تغییر جهان با ارز دیجیتال بیت کوین

8 دلیل برای اینکه بیت کوین دنیا را تغییر خواهد داد!

ما معتقدیم که پیدایش بیت کوین به اندازه اختراع اینترنت مهم بوده است.
پیش از این، غیر متمرکز کردن ارز دیجیتال به نوعی افسانه به شمار می‌رفته است تا این که جدیدا بیت کوین به عنوان یک مفهوم جدید شکل گرفت و این ارز دیجیتال ایده های بسیاری دارد که می‌تواند زندگی ما را تحت تاثیر قرار دهد. در اینجا ما به معرفی 8 راه می‌پردازیم تا ثابت کنیم چرا معتقدیم بیت کوین می‌تواند زندگی ما را تغییر دهد.

شماره 8: کمک رسانی از طریق خیریه‌ها

اگر ما قصد کمک رسانی به مناطق فاجعه زده یا نیازمندان را داشته باشیم، تمایل داریم که  هزینه های جانبی کمتری داشته باشیم و بیشترین مبلغ مورد نظر برای اهدا به افراد نیازمند را به دست آن‌ها برسانیم.
در حال حاضر پلتفرم‌های محبوبی مثل paypal، amazon pay، crowd rise، حدود 2 تا 6 درصد کارمزد، به ازای هر تراکنشی که به منظور کمک رسانی انجام می‌شود، دریافت می‌کنند، که به موجب این کارمزد، عملا کمک رسانی های کوچک امکان پذیر نیست. ارز دیجیتال می‌تواند این موانع را بردارد و به افراد، امکان کمک رسانی در مقیاس بسیار کوچک و حتی در حد چند سنت را ممکن می‌کند و همچنین می‌تواند کمک کند که بیشترین مبلغ ممکن، به ازای هر تراکنش به دست انسان‌های نیازمند برسد.

شماره 7: پرداخت های بین المللی

سالانه نزدیک به صدها هزار دلار توسط کارگران مهاجر به خانواده های آن‌ها ارسال می‌شود ولی طبق قوانین موجود، میانگین هزینه ارسال وجه نقد به سایر نقاط، برای مبالغ بالا تا مرز 5 درصد هم می‌رسد و ممکن است برای مبالغ پایین‌تر، این مقدار بیشتر هم شود. در سال 2017 جمع کل دریافتی برای ارسالی وجوه، در کشور امریکا به 30 میلیارد دلار رسید. ارزهای دیجیتال از الگوی همتا به همتا استفاده می‌کنند یعنی این‌که می‌توانند وجوه را به صورت مستقیم از فردی به فرد دیگر منتقل کنند و نیازی به بانک یا سایر واسطه ها ندارد. همچنین ارزهای دیجیتال محدودیت مسافتی ندارند این بدان معنی است که شما می‌توانید مبالغ مورد نظر خود را از هر کجای جهان و در هر زمان ممکن به هر فرد دیگری در این کره خاکی، تقریبا به صورت رایگان ارسال کنید.

شماره 6: کاهش تورم

تورم در واقع افزایش تدریجی تهیه پول نسبت به پول رایج است. این عرضه به راحتی تولید پول توسط دستگاه‌های پرینت است. هر چه بیشتر پول چاپ شود ارزشش کمتر خواهد شد و این خود، گویای این مطلب است که چرا تورم را مصداق مالیات پنهان می‌دانند. در سال 1913 تورم باعث کاهش قدرت خرید 98درصدی دلار شد، تا این که فدرال رزرو ( بانک مرکزی ایالت متحده امریکا) کنترل عرضه دلار را در دست گرفت. از آن‌جایی که این حرکت آرام است و به سختی می‌توان متوجه آن شد ولی وجود دارد و می‌تواند سریع‌تر و قابل لمس تر اتفاق بیفتد.

برای مثال در سال 2018 تورم ونزوئلا به رقم باور نکردنی 80 هزار درصد رسید و این به این معنی بود که ارزش پول رایج کشور به کمتر از خرید دستمال توالت رسید. این موارد در دنیای ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین کش امکان‌پذیر نیست. پس از عرضه اولیه سکه ها به مقدار21 میلیون سکه، پس از آن دیگر هیچ سکه ای تولید نخواهد شد و این یعنی نه تورمی و نه مالیات پنهانی وجود نخواهد داشت و این موضوع می‌تواند به اقتصاد پایدار جهانی منجر شود.

شماره5: ساخت زیربناهای انرژی

اگر شما این ویدیو را تماشا می‌کنید به احتمال زیاد شما به الکتریسیته دسترسی دارید و جالب است بدانید که حدود 1 میلیارد انسان در سراسر جهان به الکتریسیته دسترسی ندارند. دلایلی مختلفی برای این امر وجود دارد و یکی از آن‌ دلیل‌ها، این است که ساخت زیر بناهای انرژی بسیار گران است و برای ساخت این زیر بناها باید توان پرداخت هزینه وجود داشته باشد.

مناطق روستایی ممکن است جمعیت کافی برای تولید الکتریسیته نداشته باشند و ساخت زیر بنا در این مناطق برای صاحبان صنایع سودی ندارد. بیت کوین پتانسیل عوض کردن ابن شرایط را دارد. به این ترتیب که این امکان را به شرکت‌های الکتریسیته می‌دهد که مقدار الکتریسیته اضافی  که به هدر می‌رود را به استخراج گران بفروشند و این موضوع، امکان ساخت زیر بناها در جاهایی که قبلا ممکن نبود را می‌دهد.

