اخبار ارزهای دیجیتال در یک نگاه (۱۳ دی)

  • حجم زیاد انتقال بیت کوین کیف پول‌ها همچنان ادامه دارد

در حالی که بیت کوین در محدوده ۳۰ هزار دلار در حال نوسان است و برخی‌ها انتظار اصلاح از این سطح را دارند، داده‌ها نشان می‌دهد که همچنان رقم‌های سنگینی در حال خرید در این محدوده قیمت و انتقال آن‌ها به کیف پول‌ها است. از طرفی در هر افت قیمت شاهد خرید با حجم زیاد هستیم و باید دید که آیا در اولین دور تلاش دیوار ۳۰ هزار دلاری فرو می‌ریزد یا خیر.

منبع: coinpage

 

  • دارایی بیت کوین تحت مدیریت گری‌اسکیل به ۲۰ میلیارد دلار رسید

شرکت گری‌اسکیل (Grayscale) در حالی سال ۲۰۲۰ را به پایان رساند که دارایی بیت کوین تحت مدیریت (AUM) این شرکت به ۲۰ میلیارد دلار رسید. از دیگر دارایی‌های رمزارزی این شرکت می‌توان به بیت کوین کش، اتریوم، اتریوم کلاسیک، لایت کوین و… اشاره کرد.

منبع: twitter

 

  • رکورد جدید بیت کوین در برابر طلا

با رکورد قیمتی تاریخی جدید بیت کوین پس از عبور از مرز ۲۹ هزار دلار که معادل ۱۵.۴ انس طلا است و این به معنای شکست طلا است. از ژانویه ۲۰۲۰ تا دسامبر ۲۰۲۰ بیت کوین بیش از ۳۰۰ درصد رشد داشته است در حالی که طلا در این بازه زمانی تنها ۲۵ درصد رشد داشته است. این بدان معناست که تقاضا برای بیت کوین به مراتب از تقاضا برای طلا بیشتر شده است.

منبع: coinindisder

 

  • چمت پالیهاپیتیا: بیت کوین باید ۱۵۰ هزار دلار شود

چمت پالیهاپیتیا (Chamath Palihapitiya) مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری «Social Capital» می‌گوید: صادقانه بگویم، بیت کوین به ۱۵۰ هزار دلار می‌رسد. در آن زمان من شرکت «The Hamptons» را خریداری می‌کنم و آن‌را به اردوگاه‌های خواب کودکان، مزارع کشاورزی و مسکن ارزان قیمت تبدیل می‌کنم. وی پیش‌تر نیز به بیت کوین ۱ میلیون دلاری اشاره کرده است.

منبع: bitcoinexchangeguide

 

  • حفاری نفتی بیت کوین

سومین شرکت نفتی روسیه با نام گازپروم (Gazprom) در یکی از سایت‌های نفتی خود در سیبری اقدام به راه اندازی مزرعه بیت کوین کرده است. این شرکت برق مورد نیاز استخراج را با استفاده از گاز همراه (Associated Gas) پالایشگاه تامین می‌کند. گاز همراه از نفت خام حاصل می‌شود و معمولا در پالایشگاه‌ها بصورت آزاد سوخته می‌شود.

منبع: coindesk

 

  • فوری: عبور بیت کوین از مرز ۳۰ هزار دلار

بیت کوین در رکورد جدید خود امروز از مرز ۳۰ هزار دلار به سادگی عبور کرد. هنگام نوشتن این خبر بیت کوین در حال معامله شدن در محدوده ۳۰ هزار و ۹۰۰ دلار می‌باشد.

 

  • یک سرمایه گذاری دیگر در بیت کوین به رقم ۱۰۰ میلیون دلار

شرکت آمریکایی گرین‌پرو (Greenpro) قصد سرمایه‌گذاری در بیت کوین به مبلغ ۱۰۰ میلیون دلار را دارد. این شرکت اعلام کرد که در اوایل سال ۲۰۲۱ رقم مد نظر را در بیت کوین سرمایه گذاری خواهد کرد اما اذعان داشت که آلت‌کوین‌های معتبر دیگری نظیر اتریوم نیز پتانسیل بالایی برای بازگشت سرمایه دارند و نگهداری آن‌ها از نگهداری پول نقد بهتر است.

منبع: news.bitcoin

همچنین ببینید

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

بیت‌کوین‌ها خواب به کوین‌هایی گفته می‌شود که برای مدتی طولانی، از کیف پول‌های خود تکان …

در دبی بیت کوین بخرید

در دبی بیت کوین بخرید!

دبی یک شهر فوق‌العاده برای کار کردن و زندگی و همچنین یکی از بهترین شهرها …

21 میلیون بیت کوین بیدار شد

21 میلیون دلار بیت‌کوین وارد میدان شد

با وجود کاهش 6.4 درصدی قیمت بیت‌کوین (BTC) در این هفته، بازهم دارندگان این ارز …

ده کیف پول برتر بیت کوین

رونمایی از 10 کیف پول ثروتمند بیت‌کوین

در هفته‌های اخیر سروصدای زیادی به‌وجود آمده، آن‌هم در مورد اینکه مالک کیف پول‌های برتر …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.