صرافی آنلاین برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال

خرید و فروش ارز دیجیتال با ارزهای جهانی در صرافی binance

صرافی binance قصد دارد امکان خرید و فروش ارز دیجیتال با ارزهای جهانی مانند یورو را در صرافی خود برای کاربران فراهم نماید.

اضافه شدن یورو بهbinance

تعداد زیادی صرافی در دنیا وجود دارد که خدمات خرید و فروش را در اختیار کاربران و سرمایه‌گذاران قرار می‌دهند. صرافی‌ها در واقع محیط ایمنی را برای سرمایه‌گذاران به وجود می‌آورند تا این افراد بتوانند با خیال راحت فعالیت‌های تجاری خود را در پیش گیرند. در برخی از صرافی‌ها یا فقط می‌توان با ارز‌های جهانی مانند یورو و دلار فعالیت کرد یا این که صرافی فقط مختص ارز‌های دیجیتال می‌باشد که یکی از این صرافی‌ها، صرافی ارز دیجیتال binance می‌باشد. صرافی binance در خدمات و سرویس‌های خود، فقط خدمات خرید و فروش ارز دیجیتال به ارز دیجیتال را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد و در واقع یک صرافی مختص ارز دیجیتال به شمار می‌رود. این صرافی در حال حاضر دومین صرافی برتر ارز دیجیتال به شمار رفته و همه روزه تعداد زیادی از سرمایه‌گذاران در آن مشغول به فعالیت هستند.

اقدامات جدید صرافی binance

صرافی binance قصد دارد در راستای گسترش فعالیت‌های تجاری خود، امکان خرید و فروش از طریق ارز‌های جهانی مانند یورو را نیز در خدمات و سرویس‌های خود در نظر بگیرد که البته این کار را از طریق یک صرافی مستقل در کشور مالت انجام خواهد‌داد. همانطور که می‌دانید کشور مالت، در قاره اروپا قرار داشته و از جمله معدود کشور‌هایی است که شرایط مناسبی را برای رشد و گسترش ارز‌های دیجیتال فراهم نموده‌است. در واقع در کشور مالت سرمایه گذاران می‌توانند آزادانه فعالیت‌های تجاری خود در زمینه ارز‌های دیجیتال را در پی گیرند. همچنین در ماه‌های اخیر شاهد بودیم که کشور ژاپن به دفتر صرافی binance واقع در ژاپن در راستای شفاف‌سازی فعالیت‌ها و یک سری روال‌های دولتی هشدار داده بود که binance قصد دارد برای انتقال دفتر خود به کشور مالت اقدام نماید تا بتواند فعالیت‌های خود را بدون داشتن محدودیت‌های دولتی و حکومتی در پیش گرفته باشد.

با قرار دادن ارز‌هایی مانند یورو در صرافی binance، مطمئناً شاهد افزایش تعداد کاربران و سرمایه‌گذاران در صرافی binance خواهیم‌بود که در نتیجه ی آن، سرمایه ی این صرافی چند برابر شده و شرکت binance قدرتمند‌تر از قبل خواهد شد. در واقع می‌توان گفت که یکی از دغدغه‌های سرمایه‌گذاران در صرافی binance و صرافی های مشابه آن، این بود که افراد بتوانند به طور مستقیم ارز دیجیتال خریداری نمایند یا این‌که بتوانند به طور مستقیم ارز دیجیتال خود را به فروش برسانند که با ورود این امکان جدید در صرافی binance شرایط کار و فعالیت تجاری در صرافی برای کاربران راحت‌تر خواهد شد و با سرعت بیش‌تری می‌توانند ارز‌های خود را از حساب binance به حساب خود و یا بر عکس انتقال دهند که انتشار خبر‌های این‌چنینی باعث افزایش ارز و اعتبار ارز‌های دیجیتال در بازار‌های جهانی می‌شود.

همچنین ببینید

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

بیت‌کوین‌ها خواب به کوین‌هایی گفته می‌شود که برای مدتی طولانی، از کیف پول‌های خود تکان …

در دبی بیت کوین بخرید

در دبی بیت کوین بخرید!

دبی یک شهر فوق‌العاده برای کار کردن و زندگی و همچنین یکی از بهترین شهرها …

21 میلیون بیت کوین بیدار شد

21 میلیون دلار بیت‌کوین وارد میدان شد

با وجود کاهش 6.4 درصدی قیمت بیت‌کوین (BTC) در این هفته، بازهم دارندگان این ارز …

ده کیف پول برتر بیت کوین

رونمایی از 10 کیف پول ثروتمند بیت‌کوین

در هفته‌های اخیر سروصدای زیادی به‌وجود آمده، آن‌هم در مورد اینکه مالک کیف پول‌های برتر …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.