شماره 4: همه افراد زیر مجموعه سیستم بانکداری می‌شوند

در حال حاضر هنوز حدود یک و نیم میلیارد انسان در جهان وجود دارند که به سیستم بانکی ملحق نشده‌اند. دلیل این امر می‌تواند نداشتن مدارک کافی برای افتتاح حساب در مناطق روستایی و حتی در کشورهای پیشرفته باشد ولی با افزایش استفاده از تلفن های همراه، افراد می‌توانند از بیت کوین برای امور بانکی خود استفاده کنند. بیت کوین به مدارک خاص، کارت‌های شناسایی، سند محل سکونت و بسیاری از موانع دیگر برای حفظ امنیت اموال خود ندارد. خدماتی از قبیلcoin texts   به ما امکان دسترسی به ارزهای دیجیتالی مثل بیت کوین کش را بدون دسترسی به اینترنت و حتی گوشی‌های هوشمند پیشرفته می‌دهد، هر گوشی قدیمی که امکان ارسال پیامک را داشته باشد، می‌تواند ازادی مالی و امنیت را به هر شخص در هر جای دنیا بدهد.

شماره 3 : حذف واسطه ها

پیدایش اولیه بیت کوین به منظور حذف واسطه ها از تراکنش‌های مالی بود و این امکان می‌تواند در نرم افزارها و همچنین تلفن های همراه هم وجود داشته باشد. تعداد بسیار زیادی از شرکت‌ها وجود دارند که مبالغ سنگینی برای ارتباط بین خدمات و  کاربرها دریافت می‌کنند. سرویس‌های خدماتی بسیاری مانند uber یا lift وجود دارند که خدماتی مثل وصل کردن کسی که قصد کرایه ماشین دارد  به راننده را ارائه می‌دهند، این شرکت‌های خدماتی در ازای انجام خدمات خود، کارمزدی حدود 30 درصد از کل مبلغ کرایه را دریافت می‌کنند. استفاده از ارزهای دیجیتالی مثل بیت کوین و استفاده از بلاک چین ، می‌تواند به حذف کردن این رابطه ها منجر شود و فردی که قصد کرایه ماشین دارد را مستقیما به راننده وصل کند. ما امیدواریم در آینده و به کمک ارز دیجیتال این واسطه ها را حذف کنیم و خدمات را مستقیما به متقاضی ها ارائه دهیم.

شماره 2: شفافیت مالی

در حالی که تراکنش‌های مربوط به بیت کوین به مقدار زیادی امنیت مالی و حریم خصوصی دربر دارد، خدمات قراردادی دیگر فقط در برخی شرایط مفید واقع می‌شوند. بسیاری از سازمان‌های وابسته به سرمایه عمومی اگر قدرت شفافیت مالی بیشتری داشته باشند برای عموم بهتر خواهند بود و فناوری بلاک چین این امر را ممکن می‌سازد. در آینده مردم به  خیریه ها و شرکت‌های مربوط به مالیلات عمومی، بیشتر اعتماد خواهند کرد.

شماره 1: بالا رفتن سرمایه

2017 سالی بود که ico عرضه اولیه سکه را شروع کرد. از آن زمان تا کنون شرکت‌های نوپای بسیاری با عرضه اولیه سکه، خواستار بالابردن سرمایه گذاری‌های خود از این طریق، به جای استفاده از راه‌های قدیمی مثل فروش بیشتر شدند. عرضه اولیه سکه می‌تواند منجر به بالا رفتن سرمایه شود. در امریکا بالابردن سرمایه‌گذاری به صورت قانونی به 3 درصد از افراد مقیم این کشور محدود می‌شود و به ارزش خالص چیزی حدود 1 میلیارد دلار می‌رسد. عرضه سکه می‌تواند منجر به افزایش سرمایه‌گذاری هر کسی در هر جای دنیا شود. هر کسی که ایده خوبی داشته باشد می‌تواند سرمایه گذاران را از هر جای دنیا جذب کند. امروزه افراد زیادی توسط این روش موفق به بالا بردن مقدار سرمایه‌گذاری‌های خود شدند.

منبع: bitcoin

همچنین ببینید

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

بیت‌کوین‌ها خواب به کوین‌هایی گفته می‌شود که برای مدتی طولانی، از کیف پول‌های خود تکان …

در دبی بیت کوین بخرید

در دبی بیت کوین بخرید!

دبی یک شهر فوق‌العاده برای کار کردن و زندگی و همچنین یکی از بهترین شهرها …

21 میلیون بیت کوین بیدار شد

21 میلیون دلار بیت‌کوین وارد میدان شد

با وجود کاهش 6.4 درصدی قیمت بیت‌کوین (BTC) در این هفته، بازهم دارندگان این ارز …

ده کیف پول برتر بیت کوین

رونمایی از 10 کیف پول ثروتمند بیت‌کوین

در هفته‌های اخیر سروصدای زیادی به‌وجود آمده، آن‌هم در مورد اینکه مالک کیف پول‌های برتر …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.