قیمت ارز دیجیتال بیت کوین

آیا بیت کوین به افزایش قیمت خود ادامه خواهد داد؟

موسس شرکت دیجیتال گلکسی اعلام کرد که اگر قیمت بیت کوین به 14,000 دلار برسد، دارایی بیت کوین خود را نخواهد فروخت، به دلیل اینکه طبق پیش بینی‌های وی، رسیدن قیمت این ارز دیجیتال به 20,000 دلار دور از انتظار نیست. طبق اظهارات وی، بیت کوین در آینده نزدیک به این قیمت دست نمی‌یابد و مسیری طولانی برای رسیدن به این هدف پیش رو خواهد داشت.

طبق اطلاعات به دست آمده از یک تحقیق، اکثر پاسخویان به دلیل عدم اعتماد به غول رسانه‌ای، تمایلی برای استفاده از ارز دیجیتال فیسبوک ندارند، در همین راستا اقتصاددان معاصر امریکایی و برنده جایزه نوبل اقتصاد، جوزف استیگلیتز  هم نظری موافق دارد، وی معتقد است فیسبوک توانایی کسب اعتماد جامعه را نداشته است. بر خلاف این دو، آرتور هایس، مدیر عامل بیتمکس معتقد است ارز دیجیتال فیسبوک، لیبرا بانک‌های تجاری و مرکزی را از بین خواهد برد.

ارز دیجیتال بیت کوین در ادامه طی روند صعودی خود، نظر بسیاری از سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است. گروه تبادل تجاری شیکاگو ( CME ) طی پیغام توییتری خود اعلام کرد که در تاریخ 26 ژوئن، ارز دیجیتال بیت کوین 1.7 میلیارد دلار از حجم مبادلات تجاری را از آن خود خواهد کرد.

تحلیل تکنیکال

بیت کوین که اخیرا یک کاهش قیمت را تجربه کرده است در تلاش است با شکست خرس‌ها به مسیر صعودی خود بازگردد. این ارز دیجیتال در تاریخ 1 و 2 جولای به زیر شاخص میانگین متحرک 20 روزه برگشت و توانست جایگاه قیمت خود را از 9,977 دلار که 61.80 درصد از دامنه فیبوناجی محسوب می‌شد، بهبود بخشد.

قیمت بیت کوین

هر دو شاخص میانگین متحرک حرکت رو به بالا دارند و شاخص قدرت نسبی در وضعیت مناسبی قرار دارد و تمام این موارد بیانگر این موضوع است که گاوها در حال تلاش برای تسلط به بازار این ارز دیجیتال هستند. زوج بیت کوین/ دلار می‌توانند به سمت 12,500 دلار حرکت کنند و ممکن است با یک سطح مقاومت قوی در این منطقه روبه رو شوند که اگر توانایی شکست این سطح را داشته باشند،  این بار گاوها تمام تلاش خود برای رسیدن به 14,000 دلار را به کار خواهند بست.

با این حال ما بر این باوریم، تصحیح قیمت چند روزه در ادامه روند صعودی یک ارز دیجیتال بسیار مفید خواهد بود و به عنوان تکیه گاه محکم برای رسیدن به سطوح بالاتر عمل خواهد کرد. البته اگر این ارز دیجیتال مسیر خود را در سطح مقاومت بالا، به سمت پایین  و رسیدن به میانگین متحرک ساده تغییر دهد، دیدگاه‌های گاوی ما نیز رنگ خواهد باخت.

 

منبع: cointelegraph

 

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.