اخبار ارزهای دیجیتال در یک نگاه (۲۱ بهمن)

  • RBC: اپل یک «فرصت واضح» برای ورود به حوزه رمز ارز‌ها دارد

براساس گزارش تحقیقاتی گروه مالی «RBC»، اپل یک «فرصت واضح» برای ارائه مکانیزم خرید و فروش رمز ارزها دارد. فرصتی که به این شرکت کمک میکند فورا سهم بازار خود را بدست آورد.
این گزارش اضافه می‌کند، اگر اپل که از قبل با داشتن یک کیف پول، در این مسیر گام بردارد. این حرکت احتمالا آمریکا را به رهبر جهانی دارایی‌های رمزنگاری شده تبدیل می‌کند و احتمال تعطیلی این صنعت از طرف دولت نیز کاهش می‌یابد.
تحلیلگران RBC در این گزارش گفتند، اگر ایالات متحده بیشترین دارایی‌های رمزنگاری شده را در اختیار داشته باشد (اعم از بیت کوین یا دارایی‌های دیگر)، ممنوعیت استفاده از آن منطقی نخواهد بود.
منبع: Ruetres

 

  • امکان خرید خودروی تسلا با بیت کوین

شرکت Tesla Motors در نظر دارد فروش محصولات خود را با بیت کوین امکان‌پذیر کند. بیت کوین دریافتی از مشتریان توسط تسلا در اسرع وقت نقد نمی‌شود و احتمال زیاد این بیت کوین ها به عنوان بخشی از دارایی خزانه شرکت ذخیره خواهد شد. این شرکت روز گذشته در پرونده کمیسیون بورس و اوراق بهادار اعلام کرد ۱.۵ میلیارد دلار سرمایه شرکت را به بیت کوین اخصاص داده است. در پی این خبر بازار شاهد رشد ۵ هزار دلاری قیمت بیت کوین بود.

منبع: cointelegraph

 

  • ۸۰ درصد ورود سرمایه‌های سازمانی هفته گذشته به اتریوم اختصاص داشته است

در آستانه راه اندازی معاملات آتی اتریوم در سازمان بورس کالای شیکاگو (CME)، نهادهای سرمایه‌گذاری به خرید اتریوم هجوم برده‌اند. ورودی سرمایه از سوی سازمان‌های سرمایه‌گذاری در هفته گذشته ۲۴۵ میلیون دلار بوده است که ۸۰ درصد آن یعنی ۱۹۵ میلیون دلار آن صرف خرید اتریوم شده است. در همین مدت ورود سرمایه به بیت کوین تنها ۴۱.۹ میلیون دلار بوده است.

منبع: cointelegraph

 

  • بایننس از اکوسیستم پولکادات پشتیبانی می‌کند

بخش Binance Labs صرافی بایننس با سرمایه‌گذاری ۲.۴ میلیون دلاری در Plasm Network که متعلق به پلتفرم قرارداد هوشمند پولکادات است، از اکوسیستم Polkadot پشتیبانی می‌کند. این نخستین سرمایه گذاری بایننس در پشتیبانی از پولکادات با استفاده از صندوق ۱۰ میلیون دلاری Binance Labs است.

منبع: cointelegraph

 

  • اتریوم از مرز ۱۸۰۰ دلار عبور کرد

اتریوم با ۱۱ درصد رشد در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت ۱۸۰۰ دلار را لمس کرد. اتریوم که با قیمت حدودی ۷۰۰ دلار وارد سال ۲۰۲۱ شد، پس از گذشت حدود ۴۰ روز ۱۵۶ درصد رشد کرده است. در هفته گذشته ۸۰ درصد جریان ورودی سرمایه از سوی نهادها صرف خرید اتریوم شده است.

منبع: coinmarketcap

 

  • تعداد توئیت بیت کوین به بالاترین تعداد تاریخ رسید

فعالیت رسانه‌های اجتماعی در حوزه بیت کوین پس از تائید آن توسط مدیرعامل تسلا به بالاترین میزان خود رسیده است. در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۳ هزار توئیت غیر ربات درباره بیت کوین گزارش شده است. این رکورد، ۳ هزار توئیت بیشتر از بالاترین میزان توئیت بیت کوین در ۲۴ ساعت در ماه ژانویه است.

