدوده 167.32 دلار را به سمت بالا شکست و احتمال رسیدن قیمت این ارز دیجیتال به محدوده 187.98 دلار دور از انتظار نیست. بروز چنین اتفاقی در روند قیمت این ارز دیجیتال قدرت گاوها برای دستیابی به محدوده 220 دلار را افزایش خواهد داد.

در صورت شکست مقاومت مثلث صعودی، هدف قیمت بعدی در محدوده 251.64 دلار خواهد بود. ولی در این بین سطوح مقاومت 220 و 251.64 دلاری نیز به چشم می‌خورد.

نمودار ارز دیجیتال اتریوم

هر دو شاخص میانگین متحرک رو به افزایش بوده و شاخص قدرت نسبی در محدوده مثبت قرار دارد که این موارد به قدرت گاوها در بازار اشاره دارد.

در صورتی که قیمت جفت ارز اتریوم/ دلار به زیر محدوده 167.32 دلار برسد، دیدگاه صعودی ما نسبت به این ارز دیجیتال رنگ خواهد باخت. شکست سطح حمایتی در محدوده 156.42 دلار روند بازار را باب میل خرس‌ها تغییر خواهد داد.

معامله‌گران می‌توانند حد ضرر خود را در محدوده 150 دلار در نظر بگیرند.

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.