اخبار ارزهای دیجیتال در یک نگاه (۱۶ اسفند)

  • ماینینگ اتریوم باعث کمبود لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی شده است

گزارش اخیر مجله بازی‌های کامپیوتری PCGamesN اعلام کرده است ماینرهای اتریوم در کمبود لپ‌تاپ‌های بازی نقش زیادی داشته‌اند. تقاضا برای لپ‌تاپ‌های قدرتمند به دلیل سودآوری زیاد استخراج اتریوم سر به فلک کشیده است، به نحوی که در ماه گذشته درآمد ماینرها تا ۳.۵ میلیون دلار در ساعت افزایش یافته است.

منبع: u.today

 

  • مدیرعامل ریپل: دادخواست SEC تاثیری در گسترش ریپل در آسیا نداشته است

برد گارلینگهاوس (Brad Garlinghouse) اعلام کرد با وجود محدودیت‌های اعمال شده بر ریپل از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) در ایالات متحده، این دادخواست واقعا تاثیری بر آن‌چه در آسیا و اقیانوسیه در جریان است تاثیری نداشته است.

در دسامبر سال گذشته، SEC آمریکا ریپل و مدیران اصلی آن‌را به دلیل نقض قوانین در فروش توکن‌های XRP از سال ۲۰۱۳ متهم کرده بود.

منبع: cointelegraph

 

  • خرید ۱۰ میلیون دلار بیت کوین دیگر توسط مایکرواستراتژی

شرکت هوش تجاری مایکرواستراتژی (MicroStrategy)، که عملا سرنوشت خود را منوط به عملکرد بیت کوین کرده است، از خرید ۱۰ میلیون دلار بیت کوین دیگر خبر داد. مایکرواستراتژی اعلام کرد تعداد ۲۰۵ بیت کوین دیگر به ارزش ۱۰ میلیون دلار خرید کرده است. ارزش حدودی کل بیت کوین‌های مایکرواستراتژی به بیش از ۲ میلیارد دلار رسیده است و قیمت متوسط خریداری شده هر بیت کوین برای این شرکت ۲۴.۱۱۹ دلار است.

منبع: finance.yahoo

 

  • بیتفینکس IOTA را به عنوان یک وثیقه در پورتال وام‌دهی خود اضافه کرد

صرافی بیتفینکس (Bitfinex) اعلام کرد از این پس کاربران می‌توانند از آیوتا (IOTA) به عنوان یک وثیقه در بخش خدمات وام دقی همتا به همتای این صرافی استفاده کنند. در نظر سنجی‌های انجام شده در شبکه‌های اجتماعی، این توکن با اکثریت آرا رای آورده است و از بین پس کاربران می‌توانند تا ۷۰ درصد از موجودی آیوتای خود را به دلار وام بگیرند.

منبع: u.today

 

  • پذیرش داج کوین توسط باشگاه بستکبال دالاس ماوریکس!

باشگاه بستکبال دالاس ماوریکس (Dallas Mavericks) که مالک آن مارک کوبان (Mark Cuban) سرمایه گذار مشهور است، از پذیرش داج کوین برای تهیه بلیط و کالاهای تبلیغاتی این باشگاه خبر داد. این باشگاه نخستین بار در سال ۲۰۱۹ از پذیرش بیت کوین به عنوان یک روش پرداخت خبر داده بود و اکنون داج کوین را نیز به فهرست وجوه مورد پذیرش توسط این باشگاه اضافه کرده است.

منبع: coindesk

 

  • ادامه جمع‌آوری بیت کوین توسط موسسات: خرید ۱۲ هزار بیت کوین در قیمت ۴۶.۶۸۶ دلار

بر اساس توئیت اخیر کی یانگ‌جو (Ki Young Ju) مدیرعامل CryptoQuant، در حالی که بیت کوین در محدوده اصلاحی ۴۷ هزار دلار در نوسان است، سرمایه‌گذاران سازمانی همچنان در حال جمع‌آوری بیت کوین هستند. یانگ‌جو می‌گوید در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۱۲ هزار بیت کوین با میانگین قیمت ۴۶.۶۸۶ دلار خریداری شده و سپس به کیف پول‌های ذخیره سازی منتقل شده است. پس از خرید فوق‌الذکر بیت کوین از سطح ۴۷ هزار به ۴۷.۳۰۰ دلار رسیده است.

منبع: coinmarketcap

 

  • توئیت مجدد ایلان ماسک درباره داج کوین

ایلان ماسک (Elon Musk) مدیرعامل شرکت تسلا بار دیگر در توئیتر خود از داج کوین دفاع کرده است. وی در توئیت اخیر خود نوشته است:

Doge spelled backwards is Egod

به این معنا که اگر واژه داج را برعکس بنویسیم می‌شود Egod. این واژه در لغت به معنای کسی است که از از هر نظر از هر کس دیگری برتر است. بسیاری رفتار ماسک نسبت به داج را نوعی سرگرمی و شوخی می‌دانند.

منبع: u.today

 

  • علیرغم دادخواست SEC از ریپل، این شرکت ۱۵ قرارداد جدید با بانک‌ها امضا کرد

ریپل از زمان شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) در اواخر دسامبر سال گذشته تاکنون، با ۱۵ بانک و موسسه مالی قراردادهای جدید در سراسر جهان بسته است. در همین مدت برد برد گارلینگهاوس (Brad Garlinghouse)، مدیرعامل ریپل گفته است ۹۵ درصد از مشتریان ریپل آمریکایی نیستند.

منبع: u.today

همچنین ببینید

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

بیت‌کوین‌ها خواب به کوین‌هایی گفته می‌شود که برای مدتی طولانی، از کیف پول‌های خود تکان …

در دبی بیت کوین بخرید

در دبی بیت کوین بخرید!

دبی یک شهر فوق‌العاده برای کار کردن و زندگی و همچنین یکی از بهترین شهرها …

21 میلیون بیت کوین بیدار شد

21 میلیون دلار بیت‌کوین وارد میدان شد

با وجود کاهش 6.4 درصدی قیمت بیت‌کوین (BTC) در این هفته، بازهم دارندگان این ارز …

ده کیف پول برتر بیت کوین

رونمایی از 10 کیف پول ثروتمند بیت‌کوین

در هفته‌های اخیر سروصدای زیادی به‌وجود آمده، آن‌هم در مورد اینکه مالک کیف پول‌های برتر …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.