ورزش و ارزهای دیجیتال

کمک مالی به موسسات بورسیه تحصیلی از طریق mine کردن اتریوم

تیم بسکتبال Sacramento Kings در لیگ NBA، قصد دارد برای کمک مالی به موسسات بورسیه تحصیلی، اقدام به mine کردن اتریوم نماید.

ورزش و ارزهای دیجیتال

در ماه‌‏های اخیر ارزهای دیجیتال توانستند خود را بیش‏تر مطرح نمایند و به عبارتی دیگر بتوانند در بین مردم همگانی‏‌تر شوند به طوری که در حال حاضر کاربردها و استفاده‎های ارزهای دیجیتال بیش‏تر از قبل شده و مردم از ارزهای دیجیتال برای انجام و مدیریت کارهای خود بهره می‏‌برند. علاوه بر بهره‏‌ی اقتصادی ارزهای دیجیتال، این ارزها کاربردهای دیگری نیز دارند که از جمله‌‏ی این موارد می‏‌توان به کمک‌‏های مردمی اشاره کرد، تا به حال نمونه‌‏های بسیاری از کمک‌‏های مردمی با استفاده از ارزهای دیجیتال گزارش شده‌ است.

در یکی از این موارد در ماه فوریه سال جاری، یونیسف در کشور استرالیا از gamerها خواسته بود که در زمان‏‌های بیکاری سیستم‌‏هایشان، اقدام به mine کردن اتریوم نمایند تا بدین وسیله از طریق اتریوم و در نتیجه سود حاصل از عمل mining، اقدام به کمک به مردم سوریه نمایند.

پروژه جدید برای ارز دیجیتال اتریوم

علاوه بر این در اقدامی دیگر آقای ” Vitalik Buterin ” به عنوان یکی از بنیان‌گذاران ارز دیجیتال اتریوم ، کمکی در حدود 2.4 میلیون دلار از طریق اتریوم را برای پروژه‎ی تحقیقی مقابله با پیری انجام داده بود. علاوه بر این موارد همه روزه اخبار زیاد دیگری نیز در این زمینه منتشر می‌‏شود. در یکی از این خبرها خبرگذاری محلی ” The Sacramento Bee ” در روز 28 ژوئن اعلام نمود که باشگاه بسکتبال ” Sacramento Kings ” که در لیگ NBA فعالیت دارد، قصد دارد که از طریق همکاری با یک شرکت سخت افزاری mining ارز دیجیتال در داخل ورزشگاه خود، دستگاه‏‌های mining نصب کرده و اقدام به تولید ارز دیجیتال اتریوم نماید و سود حاصل از این کار را به عنوان کمک خیریه در اختیار موسسات بورسیه تحصیلی قرار دهد. در این راستا باشگاه بسکتبال Sacramento Kings، با شرکت ” MiningStore ” برای راه اندازی مکانیزم تولید اتریوم به توافق رسیده است.

مکانیزم تولید ارز دیجیتال در داخل ورزشگاه باشگاه Sacramento Kings که اسمش ” Sacramento’s Golden 1 Center “، می‌‏باشد قرار داده خواهد شد و برنامه ریزی شده که تمامی سود حاصل در اقدام‌‏های خیر خواهانه خرج شود. در این پروسه، اولین مرکزی که از سود حاصل از mining، بهره خواهد برد، یک سازمان حمایت از سیاه پوستان به نام ” Build. Black. Coalition ” است که به عنوان یکی از موسسات پیش گام در زمینه حمایت از حقوق سیاه پوستان به شمار می‌‏رود.

ماین کردن برای کمک مالی

در راستای این پروژه، آقای ” Vivek Ranadive ” به عنوان یکی از صاحبان اصلی باشگاه Sacremento Kings، اعلام کرد که کمک به موسسات خیریه از طریق mine کردن ارزهای دیجیتال به عنوان یک حرکت نمادین است تا توجه همگان را به خود جلب کرده و افراد بیش‏تری را وارد این عرصه نماید و در واقع می‌‏توان این حرکت را به عنوان کاری نوآورانه در نظر گرفت که سودهای بسیاری را برای جامعه در بر خواهد داشت. ایشان همچنین این چنین بیان نمودند که : ” فرصت و ابتکار زمانی به وجود می‌‏آید که بتوان از طریق تکنولوژی به راه حل‌‏های نوآورانه در مسائل پیچیده دست یافت “، پیش‌بینی می‌‏شود که اقدام به چنین حرکتی باعث ایجاد تأثیر بسیار مثبتی در راستای حمایت از ارزهای دیجیتال در جامعه گردد.

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.