خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال

افزایش علاقه عمومی مردم چین برای سرمایه گذاری در ارز دیجیتال

افزایش علاقه عمومی مردم چین برای سرمایه‎ گذاری در ارزهای دیجیتال

چین و تاثیرات آن در بازار ارزهای دیجیتال

کشور چین در حال حاضر به عنوان یکی از چند قدرت برتر اقتصادی در دنیا مطرح می‌‏باشد که توانسته بازارهای کاری و مالی فراوانی را در اختیار خود در آورد. یکی از دلایل افزایش قدرت چین در بازارهای جهانی به بهانه‌‏ی داشتن نیروی کاری زیاد این کشور است. در واقع می‏‌توان گفت که کشور چین به دلیل داشتن جمعیت بالا، در تعیین وضعیت و اعمال قدرت در موضوعات بسیاری تأثیرگذار می‌‏باشد.

به طوری که در حال حاضر بازار ارز دیجیتال نیز از این وضعیت تأثیر پذیرفته و به جرأت می‌‏توان گفت که یکی از پشتوانه ‏های اصلی بقا و ادامه‏‌ی فعالیت بازار ارزهای دیجیتال، وجود حمایت مردم چین از عرصه‏‌ی ارز دیجیتال می‌‏باشد. در این بین، مردم کشور چین حمایت خود از ارزهای دیجیتال را هم در شکل خرید و فروش این ارزها نشان داده و هم این که با داشتن استخرهای استخراج زیاد و تزریق حجم قابل توجهی از ارزهای دیجیتال با تولید آن‏‌ها، در گردش مالی بازار این حمایت را به نحو احسن از ارزهای دیجیتال و بازار آن انجام می‏‌دهند.

افزایش استقبال چینی ها در خرید و فروش و استخراج ارز دیجیتال با وجود ممنوعیت ها

در این بین در شرایطی که بازار ارزهای دیجیتال تحت تأثیر حمایت مستقیم مردم و سرمایه‏ گذاران چینی می‏‌باشد، در یک آمارگیری اخیر صورت گرفته، این نتیجه بدست آمده است که علاقه و رغبت مردم چین نسبت به فعالیت در عرصه‏‌ی ارزهای دیجیتال با افزایشی قابل توجه رو به رو شده است، این در حالی است که دولت چین به صورت قاطع به مخالفت با ارزهای دیجیتال پرداخته و فعالیت بسیاری از صرافی‌ ‏های ارز دیجیتال این کشور را ممنوع و متوقف اعلام کرده است ولی با این وجود گویا مردم چین موانع موجود را پشت سر گذاشته و با قدرت به فعالیت خود در بازار ارزهای دیجیتال ادامه می‏‌دهند.

یک چهارم از هر هزار نفر مردم چین علاقه مند به سرمایه گذاری در زمینه ارز دیجیتال هستند.

در این راستا در این آمارگیری که در بین 100 هزار نفر از مردم چین و توسط یکی از موسسات آمارگیری مطرح در بریتانیا صورت گرفته است، این نتیجه به دست آمده که 3 درصد از این جمعیت در حال حاضر، مشغول سرمایه ‏گذاری در بازار ارزهای دیجیتال می‌‏باشند که این فعالیت را به صورت جدی دنبال کرده و خرید و فروش‏ های خود در بازار ارزهای دیجیتال را در بازه‏‌های زمانی نزدیکی انجام می‏‌دهند. از طرفی دیگر بر اساس آمار منتشر شده‌‏ی دیگر، یک چهارم از 1000 نفر از مردم چین، علاقه‌‏مند به سرمایه ‏گذاری در زمینه‌ی ارزهای دیجیتال می‌باشند و در طول 12 ماه آینده، قصد دارند که به صورت جدی وارد عرصه‏‌ی بازار ارزهای دیجیتال شده و به خرید و فروش و بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال بپردازند.

خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در چین

این آمار در حالت کلی نشان می‏‌دهد که علاقه و رغبت عمومی مردم چین برای سرمایه‏‌گذاری و استفاده از ارزهای دیجیتال با افزایش قابل توجهی رو به رو بوده است. افزایشی که در نوع خود می‌‏تواند تأثیرات بسیار مثبتی را بر روی روند حرکتی و ثبات نسبی بازار ارزهای دیجیتال داشته باشد. چرا که نتایج بدست آمده، حاکی از علاقه‌‏ی حجم قابل توجهی از مردم برای فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال بوده که ورود این تعداد از افراد به بازار و انجام خرید و فروش بیت کوین و ارزهای دیجیتال توسط این افراد می‏‌تواند باعث افزایش گردش مالی چشمگیر در بازار شده و به افزایش قیمت ارزهای دیجیتال در بازار نیز کمک داشته باشد.

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.