منبع: cointelegraph

 

  • تائید داج کوین توسط مارک کوبان سرمایه‌دار آمریکایی

مارک کوبان (Mark Cuban) سرمایه‌دار معروف آمریکایی داج کوین (Doge) را کم هزینه‌ترین وسیله آموزش اقتصاد در دسترس در بازار می‌داند و معتقد است این توکن بهترین سرگرمی برای درآمد در بازار رمز رازها است و درنظر گرفتن آن توسط سرمایه‌گذاران نمی‌تواند دیدگاه بدی باشد. داج کوین در ماه گذشته به دلیل حمایت‌های فراوان از سوی افراد مشهور جهان بیش از ۷۰۰ درصد افزایش قیمتی داشته است.

منبع: cointelegraph

 

  • مدیرعامل ماکرو استراتژی می‌گوید تسلا موجب بدون رسیک شدن نگهداری بیت کوین شده است

مایکل سیلور (Michael Saylor) مدیرعامل ماکرواستراتژی از حمایت ایلان ماسک و خرید بیت کوین توسط شرکت تسلا هیجان زده است و معتقد است دیگر شرکت‌ها نیز مطمئنا به سمت خرید و نگهداری بیت کوین خواهند رفت. سیلور در توئیتی گفت تسلا باعث بدون ریسک شدن خرید و نگهداری بیت کوین توسط شرکت‌ها شده است. سرمایه‌داران اکنون به دنبال تبدیل دارایی‌های خود به سرمایه‌هایی هستند که دارای بهترین عملکرد باشد.

منبع: Blockchain.news

 

  • سرمایه‌گذاری تسلا موجب افزایش حجم بازار بیت کوین تا ۱ تریلیون دلار می‌شود

بررسی‌ها نشان می‌دهد رشد حجم بازار رمز ارزها ادامه دار خواهد بود و حجم بازار بیت کوین تا ۱ تریلیون دلار افزایش پیدا خواهد کرد. کارشناسان بر این باورند پول مورد نیاز برای رسیدن به این رقم از طلا، نقره و کشورهای دارای نرخ بهره منفی تامین خواهد شد.

منبع: bitcoinist

 

  • دستورالعمل بانک مرکزی کره جنوبی در خصوص ارز دیجیتال این کشور اعلام شد

در دستورالعمل اعلام شده توسط بانک مرکزی کره جنوبی تحقیق در مورد مسائل حقوقی پیرامون ارزهای دیجیتال بانک مرکزی آورده شده است. این بانک معتقد است ارز دیجیتال کشور می‌تواند تولید ناخالص داخلی را تا ۳ درصد افزایش دهد و باعث تسریع گردش ارز و کاهش هزینه‌های نگهداری شود. ارز دیجیتال بانک مرکزی کره جنوبی قرار است در سال جاری آزمایش شود.

منبع: pymnts

همچنین ببینید

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

بیت‌کوین‌ها خواب به کوین‌هایی گفته می‌شود که برای مدتی طولانی، از کیف پول‌های خود تکان …

در دبی بیت کوین بخرید

در دبی بیت کوین بخرید!

دبی یک شهر فوق‌العاده برای کار کردن و زندگی و همچنین یکی از بهترین شهرها …

21 میلیون بیت کوین بیدار شد

21 میلیون دلار بیت‌کوین وارد میدان شد

با وجود کاهش 6.4 درصدی قیمت بیت‌کوین (BTC) در این هفته، بازهم دارندگان این ارز …

ده کیف پول برتر بیت کوین

رونمایی از 10 کیف پول ثروتمند بیت‌کوین

در هفته‌های اخیر سروصدای زیادی به‌وجود آمده، آن‌هم در مورد اینکه مالک کیف پول‌های برتر …

یک دیدگاه

  1. سلام لطفا تحلیل یونی سواپ بزارید خیلی لازم هست تا چقدر احتمال داره بره بالا؟

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.