آینده بیت کوین

فرصت‎هایی بی‎نظیر برای خرید بیت کوین

آینده بیت کوین

وضعیت فعلی بازار ارزهای دیجیتال

بازار ارزهای دیجیتال از زمان پیدایش خود، تقریباً در طی چندین سال و بتدریج توانسته که به حالت فعلی خود برسد و همه روزه میزبان بسیاری از علاقه‏‌مندان و سرمایه‏‌گذاران ارزهای دیجیتال باشد که با خرید و فروش‌‏های خود موجب رونق و توسعه‌‏ی بازار ارزهای دیجیتال می‌‏شوند. حال در این بین برخی از سرمایه‏‌گذاران موفق به کسب سود و درآمدهای قابل توجهی در بازار ارزهای دیجیتال می‌‏شوند ولی در عوض برخی از سرمایه‏‌گذاران نیز پول‏‌ها و سرمایه‌‏های خود را از دست می‌‏دهند.

سرمایه گذاری موفق در بازار ارز دیجیتال

بسیاری از کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال این اعتقاد را دارند که استفاده از فرصت‏‌ها و داشتن شجاعت در استراتژی‌‏های خرید و فروش، به عنوان یکی از مهم‏ترین و تأثیرگذارترین عوامل تفاوت بین افراد موفق و ناموفق در سرمایه‏‌گذاری بازار ارز دیجیتال می‌‏باشند. یعنی افرادی موفق‏‌تر هستند که بتوانند فرصت‌‏های سرمایه‎گذاری و خرید و فروش به موقع ارز دیجیتال را به درستی پیش‏‌بینی کرده و در زمان مناسب اهداف و استراتژی‏‌های خود را عملی نمایند. حال با تأکید بر داشته‏‌ها و گفته‏‌های بالا، در حال حاضر در بازار ارزهای دیجیتال در شرایطی هستیم که بیت کوین دوباره توانسته خود را در یک شرایط بهتر و رو به رشدی قرار دهد و قیمت خود را در حدود بازه‏‌ی قیمتی 7 هزار و 200 دلار افزایش داده باشد.

این در حالی است که قیمت این ارز تقریباً در 10 روز قبل در حدود 6 هزار و 400 دلار بود. کارشناسان از این حالت به عنوان یک شرایط فرصت برای خرید بیت کوین بحث می‌‏کنند که اگر افرادی توانسته باشند که 10 روز قبل مقادیری بیت کوین خریداری کرده باشند، هم اکنون توانسته‌‏اند که به سود قابل توجهی از فروش آن‏‌ها در بازار ارزهای دیجیتال دست یابند. البته کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال بارها بر این نکته تأکید کرده بودند که قرارگیری قیمت بیت کوین در بازه قیمتی 6 هزار و 400  دلار تا حتی 6 هزار و 600 دلار و نزدیک این حوالی یک حالت و شرایط موقتی بوده و در آینده‏‌ی نزدیک شاهد افزایش دوباره‏‌ی قیمت بیت کوین خواهیم بود که در حال حاضر این شرایط اتفاق افتاده است.

سرمایه گذاری با خرید بیت کوین

پس سرمایه‏‌گذارانی که با شنیدن این خبر، نسبت به خرید بیت کوین اقدام کرده بودند، حال توانسته‌‏اند به سود قابل توجهی برسند و این نشان از استفاده از فرصت‌‏های بوجود آمده، بوده است. البته این استراتژی با چاشنی ریسک همراه بوده ولی بیت کوین آن چنان با ثبات و به آرامی قیمت خود را بالا برده است که احتمال وقوع فاجعه بسیار کم‏رنگ شده و اینک بیت کوین توانسته که بسیاری از افراد را در استراتژی‌‏های خریدش به موفقیت برساند.

نوسانات بیت کوین در روزهای آتی

حال با گذشت شرایط بالا، با یک شرایط فرصت دیگری، رو به رو هستیم. شرایطی که به عقیده‏‌ی بسیاری از کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال، بیت کوین خواهد توانست تا قیمت 7 هزار و 700 دلار افزایش داشته باشد. البته این تنها یک پیش‏‌بینی بوده ولی همانطور که گفته شد، با توجه به شرایط افزایش با ثبات قیمت بیت کوین، وقوع این اتفاق مثبت بسیار محتمل می‌‏باشد. حال آن که اگر قیمت بیت کوین نیز کاهش داشته باشد، پیش‏‌بینی می‌‏شود که این کاهش در حد بزرگ نبوده و احتمالاً در حدود 200 تا 300 دلار باشد.

پس می‏‌توان وضعیت فعلی را به عنوان فرصتی بی‏نظیر برای خرید بیت کوین در نظر گرفت. همچنین باید توجه داشت که دیگر احتمال می‏‌رود که بیت کوین با کاهش قیمت رو به رو نشود و به همین شکل افزایش قیمت خود را ادامه دهد پس این بدین معناست که ممکن است تا مدتی طولانی دیگر با قیمت‌‏های پایینی مانند 7 هزار و 200 دلار برای خرید بیت کوین مواجه نباشیم و از این به بعد قیمت بیت کوین سیر صعودی داشته باشد. حال باید دید عکس‌‏العمل بیت کوین در نوسانات قیمتی با توجه به اظهارات و پیش‏‌بینی‌‏های کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال، چگونه خواهد بود.

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.