ارز دیجیتال بیت کوی و اتریوم

ارز دیجیتال و اتفاقات مهم هفته گذشته!

این هفته اتفاقات زیادی را برای ارزهای دیجیتالی افتاد که بازار ارزهای دیجیتال را تغییر داده است. همین موضوع باعث شد تا قیمت ارز دیجیتال‌های معروف مانند بیت کوین و اتریوم افزایش یابد.

بیت کوین

طبق آخرین گزارشات به دست آمده، در ماهی که گذشت، در ماه گذشته در حدود ۱۰۴,۹۴۹ بیت کوین به ارزش ۳۹۶ میلیون بین کیف پول‌ها منتقل شده است. 10 آدرس وجود داشت که ماه را در مجموع ۷۴,۹۶۶ بیت کوین بیشتر به پایان رساندند. البته ناگفته نماند که 7 آدرس هم وجود داشت که در این ماه به کمترین میزان خود رسیدند. این 7 آدرس در مجموع در حدود ۲۹,۹۸۳ بیت کوین دارند که از میزان بیت کوین آن‌ها در اوایل ماه کمتر است.

اتریوم

قرار است در تاریخ 13 مارس نشستی انجام شود. در این نشست قرار است بوترین بنیان گذار اتریوم سخنرانی مهمی در هنگ کنگ داشته باشد. این نشست فرصت خوبی برای یادگیری و بررسی چالش‌ها خواهد بود. در این نشست افراد تاثیر گذار از سراسر قاره آسیا حضور خواهند داشت.

ترون

ارز دیجیتال دیگری که در مسیر توسعه و بهبود قرار دارد، ترون است. تروندر حال نزدیک شدن به آپدیت جدید خود است و بنا بر صحبت‌های جاستین سان موسس ترون، قرار است هارد فورک در ۲۸ فوریه انجام شود.

ارز دیجیتال ترون

ریپل و XRP

خبرها حاکی از آن است که یک بانک در پی آن است تا از راهکارهای مبتنی بر ریپل برای ارائه خدماتش استفاده کند. این راهکار که با نام xRapid شناخته می‌شود، یک راهنمای تبلیغاتی جدید را عرضه کرده است. بانک یورو اکسیم که از تکنولوژی پرداخت به صورت بین المللی استفاده می‌کند، اعلام کرده است که همکاری خود را با تیم ریپل آغاز کرده است تا از درست اجرا شدن موارد لازم اطمینان داشته باشد. همین موضوع باعث توسعه استفاده از ارز دیجیتال ریپل شده است.

استلار

اتفاق دیگری که در حوزه ارز دیجیتال رقم خورده است، این است که اولین کیف پول استلار وارد فروشگاه اپل یا اپ استور شده است. کیف پول BlockEQ در واقع یک کیف پول خصوصی استلار است  و به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند توکن‌های لومنس XLM و استلار را بر بستر صرافی غیر متمرکز رد و بدل کنند.ویژگی دیگر این کیف پول این است در حال آماده سازی بستری ست تا کاربران بتوانند بیت کوین را سپرده گذاری کنند و برای این که تراکنش‌های‌شان ارزان‌تر و سریع‌تر انجام شود، روی بستر شبکه استلار، آن را تبدیل به توکن بیت کوین کنند. طبق گزارشات رسیده، این تیم در حال برنامه ریزی ست تا از چند ارز سنتی و ارز دیجیتال پشتیبانی کند. البته تیم مسئول این کیف پول گفته است که هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه سرویس جدید ارائه نشده است.

کاردانو

آخرین اتفاقی که در این هفته در حوزه ارز دیجیتال رخ داده است، این است که چارلز هاسکینسون موسس کاردانو گفته است که آپدیت جدیدی در راه است که بر اساس آن شبکه کاردانو کاملا غیرمتمرکز می‌شود.

 

منبع: dailyhodl

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.