به خطر افتادن پلتفرم Local bitcoins

شرکت local bitcoins یکی از پلتفرم‌های معروف و محبوب در زمینه مبادلات بیت کوین است که به صورت p2p (peer to peer) کار می‌کند. این شرکت از سال 2012 شروع به کار کرده است. این شرکت به کاربران اجازه می‌دهد تا با قرار دادن تبلیغات بتوانند نرخ ارز مورد نظر و روش‌های خرید و فروش بیت کوین خود را اعلام کنند.

بیت کوین‌ها در واقع در کیف پولی که وبسایت در اختیارشان قرار می‌دهد، قرار می‌گیرند و کاربران از طریق آن می‌توانند به صورت مستقیم به خرید و فروش بیت کوین ‌های خود یا معاملات تجاری بپردازند. اخیرا گزارش شده بود که این پلتفرم در آمریکای لاتین به محبوبیت زیادی رسیده است.

اخیرا اخباری رسیده بود که احتمال به خطر افتادن این پلتفرم محبوب را در پی دارد. زمانی که کاربر می‌خواست به صفحه forum سایت local bitcoins مراجعه کند، به یک صفحه هدایت می‌شد که از کاربر اطلاعات حساب کاربری او را می‌خواست و این اتفاق تنها زمانی می‌افتاد که کاربر قبلا وارد سایت شده باشد. به همین دلیل پیش بینی شده بود که این صفحه مورد حملات فیشینگ قرار گرفته شده است تا اطلاعات کاربر را به دست هکر برساند. بر اساس همین اتفاقات، این وبسایت تا مدتی صفحه forum خود را غیرفعال کرده بود.

این شرکت پس از تحقیقات به این نتیجه رسید که این حملات متعلق به یک شخص بوده و اکنون این حملات متوقف شده است.  دیروز این شرکت خبر داد که این مشکل برطرف شده است و این وبسایت کاملا امن است تا مبادلات انجام شود و حتی اعلام کرد تا کاربران از احراز هویت دو مرحله ای استفاده کنند تا اطلاعات آن‌ها تحت هیچ شرایطی در اختیار شخص ثالث قرار نگیرد و در هنگام خرید و فروش بیت کوین به مشکلی برنخورند.

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.