اخبار ارزهای دیجیتال در یک نگاه (۱۵ دی)

  • کاردانو به فهرست رمز ارزهای پشتیبانی شده توسط سلسیوس اضافه می‌شود

شبکه سلسیوس (Celsius Network) اعلام کرد که مرز ارز کاردانو (ADA) در فهرست ارزهای پشتیبانی شده خود قرار خواهد گرفت. این امر به دارندگان آدا این امکان را می‌دهد که علاوه‌بر سپرده‌گذاری مستقیم توکن‌های خود، در این شبکه سودآوری داشته باشند.

منبع: ambcrypto

 

  • درخواست رسمی طرفداران ریپل از کاخ سفید

طرفداران ریپل برای به رسمیت شناخته شدن ریپل، برای کاخ سفید یک طومار امضای آنلاین در قالب دادخواست جمع‌آوری کردند. طرفداران این رمز ارز به شدت به دنبال بازگشت ارزش از دست رفته این رمزارز هستند. در حالی که در روزهای اخیر تمامی رمز ارزها به شدت در حال رشد هستند، ریپل با ۵ درصد ریزش همچنان در پایین‌ترین سطح قیمتی خود به سر می‌برد.

منبع:  cryptopotato

 

  • پیش بینی بایننس: بیت کوین ۱۰۰ هزار دلار می‌شود

کاترین کولی (Catherine Coley) مدیرعامل بخش آمریکایی بایننس در مصاحبه‌ای گفت که بیت کوین در سال ۲۰۲۱ به ۱۰۰ هزار دلار خواهد رسید. وی گفت که نشانه‌های فعلی بازار و روند صعودی پیش‌آمده نشان می‌دهد که رالی صعودی همچنان ادامه دار است و روند صعودی امسال نسبت به روند سال ۲۰۱۷ بسیار قوی‌تر است.

منبع: cointelegraph

 

  • درخواست کنگره آمریکا برای تمدید مهلت بازخورد قانون‌گذاری کریپتو

چندین نفر از اعضای کابینه کنگره آمریکا به کوین‌بیس (Coinbase) پیوستند و از خزانه‌داری آمریکا درخواست کردند تا مهلت پاسخگویی به مقررات مربوط به کریپتوکارنسی و رمزارزهای پیشنهاد شده اخیر را تمدید کند. اعضای کنگره علت این درخواست را عدم وجود زمان کافی برای ارائه بازخورد از سوی کنگره اعلام کردند.

منبع: cryptopotato

 

  • شرکت Ebang از راه اندازی رسمی صرافی کریپتو خبر داد

شرکت بین المللی چینی Ebang که سازنده تجهیزات استخراج بیت کوین نیز می‌باشد، اعلام کرد که یک صرافی بین‌المللی رسمی را در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۱ راه‌اندازی خواهد کرد. این شرکت قرار است تا خدمات خود را در خارج از چین ارائه دهد.

منبع: coindesk

 

  • جابجایی ۳۹ هزار بیت کوین توسط نهنگ‌ها پس از قیمت ۳۴ هزار دلار

هدلرهای بزرگ کریپتو که به نهنگ‌ها معروف هستند، تعداد ۳۹۳۳۱ بیت کوین را به ارزش بیش از ۱۲۶۰ میلیارد دلار پس از رسیدن قیمت بیت کوین به ۳۴ هزار دلار جابجا کردند. ربات ویل آلرتس (Whale alerts) اعلام کرد که در ۱۴ ساعت گذشته این رقم چشم‌گیر را جابجا کرده‌اند. بزرگترین دسته جابجا شده تعداد ۹۱۵۶ بیت کوین بوده است.

منبع: u.today

 

  • لیکوئید شدن ۱۹۰ میلیون دلار در ده دقیقه در پی ریزش ناگهانی بیت کوین

در اصلاح کوتاه مدت و ناگهانی امروز بیت کوین، رقم ۱۹۰ میلیون دلار پوزیشن خرید تریدرها در بایننس که به هدف افزایش قیمت بیت کوین باز شده بود لیکوئید شد. اصطلاح لیکوئید شدن (liquidated) در میان تریدرها به از دست رفتن کامل دارایی یا بخشی از داریی گفته می‌شود. این اتفاق یکی از بزرگترین ضررهای مالی تریدرهای با سرمایه بالا (نهنگ‌ها) محسوب می‌شود.

منبع: u.today

 

  • سبقت لایت‌کوین از ریپل

لایت کوین که پیش از این در رتبه چهارم بازار رمزارزها در مقیاس حجم بازار بود، در رده سوم قرار گرفت و ریپل به دلیل کاهش حجم معاملات آن در بازار (۱۱ میلیارد دلار) به رده چهارم جدول سقوط کرد. اکنون پس از بیت کوین و اتریوم، لایت کوین سومین رمزارز با ارزش جهان از نظر حجم معاملات است.

منبع: coinmarketcap

 

  • اهدای ۳ میلیون دلار به چینی‌ها

شهر شنزن چین اعلام کرد که ۲۰ میلیون یوان دیجیتال چین را به قید قرعه میان شهروندان خود تقسیم خواهد کرد. این عدد رقمی معادل ۳ میلیون دلار است که به مناسبت سال نو به تعداد ۱۰۰ هزار نفر با نام بسته‌های قرمز اهدا خواهد شد. اهدای یوان دیجیتال دومین بار است که در مرحله آزمایشی در میان شهروندان تقسیم می‌شود.

منبع: theblockcrypto

همچنین ببینید

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

بیت‌کوین‌ها خواب به کوین‌هایی گفته می‌شود که برای مدتی طولانی، از کیف پول‌های خود تکان …

در دبی بیت کوین بخرید

در دبی بیت کوین بخرید!

دبی یک شهر فوق‌العاده برای کار کردن و زندگی و همچنین یکی از بهترین شهرها …

21 میلیون بیت کوین بیدار شد

21 میلیون دلار بیت‌کوین وارد میدان شد

با وجود کاهش 6.4 درصدی قیمت بیت‌کوین (BTC) در این هفته، بازهم دارندگان این ارز …

ده کیف پول برتر بیت کوین

رونمایی از 10 کیف پول ثروتمند بیت‌کوین

در هفته‌های اخیر سروصدای زیادی به‌وجود آمده، آن‌هم در مورد اینکه مالک کیف پول‌های برتر …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.