بیت کوین و ارز دیجیتال در کره جنوبی

افزایش کاربرد عملی بیت کوین در کره جنوبی

افزایش کاربرد عملی بیت کوین در کره جنوبی

کره جنوبی ، حامی بازار ارزهای دیجیتال

از زمان توسعه و مطرح شدن بیش‏تر ارزهای دیجیتال ، این کشور کره‏ جنوبی بوده که همواره به عنوان یکی از حامیان اصلی بازار ارز دیجیتال در سراسر دنیا مطرح شده است. این درحالی است که بسیاری از کشورها، با وجود افزایش استفاده و کاربرد ارزهای دیجیتال در بخش های مختلف دنیا، هنوز هم نسبت به ارز دیجیتال بی‌‏اعتماد هستند.

حال در این بین کشور کره‏ جنوبی همواره با پیاده‏‌سازی طرح‏ ها و پروژه‏ هایی خاص، علاوه بر این که در توسعه ‏ی ارز دیجیتال در کشور خود تأثیرگذار بوده است، بلکه کمک شایانی نیز به افزایش ارزش و اعتبار کلی ارزهای دیجیتال در بازارهای جهانی کرده است. به طوری که کشور کره‏ جنوبی در حال حاضر به عنوان یکی از پشتوانه‏‌های محکم بازار ارزهای دیجیتال بوده که بازار ارزهای دیجیتال، در روزهای سخت می‏‌تواند نسبت به حمایت این کشور امیدوار باشد.

شرکت Shuttle Delivery و امکان پرداخت هزینه غذا با بیت کوین !

همچنین در راستای حمایت‏‌های کشور کره جنوبی، نسبت به ارزهای دیجیتال باید گفت که در ماه‏‌های اخیر، شاهد افزایش این حمایت‏‌ها بوده‌‏ایم، به طوری که در طی ماه‏‌های اخیر، بسیاری از پروژه‏‌های توسعه و سرمایه‌‏گذاری در این زمینه استارت خورده و یا تسهیلات ویژه ‏ای برای فعالیت آزادانه ‏ی ارزهای دیجیتال در این کشور، در نظر گرفته شده است که در این بین، همه روزه بر خبرهای منتشر شده در راستای حمایت کره جنوبی از ارزهای دیجیتال افزوده می‏‌گردد. در یکی از آخرین خبرهای منتشر شده در این زمینه گفته شده که کشور کره جنوبی در زمینه خدمات غذایی نیز، دست به استفاده و کاربرد ارزهای دیجیتال نموده است.

به طوری که یکی از شرکت‏‌های معتبر خدمات غذایی که دارای فعالیت گسترده در کشور کره جنوبی می‌‏باشد، از این پس در نظر دارد که در ارائه‌‏ی خدمات خود، برای پرداخت هزینه‏‌ها، امکان استفاده از بیت کوین را برای مشتریان خود فراهم نماید. این شرکت کره‏‌ای، ” Shuttle Delivery ” نام داشته که خدمات ارائه‏ ی غذای خود را از طریق گوشی‏‌های موبایل نیز، در اختیار مشتریانش قرار داده است و مردم می‏‌توانند به صورت مستقیم از طریق برنامه‌‏ی موبایل مخصوص این شرکت، اقدام به خرید محصولات غذایی مورد نظر خود از رستوران‏‌های معتبر داشته باشند که از این پس مشتریان، قادر خواهند بود که خریدهای خود را با بیت کوین، پرداخت نمایند.

کمک به ترویج استفاده از  بیت کوین در خرید کالاهای مصرفی در کره جنوبی

در این بین، باید گفت که، فعایت شرکت ” Shuttle Delivery “، بدین صورت است که با رستوارن‏‌های مطرح موجود در کره، ارتباط داشته و در واقع کار فروش غیر مستقیم محصولات این رستوران‏‌های معتبر را انجام می‏دهد. با انجام این کار، علاوه بر این که خود شرکت ” Shuttle Delivery “، به جمع حامیان و استفاده‌‏کنندگان عملی ارزهای دیجیتال خواهد پیوست، برخی از رستوران‏‌های معتبر کشور کره‏ جنوبی را نیز وارد این جریان حمایتی خواهد شد.

در واقع با توجه به این که خریدهای زیادی همه روزه از طریق برنامه‏‌ی موبایل و یا سایت این شرکت صورت می‌‏گیرد، از آن جایی که برخی از این خریدها با استفاده از بیت کوین انجام می‌‏شود، شاهد افزایش استفاده عملی بیش‏تر از بیت کوین و در نتیجه خرید بیش‏تر بیت کوین در سطح این کشور خواهیم بود که با انجام این حرکت، پیش ‏بینی می‏‌شود که قیمت بیت کوین در بازار ارزهای دیجیتال با نوسانات قیمتی مثبتی رو به رو شده و بتواند در راه افزایش ثبات خود که در راستای کاربرد هر چه بیش‏تر این ارز دیجیتال می‏‌باشد، گام‏‌های محکمی را بردارد.

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.