اخبار ارزهای دیجیتال در یک نگاه (۲۵ بهمن)

  • قانون‌گذاران استرالیا از صندوق معاملات بیت کوین استقبال می‌کنند

کمیسیون اوراق بهادار و سرمایه‌گذاری استرالیا (ASIC) موضع خود را نسبت به صرافی‌های مرتبط با بیت کوین روشن کرد. کتی آرمور (Cathie Armour) نماینده کمیسیون ASIC گفت (قانون‌گذاری) صندوق قابل معامله بیت کوین امکان‌پذیر است، به شرطی که قوانین مناسبی برای آن وضع شود.

منبع: cointelegraph

  • عبور لایت کوین از ۲۰۰ دلار و رکورد جدید قیمتی در ۳۵ ماه اخیر

روندهای صعودی قوی در بازار کریپتوکارنسی، این روزها یک امر عادی تلقی می‌شود و بسیاری از رمز ارزها در حال تجربه قیمت‌های تاریخی جدید خود هستند. نقره دیجیتال (LTC) نیز از این قاعده مستثنا نیست و سود ۴۰ درصدی را در هفته گذشته تجربه کرده است. با عبور از ۲۰۰ دلار، لایت کوین به بالاترین قیمت خود در ۳۵ ماه اخیر رسید، قیمتی که آخرین بار در مارس ۲۰۱۸ تجربه کرده بود. بالاترین قیمت تاریخی ثبت شده لایت کوین ۳۶۰ دلار است که در دسامبر ۲۰۱۷ معامله شده است.

منبع: ambcrypto

 

  • موافقت کانادا با ETF بیت کوین؛ آیا آمریکا گزینه بعدی خواهد بود؟

کانادا با صندوق قابل معامله (ETF) بیت کوین موافقت کرده است و شرکت‌های سرمایه‌گذاری آمریکا امیدوارند که از اقتصاد همسایه شمالی خود تبعیت شود. کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا به طور مداوم برنامه‌های ETF بیت کوین را رد می‌کند، اما از سویی سرمایه‌گذاران می‌توانند از Grayscale Bitcoin Trust برای مالکیت بیت کوین استفاده کنند. حال، کارشناسان بر این باورند که مهر تائید کانادا بر ETF بیت کوین می‌تواند موجب پذیرش راحت‌تر آن توسط SEC آمریکا شود.

منبع: decrypt

 

  • اوبر در حال پذیرش بیت کوین

مدیرعامل شرکت اوبر (Uber) خسرو علیشاهی گفت اگر پذیرش بیت کوین و رمز ارزها به نفع این شرکت باشد، با ارزهای دیجیتال به عنوان یک شیوه پرداخت موافقت خواهد شد. وی در مصاحبه با CNBC گفت همان‌طور که ارزهای مختلف کشورها را می‌پذیریم، قصد داریم پذیرش رمز ارزها را به عنوان یک شیوه پرداخت بررسی کنیم. وی ادامه داد: این برای تجارت خوب است، هم برای رانندگان و هم برای شرکت، بنابراین، مطمئناً آن را بررسی خواهیم کرد.

منبع: businessinsider

 

  • اپل پی، پرداخت با بیت کوین را امکان‌پذیر می‌کند

اپل پی (Apple Pay)، سرویس پرداخت شرکت اپل با همکاری شرکت Bitpay اعلام کرده است از پرداخت‌های ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند. دارندگان مسترکارت‌های بیت‌پی می‌توانند با اضافه‌کردن کارت‌های اعتباری ارز دیجیتال خود به سرویس اپل پی، پرداخت‌های خود را از این طریق انجام دهند.
در اعلامیه «BitPay» آمده است که پشتیبانی از «Google Pay» و «Samsung Pay» نیز توسط این شرکت تا اواخر ماه سوم سال 2021 اضافه خواهد شد.
منبع: coindesk

 

  • پرداخت حقوق کارکنان با بیت کوین در میامی

شهردار میامی فرانسیس سوارز (Francis Suarez) امکان پرداخت حقوق کارگران و دریافت مالیات با بیت کوین در این شهر را بررسی می‌کند.

منبع: foxbusiness

 

  • راه اندازی بستر نگهداری بیت کوین برای مشتریان سازمانی توسط دویچه بانک

بر اساس گزارشی از مجمع جهانی اقتصاد، بانک دویچه (Deutsche Bank) در نظر دارد تا یک بستر نگهداری دارایی‌های دیجیتال برای مشتریان سازمانی خود در سال جاری راه اندازی کند. این گزارش ابتدا در سال ۲۰۲۰ منتشر شده بود اما مورد توجه قرار نگرفت. یکی از اهداف انجام این کار ایجاد و ارائه یک پل ارتباطی ایمن میان دارایی‌های دیجیتال و خدمات بانکی سنتی است.

منبع: btctimes

 

  • آمازون در حال بررسی راه حل های رمز ارزی!

غول تجارت الکتورنیکی، شرکت آمازون (Amazon) در حال تشکیل یک تیم برای توسعه تحقیقات خود در زمینه ارزهای دیجیتال است. محصول جدید آمازون یک درگاه پرداخت است که به مشتریان این امکان را می‌دهد تا پول نقد خود را به ارز دیجیتال تبدیل کنند و با استفاده از آن از خدمات آنلاین این شرکت از جمله خرید کالا و خدمات استفاده کنند.

منبع: news.bitcoin

 

  • خرید ۳۵۰۰ بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته توسط گری‌اسکیل

شرکت گری‌اسکیل (Grayscale) در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۳۵۰۰ بیت کوین دیگر خریداری کرده است. سرمایه تزریق شده برای این خرید که بدون اعلام رسمی انجام شد، ۱۶۶ میلیون دلار بوده است. با این حساب، مجموع دارایی‌های تحت مدیریت این شرکت به حدود ۶۵۳ هزار بیت کوین به ارزش بی شاز ۳۴ میلیارد دلار رسید.

منبع: coingape

همچنین ببینید

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

بیت‌کوین‌ها خواب به کوین‌هایی گفته می‌شود که برای مدتی طولانی، از کیف پول‌های خود تکان …

در دبی بیت کوین بخرید

در دبی بیت کوین بخرید!

دبی یک شهر فوق‌العاده برای کار کردن و زندگی و همچنین یکی از بهترین شهرها …

21 میلیون بیت کوین بیدار شد

21 میلیون دلار بیت‌کوین وارد میدان شد

با وجود کاهش 6.4 درصدی قیمت بیت‌کوین (BTC) در این هفته، بازهم دارندگان این ارز …

ده کیف پول برتر بیت کوین

رونمایی از 10 کیف پول ثروتمند بیت‌کوین

در هفته‌های اخیر سروصدای زیادی به‌وجود آمده، آن‌هم در مورد اینکه مالک کیف پول‌های برتر …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.