اخبار ارزهای دیجیتال در یک نگاه (۱۷ تیر)

بلاکچین به کمک کشاورزان هندوراسی آمد!

 

شرکت سرمایه‌گذاری آی‌بی‌ام (IBM)، در نظر دارد با استفاده از فناوری بلاکچین، به کشاورزان کاکائو و قهوه در هندوراس کمک کند. قرار است کشاورزان هندوراسی با کمک فناوری بلاکچین، کنترل بهتری بر عملیات لجستیک محصولات خود و زنجیره تامین داشته باشند. به‌علاوه، این کار به آن‌ها کمک می‌کند تا به بازارهای جدید نیز دسترسی پیدا کنند.

منبع: coindesk

 

صندوق بیت کوین در انتظار ورود به بورس آمریکا

 

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC)، زمان بررسی درخواست شرکت اسکای‌بریج کپیتال (SkyBridge Capital)،  برای راه‌اندازی صندوق ETF بیت کوین را تمدیدکرده است. صندوق‌ ETF بیت کوین، صندوقی است که قابل معامله در بورس خواهد بود. تاکنون، چندین صندوق ETF بیت کوین در کشورهای اروپایی و آمریکای لاتین راه‌اندازی شده است.

منبع: coindesk

 

سبقت اتریوم از بیت کوین

 

تمایل خریداران رمز ارزها بار دیگر اوج گرفته است و به‌نظر می‌رسد خریداران استقبال بیشتری به اتریوم نشان داده‌اند. در حالی که بیت کوین با عبور از محدوده 34 هزار دلار، رشد یک درصدی داشت، اتریوم رشد 3 درصدی را برای خود ثبت کرد. شرکت مدیریت دارایی 21Shares نیز پیش‌بینی کرده که اتریوم، پرچمدار رشد بازار در ادامه سال خواهد بود.

منبع: coindesk

 

احتمال پرداخت حقوق آرژانتینی‌ها از طریق رمز ارز

 

یکی از قانون‌گذاران آرژاتینی به‌دنبال تصویب طرحی در مجلس این کشور است که به شهروندان آرژانتین اجازه دریافت حقوق را از طریق رمز ارز می‌دهد. خوزه لوئیز رامون (José Luis Ramón) قصد دارد با به تصویب رساندن این طرح، زمینه دریافت حقوق کامل کارکنان از طریق رمز ارزها را قانونی کند.

منبع: coindesk

 

استقبال مقام سابق بورس آمریکا از ETF بیت کوین

 

تیموتی ماساد (Timothy Massad) رئیس سابق کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) می‌گوید که صندوق ETF بیت کوین می‌تواند برای سرمایه‌گذاران بورس مفید باشد. ETF بیت کوین، صندوق قابل معامله در بورس برای بیت کوین است. او اعتقاد دارد که در آینده نزدیک، احتمال وجود ETF بیت کوین در بورس آمریکا، پایین است.

منبع: coindesk

 

بانک مرکزی نیوزلند ارزهای دیجیتال را بررسی می‌کند

 

بانک مرکزی نیوزلند (Reserve Bank of New Zealand)، در حال بررسی پتانسیل ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) است تا بتواند از آن به‌عنوان یکی از ارزهای ملی خود استفاده کند. همچنین، قرار است موضوعاتی مثل استیبل‌کوین‌ها هم توسط بانک مرکزی نیوزلند بررسی شوند.

منبع: cointelegraph

 

فروش فیلم جدید آنتونی هاپکینز به شکل NFT

فیلم جدید آنتونی هاپکینز (Anthony Hopkins)، بازیگر مشهور بریتانیایی و برنده جایزه اسکار، قرار است در ماه آتی به عنوان یک توکن غیر مثلی (NFT) در یکی از بازارهای این توکن‌ها به فروش گذاشته شود. نام این فیلم، تماس صفر (Zero Contact) است.

منبع: cointelegraph

 

تلاش رابین‌هود برای دسترسی بیشتر زنان به رمز ارزها!

 

گرچن هاوارد (Gretchen Howard)، مدیر ارشد عملیاتی در پلتفرم سرمایه‌گذاری رابین هود (Robinhood)، به این موضوع اشاره کرده است که فضای رمز ارزها هنوز هم در سلطه کامل مردان قرار دارد. او می‌گوید در طول دو سال حضورش در شرکت رابین‌هود، رشد قابل‌توجه ورود زنان به این حوزه را مشاهده کرده است. به گفته هاوارد، رابین‌هود در دو سال گذشته، تلاش کرده تا بستر ورود زنان به سرمایه‌گذاری در رمز ارزها را فراهم کند.

منبع: cointelegraph

 

استقبال یک میلیارد دلاری از صرافی شیبا اینو

 

تنها 24 ساعت پس از راه‌اندازی صرافی غیر متمرکز شیباسواپ (ShibaSwap) که پلتفرم جدید شیبا اینو (Shiba Inu) در حوزه دیفای (DeFi) محسوب می‌شود، ارزش سرمایه‌ای که وارد این صرافی شد، به بیش از یک میلیارد دلار رسید. توکن شیبا در ماه‌های اخیر مورد توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران قرار گرفته است.

منبع: cointelegraph

 

چینی‌ها روی خوش به یوآن دیجیتال نشان ندادند

 

بر اساس تازه‌ترین مطالعات در چین، مردم این کشور روی خوشی به یوآن دیجیتال نشان نداده‌اند. حالا، بانک‌های چینی از کارکنان خود خواسته‌اند تا هر کدام، 200 تا 300 نفر از مشتریان را به استفاده از یوآن دیجیتال تشویق کنند. چین در ماه‌های اخیر محدودیت‌های گسترده‌ای را برای استخراج و استفاده از رمز ارز در این کشور اعمال کرده تا بتواند مردم را به استفاده از یوآن دیجیتال ترغیب کند.

منبع: bitcoinist

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.