پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403
قیمت بیت کوین

دماسنج بازار: هفته بی‌تلاطم دارایی‌ها

قیمت دارایی‌هایی مثل دلار، سکه و بیت‌کوین در هفته‌ای که گذشت، نوسان بسیار اندکی داشت و هیچ یک از این سه دارایی پرمعامله، رشد یا ریزش قابل‌توجهی را تجربه نکردند.

به گزارش اکسکوینو، دلار، سکه و بیت‌کوین که در هفته‌های اخیر با نوسانات قیمتی بالایی روبه‌رو بودند، به‌نظر می‌رسد که حالا رنگ آرامش را به خود دیده‌اند.

بر این اساس، روز شنبه (15 آبان) قیمت سکه نسبت به یک هفته پیش، کاهش 0.4 درصدی را ثبت کرد. تغییر قیمت سکه به ترتیب در طول یک ماه، منفی یک درصد و در طول سه‌ماه، مثبت 3.3 درصد بوده است.

بیت‌کوین

قیمت دلار هم در هفته جاری، 0.6 درصد رشد داشت و نتوانست به روند مثبت‌ ماه‌های گذشته بازگردد. حالا قیمت دلار چند روزی است که کمتر از 28 هزار تومان و روی بازه 27 هزار و 500 تومان در نوسان است. دلار در طول سه ماه گذشته، رشد بیشتر از 8 درصدی را تجربه کرده است.

بیت‌کوین که در ماه گذشته با یک حرکت جهشی به بالای 66 هزار دلار رسید و توانست اوج قیمتی جدیدی را ثبت کند، این هفته هم نوسان خاصی نداشت. بیت‌کوین در این هفته، حدود یک درصد نسبت به هفته گذشته کاهش داشت. با این حال، بیت‌کوین در سه ماه گذشته، رشد 50 درصدی را ثبت کرد.

اما روند بورس نسبت به دیگر دارایی‌ها کمی متفاوت بود و این هفته نزدیک به 4 درصد رشد را در شاخص کل بورس تهران شاهد بودیم. حرکت بورس که در ماه گذشته یک روند نزولی را در پیش گرفته بود، حالا به‌نظر می‌رسد که دوباره وارد یک کانال صعودی شده است. بورس در یک ماه گذشته، 4 درصد ریزش داشته است.

قیمت بیت‌کوین

در این بین، قیمت فولاد اصفهان هم همچنان روند کاهشی خود را ادامه می‌دهد. می‌توانید کاهش مداوم قیمت فولاد را در جدول دماسنج ببینید.

اما از بازار خودرو چه خبر؟ بازار خودرو روزهای خوشی را سپری می‌کند و انگار قرار نیست قیمت خودروهای داخلی ارزان شود. میانگین قیمت خودروهای داخلی در این هفته، یک رشد 2.3 درصدی را تجربه کرد. این رشد قیمت در ماه گذشته برابر با 5 درصد و در سه‌ماه اخیر، حدود 10درصد افزایش داشت.

بازار مسکن هم همچنان راکد و با نوسان قیمت بسیار جزئی، این هفته را به پایان برد. این روند رکود برای چند ماه است که در این بازار دیده می‌شود.

قیمت ارز دیجیتال

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.