پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403
خرید بیت کوین

چرا تحلیل‌گران معتقدند اکنون زمان خرید بیت کوین است؟

کاهش قیمت بیت کوین به زیر سطوح 7,000 دلار باعث تعجب برخی از افراد شده است. از طرفی با توجه به اینکه اکثر تحلیلگران دیدگاه خوش‌بینانه‌ای به بازار این ارز دیجیتال داشته و معتقدند قیمت بیت کوین به زودی به سطوح بالاتر دست خواهد یافت، از افت قیمت بزرگ‌ترین ارز دیجیتال دنیا نگران نمی‌شوند.

قیمت بیت کوین برخلاف تصحیح کنونی آن، روندی روبه بالا دارد

کاهش قیمت اخیر بیت کوین نتوانست تاثیر زیادی روی روند صعودی که از اواسط ماه مارس آغاز شده بود بگذارد. با نگاهی به نمودارهای سایت کوین مارکت کپ ( این سایت منبعی قابل اعتماد برای تحلیل انواع رمزارز هاست ) می‌بینیم که بیت کوین طی چند هفته اخیر بارها کاهش قیمت 200 الی 400 دلاری را تجربه کرده است. بنابر این احتمال ماندن قیمت بیت کوین برای یک یا دو روز آینده در محدوده 6,900 دلار دور از انتظار نیست.

قیمت بیت کوین

همان‌طور که گفته شد برخی از تحلیلگران بر این باورند قیمت بیت کوین برای چند روز آینده در این محدوده باقی خواهد ماند و برخی نیز معتقدند احتمال کاهش بیشتر قیمت بیت کوین وجود ندارد.

اگرچه ممکن است کسانی که امیدوار بودند قیمت در محدوده بالای 7,000 دلار باقی بماند کمی ناامید شوند، ولی به نظر می‌رسد احتمال کاهش قیمت بیشتر بیت کوین وجود نداشته باشد.

آیا اکنون زمان مناسبی برای خرید بیت کوین است؟

قریب به اتفاق کارشناسان ارزهای دیجیتال بر این باورند بیت کوین طی روزهای آینده با افزایش قیمت چشمگیری همراه خواهد بود. هالوینگ پیش روی بیت کوین یکی از مواردی است که سبب افزایش قیمت بزرگ‌ترین ارز دیجیتال دنیا خواهد شد. به نظر می‌رسد که هالوینگ و این تغییر ساده در پروتکل بیت کوین تاثیر چشمگیری در بازار این ارز دیجیتال خواهد داشت.

خرید بیت کوین

از طرفی در پی انتشار ویروس مرگبار کرونا و به منظور مقابله با بحران اقتصادی کنونی در سراسر جهان، دولت‌ها اقدام به چاپ پول بیشتر کرده و در نتیجه تورم بیشتری در جوامع مختلف شکل خواهد گرفت. همین امر توجه مردم سراسر دنیا مخصوصا آمریکایی‌ها را به سرمایه‌گذاری‌های رمزنگاری شده جلب خواهد کرد. طبیعتا قیمت بیت کوین تحت تاثیر این موارد افزایش یافته و سود بیشتری نصیب سرمایه‌گذاران خواهد کرد.

بنابراین به نظر می‌رسد قیمت بیت کوین به احتمال زیاد از سطوح فعلی پایین‌تر نخواهد رفت و اگر افزایش قیمت قابل توجهی طی روزهای آینده شکل بگیرد می‌توان گفت اکنون به وضوح زمان سرمایه‌گذاری است.

منبع: bitcoinist.com

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.