ارز دیجیتال ایاس eos

در وضعیت فعلی بازار، سرمایه گذاران ایاس EOS چه باید کنند؟

در وضعیت فعلی بازار، سرمایه گذاران EOS، چه باید کنند؟

EOS  – ایاس رمزارزی  خوش آتیه در بازار ارز دیجیتال

در حال حاضر شاید به تعداد قابل توجهی ارز دیجیتال خوش آتیه در بازار ارزهای دیجیتال موجود باشند ولی همگی این ارزها به صورت جدی در بازار مطرح نبوده و تنها چند مورد از ارزهای دیجیتال در بازار هستند که سرمایه ‏گذاران علاقه‌‏ی ویژه‏‌ای به خرید و فروش با آن ارزها دارند. یکی از ارزهای دیجیتال پر طرفدار و البته خوش آتیه در بازار ارزهای دیجیتال، ارز ایاس ” EOS ” است.

شاید زمان زیادی از شروع فعالیت ارز دیجیتال ایی او اس در بازار نگذشته است ولی این ارز دیجیتال توانسته در این مدت اندک فعالیت خود در بازار، بتواند هم ارزش سهام و قیمت خود را بالا برده و هم این که با جذب تعداد قابل توجهی از سرمایه‏ گذاران برای خرید و فروش خود، بتواند حجم مبادلاتی خود را افزایش دهد و همچنین قادر باشد که سرمایه ‏ی خود را به صورت چشم‌گیری بیش‏تر از قبل نماید. حال این سوال پیش می‏‌آید که چرا سرمایه ‏گذاران به خرید و فروش این ارز دیجیتال تا این حد، علاقه نشان می‏‌دهند؟

EOS  – ایاس بستری پیاده سازی پروژه های کاربردی

از دلایل این علاقه برای خرید و فروش ایاس ، می‏‌توان به پروژه‏ های زیادی که در حول این ارز دیجیتال در حال پیاده ‏سازی و پیشرفت هستند، اشاره نمود. پروژه ‏هایی قابل توجه که باعث افزایش اعتماد عمومی نسبت به این ارز دیجیتال شده و ضمن ایجاد پشتوانه‏ های خوبی برای ایاس اعتبار آن را نیز در بین سرمایه‏ گذاران افزایش داده و باعث شده است تا به میزان بسیار بیش‏تری در بازار مورد خرید و فروش قرار گیرد.

در این بین البته با وجود آن که ایاس توانسته بود قیمت خود را در مقاطعی از سال تا بالای 10 دلار افزایش دهد ولی این ارز دیجیتال به مانند ارزهای دیجیتال دیگر موجود در بازار دچار کاهش کلی قیمت شده و قیمت این ارز در شرایط فعلی در محدوده ‏ی 5 دلاری سیر می‌‏کند ولی به صورت محتمل و به نظر کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال این ارز، پتانسیل افزایش دوباره قیمت خود را همچنان با قدرت حفظ می‏‌کند.

حال با نگاه به وضعیت نوسانات اخیر قیمت ایاس دیده می‏‌شود که این ارز دیجیتال از مسیر حرکتی و هدف خود که کسب استقلال و رهایی از سایه‏ ی تأثیرات تغییر قیمت بیت کوین در بازار ارزهای دیجیتال بود، تا حدودی فاصله گرفته است.

دلیل کاهش قیمت ایاس  EOS – ایاس و کاهش اعتماد عمومی نسبت‌به این ارز دیجیتال

از جمله دلایل رکود فعلی قیمت ایی او اس، می‏‌توان به شکل‏‌گیری برخی از اتفاقات تلخ حول این ارز دیجیتال اشاره نمود. از جمله‏ ی این اتفاقات در شرایطی رخ داد که تعداد قابل توجهی کیف پول ایی او اس وارد بازار ارزهای دیجیتال شده و مورد استفاده کاربران قرار گرفت.

ولی در این بین گویا تعدادی از این کیف پول‏ ها به صورت تقلبی وارد بازار شده بودند که با دزدیدن اطلاعات کاربری باعث به سرقت رفتن حجم قابل توجهی از ایی او اس از سرمایه ‏گذاران شدند که با بروز این چنین اتفاق ناگواری، اعتماد عمومی نسبت به ارز دیجیتال ایی او اس خدشه ‏دار شده و با کاهش قابل توجهی از حجم خرید و فروش ‏های ایی او اس در بازار ارزهای دیجیتال رو به رو شدیم که این اتفاقات، تأثیرات بسیار منفی و مستقیمی بر روی قیمت و ارزش سهام این ارز دیجیتال در بازار داشته است.

EOS  – ایاس بحث داغ این روزهای شبکه های اجتماعی در حوزه ارزهای دیجیتال

با این وجود ، ارز دیجیتال ایی او اس در این روزها به عنوان یکی از موضوعات بسیار داغ مطرح در شبکه‏‌های اجتماعی است و توئیت‏ های بسیاری توسط افراد صاحب نظر و طرفداران جامعه‏ ی ارزهای دیجیتال در مورد ایی او اس منتشر می‌شود که در این توئیت‏ ها، به بحث و گفت و گو در مورد ارز دیجیتال ایی او اس می‌‏پردازند. در این بین، اعمال نظرات مستقیم و در بسیاری از موارد نظرات منفی صاحب نظران و منتقدان در مورد ارز دیجیتال ایی او اس، نیز تأثیرات منفی‏ ای را بر روند حرکتی این ارز در بازار ارزهای گذاشته است که همه‌‏ی این شرایط دست در دست هم داده و ایی او اس را به شرایط و وضعیت فعلی قیمت خود رسانده‌‏اند.

فروش ایاس در شرایط رکود قیمت ؛  درست یا غلط ؟!

حال در این شرایط قیمتی، بسیاری از سرمایه ‏گذاران بازار ارزهای دیجیتال قصد دارند که ارزهای ایی او اسی را که در اختیار دارند به فروش برسانند تا بدین ترتیب از ضررهای مالی بیش‏تر محتمل به وجود آمده در آینده، جلوگیری نمایند. از طرفی به نظر کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال نیز شکل‏‌گیری چنین رفتاری توسط سرمایه‏‌گذاران به عنوان یک رفتار عجولانه تلقی شده و کارشناسان این اعتقاد را دارند که همچنان شرایطی که ایاس در آن قرار دارد، به نسبت بسیاری دیگر از ارزهای دیجیتال در بازار، بهتر بوده و این احتمال داده می‏‌شود که با خارج شدن بازار از وضعیت کلی کاهش قیمت، دوباره و به زودی شاهد افزایش قیمت ایاس در سطح بازار خواهیم بود.

بنابراین کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال، به سرمایه‏ گذاران نسبت به انجام تحرک‏‌های عجولانه در راستای فروش ایی او اس هشدار می‏‌دهند و این اعتقاد را دارند که ایی او اس هنوز به خط ” stop – loss ” خود نرسیده و جای امیدواری زیادی برای بهبود شرایط همچنان با قوت وجود دارد.

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.