چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403
صرافی آنلاین ارز دیجیتال تایلند

تاسیس صرافی ارز دیجیتال آنلاین در تایلند

انجمن شرکت‌‏های امنیتی در تایلند قصد دارند برای تأسیس یک صرافی ارز دیجیتال آنلاین مشترک اقدام نمایند.

شرکت‌های امنیتی در تایلند

از زمان پیدایش ارزهای دیجیتال، استفاده و کاربرد این ارزها در کشورهای مختلف با واکنش‏‌های متفاوتی رو به رو شده‎است. در برخی از کشورها حمایت‏‌هایی توسط دولت و شرکت‌‏ها از ارزهای دیجیتال شده و در برخی دیگر از کشورها نیز خرید و فروش ارزهای دیجیتال به طور کلی ممنوع اعلام شده‎است. با این حال افراد زیادی مشتاق هستند تا از وجود و کاربرد ارزهای دیجیتال در بستر جامعه و فعالیت‌‏های اقتصادی خود بهره‌‏مند شوند. چرا که کاربردهای ارزهای دیجیتال علاوه بر صرفه‌‏ی اقتصادی، می‌‏تواند باعث توسعه و گسترش فعالیت‏‌های بخش‎های مختلفی از صنعت گردد.

تایلند و حمایت از ارز دیجیتال

یکی از کشورهایی که اخیراً حمایت خود از ارزهای دیجیتال را اعلام کرده، کشور تایلند می‏‌باشد. این کشور در جنوب آسیا واقع شده و از نظر تجاری یکی از کشورهای مطرح در منظقه می‌‏باشد. لذا حمایت تایلند از ارزهای دیجیتال می‎تواند عامل تأثیر گذاری در افزایش کاربرد و همگانی شدن ارزهای دیجیتال در منطقه گردد. در این راستا، کشور تایلند قصد دارد از فعالیت گروهی از شرکت‎ها، تحت عنوان انجمن شرکت‏‌های امنیتی حمایت نموده و راه را برای پیشرفت و توسعه‏‌ی ارزهای دیجیتال باز کند.

این گروه یعنی انجمن شرکت‌‏های امنیتی قصد دارند تا از طریق عقد قرارداد و پیمانی چند طرفه، نسبت به تأسیس صرافی ارز دیجیتال آنلاین در کشور تایلند اقدام نمایند. هدف این گروه این است که صرافی ارز دیجیتالی را تأسیس کنند تا از حمایت‌‏های چندین شرکت امنیتی برخوردار بوده و کار خود را از طریق همکاری این شرکت‏‌ها پیش ببرد و در واقع از قدرت همه‏‌ی این شرکت‏‌ها برای پیشبرد کارها و اهداف خود استفاده نماید.

تاسیس صرافی آنلاین ارز دیجیتال

همانطور که گفته شد، این گروه امنیتی از تأسیس صرافی مشترکی، اهدافی را در ذهن داشتند؛ از جمله‏‌ی این اهداف می‌‏توان به تقسیم قدرت بین چند شرکت و دریافت حمایت‌‏های همه جانبه‏‌ی این شرکت‏‌های امنیتی در راستای گسترش فعالیت‏‌های صرافی دانست، علاوه بر این این گروه امنیتی و خود کشور تایلند قصد دارند با ایجاد این صرافی آنلاین ارز دیجیتال، مانع از خروج سرمایه‌‏های مردمی و سرمایه‌گذاران داخلی، از کشور شوند و در واقع به نوعی به جای این که فرد سرمایه‌گذار، سرمایه‌‏های خود را در صرافی‌‏های خارج از کشور خرج کند، می‏‌تواند از امکانات و سرویس‏‌های صرافی داخلی استفاده کرده و در صرافی ارز دیجیتال داخلی، اقدام به خرید و فروش ارز دیجیتال نماید که با این کار، به نوعی سرمایه‏‌ی ملی تایلند در داخل مرزهای کشور حفظ شده و باقی می‏‌ماند.

البته این همکاری همه جانبه، نیازمند رعایت برخی از نکات و دستورالعمل‌‏های خاصی است چرا که چگونگی تقسیم سود و درآمد حاصل از فعالیت صرافی ارز دیجیتال در بین شرکت‏‌های سهام دار، بسیار مهم بوده و بر آینده‎ی کاری این صرافی تأثیر مستقیم دارد. لذا باید تقسیم سهام به صورت دقیق انجام گرفته و همچنین سود و فعالیت این صرافی به صورت کاملاً شفاف درآید تا دخل و خرج این صرافی برای همه‏‌ی افراد سهیم در این پروژه مشخص شده و جای هیچ گونه ابهامی در فعالیت‌‏ها و تقسیم سود حاصل در بین سهام داران وجود نداشته باشد.

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.