افت قیمت بیت کوین و ارز دیجیتال

روزهای کابوس وار قیمت بیت کوین ادامه دارد

افت قیمت بیت کوین

شرایط این روزهای بازار ارز دیجیتال

در روزهای اخیر قیمت بیت کوین با کاهش‏‌های قیمت متوالی خود، اوضاع و شرایط بازار ارز دیجیتال را با بحران رو به رو کرده است و بازار ارزهای دیجیتال در یک شرایط آشفتگی به سر می‏‌برد. این نا بسامانی به قدری شدید است که قیمت بیتکوین به قیمت دو هفته‌‏ی قبل خود 6 هزار و 600 دلار بود، کاهش داشته است. البته این پیش‏‌بینی توسط سایت ما در پست‌‏های قبلی منتشر شده، به وضوح قابل دیدن است و افرادی که پست‌‏های قبلی سایت را مطالعه کرده بودند، می‏‌توانستند با آگاهی از شرایط فعلی بازار ارزهای دیجیتال و بیت کوین، اقدام به خرید و فروش‏‌های به موقع خود کرده و سود مناسبی در بازار ارزهای دیجیتال بدست آورند.

شرایط اضطراری بازار

از طرفی، اگر به صورت واقع بینانه به وضعیت بازار نگاه بیندازیم، بازار را در شرایط اضطراری مشاهده می‏‌کنیم که سریعاً باید مداخله‌‏هایی برای بهبود وضعیت آن صورت گیرد تا بازار ارزهای دیجیتال بتواند به روزهای با آرامش خود برگردد. البته یک نکته‏‌ی مهم و قابل توجه در مورد نوسان قیمت دیروز بیت کوین وجود دارد و آن این که قیمت بیت کوین پس از کاهش قیمت خود به زیر 7 هزار دلار، در یک بازه از روز توانست قیمت خود را تا 7 هزار و 100 دلار افزایش دهد ولی گویا این حرکت مثبت بیت کوین برای بهبود شرایط بد موجود کافی نبوده و با کاهش دوباره‏‌ی قیمت بیت کوین به 6 هزار و 600 دلار، یک ضربه‏‌ی محکم دیگر، بر پیکره‌‏ی بیت کوین و بازار ارزهای دیجیتال وارد شد.

اینک دیگر کسی امید و انتظار افزایش قیمت هزار دلاری بیتکوین را ندارد و افراد و سرمایه‌‏گذاران، فقط این امید را دارند که بیتکوین بتواند چند روزی در بازه‏‌ی قیمت فعلی خود باقی مانده و سپس درصدد افزایش قیمت خود باشد. چرا که شرایط فعلی مانند یک باتلاق بوده و در اثر هر گونه نوسان قیمت، شاهد این امر هستیم که در نهایت قیمت بیت کوین کاهش می‏‌یابد، لذا پدید آمدن یک شرایط سکون، می‏‌تواند بهترین حالت در این روزهای بازار ارزهای دیجیتال باشد.

سناریوی مثبت وضعیت کنونی قیمت بیت کوین

حال در شرایط فعلی، سناریوهای موجود را بررسی می‏‌کنیم که در روزهای آینده یا حتی ساعات بعدی از روز، چه احتمالاتی در مورد قیمت‏‌های جدید بیت کوین وجود دارد. در ابتدا به بررسی سناریوهای مثبت می‌‏پردازیم. این پیش‌‏بینی وجود دارد که قیمت بیت کوین در یک روند مثبت بتواند خود را از 6 هزار و 600 دلار به 6 هزار و 800 دلار برساند. در واقع این حالت می‌‏تواند قدم اول از حرکت مثبت بیت کوین رو به بالا باشد.

در ادامه اگر بیت کوین بتواند به 6 هزار و 800 دلار برسد، پیش‏‌بینی می‌‏شود که قیمت بعدی این ارز 6 هزار و 900 دلار باشد که وقوع این شرایط، می‏‌تواند بازار ارزهای دیجیتال را از وضعیت ناخوشایند فعلی، اندکی دور کرده و امید از دست رفته‌‏ی سرمایه‏‌گذاران را دوباره به بازار ارز دیجیتال بازگرداند.

سناریوی منفی وضعیت کنونی قیمت بیتکوین

در حالتی متفاوت، اگر سناریوی بد و ناگوار اتفاق بیفتند، پیش‌‏بینی می‌‏شود که قیمت بیت کوین در فاز اول به 6 هزار و 400 دلار کاهش داشته باشد و مدتی را در این محدوده‌‏ی قیمتی قرار گرفته و سپس به احتمال زیاد قیمت آن به 6 هزار و 300 دلار کاهش داشته باشد. البته همانطور که در پست‏‌های دیروز خدمتتون عرض کردیم، در این سناریوها، قیمت 6 هزار و 500 دلار از نظر تعیین قدم بعدی بیت کوین بسیار حیاتی است و اگر بیت کوین بتواند قیمت خود را به مدت چند روزی، بالای 6 هزار و 500 دلار نگه دارد، می‌‏توانیم امیدوار باشیم تا قیمت بیتکوین دوباره افزایش داشته باشد.

در کل می‏‌توان گفت که روزهای پیش رو برای سرمایه‏‌گذاران ارز دیجیتال بسیار حیاتی بوده و اگر می‌‏خواهید که در بازار کم‏تر ضرر کنید، باید شرایط بیتکوین را به صورت لحظه‏‌ای پیگیری نمایید.

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.