خرید و فروش ارزهای دیجیتال لایت کوین و بیت کوین

لایت­ کوین ؛ یک ارز مکمل کنار بیت ­کوین

خالق لایت کوین ؛ نیاز به یک ارز جایگزین در کنار بیت کوین

جایگاه لایت کوین از دید خالق آن

در آغاز سال نو میلادی، چارلی لی، خالق ارز محبوب لایت­ کوین و مدیر راهبردی موسسه لایت­ کوین درباره این ارز و نیاز به توجه به آن در راستای توانایی­‌ها و ویژگی­‌های این کریپتو سخن گفت به دیدگاه شخصی اش نسبت به دیگر آلت­کوین­‌ها پرداخت.

در زیر به گفتگوی اختصاصی وی با کریپتو اینسایدر می­پردازیم؛

“دریافتن ارزش حقیقی لایت کوین می‌­تواند به افراد کمک کند تا متوجه شوند این شبکه گسترده بسیار پایدار بوده و هرگز داون­‌تایم (قطع دسترسی) را تجربه نخواهد کرد. علت این امر نیز دستیابی به دستگاه ماینینگ پایه‌­ای آن می­‌باشد.”

لی ادامه داد:
“هیچ نیازی برای تهاجم ماینر به این کریپتوکارنسی احساس نمی‌­شود. با قوانین پایه‌­ای و سودآوری که برای افراد وجود دارد، و با توجه به در گردش بودن این ارز در بزرگ‌ترین صرافی‌­های دیجیتال و راحتی تبادل این رمزارز و همین‌طور آزاد بودن استخراج و عدم وجود استخراج اولیه، این کریپتو  از دیگر ارز­ها متمایز مینماید.”

بیت کوین و لایت کوین طلا و نقره ی ارزهای دیجیتال

هنگامی که لایت کوین را با بیت کوین مقایسه کنیم، می­‌توان بیت­ کوین را مانند طلا و لایت­ کوین را به عنوان نقره در نظر گرفت. او اذعان می­‌دارد، هنگام خلق این کریپتو چنین دیدگاهی را برای معاملات آسان­‌تر و ریسک پایین‌­تر در نظر گرفته است؛ به عقیده او نقره هزینه نگهداری و انتقال پایین‌­تری را نیز شامل می­‌شود و این دو فلز گران­‌بها به تناسب در امور مختلف استفاده می­‌شوند. بنابراین او لایت را مکمل بیت­ کوین معرفی می­‌کند.

نظر لی در خصوص اتریوم و ریپل ، و  کسب موفقیت در بازار ارزهای دیجیتال

پس از این خبرنگار کریپتو اینسایدر اشاره کرد که جملات لی ،  که  مردم  سکه‌­های غیرمنصفانه و  از پیش استخراج شده را به پروژ‌‌‌ه ­های باز در حال توسعه ترجیح نمی­دهند،  برخلاف چندین پروژه موفق در بازار است.  چرا که اتریوم  که سومین ارزدیجیتال شناخته شده در مارکت کپ  با حجم بالایی از استخراج اولیه است یکی از موفق ترین پروژه ها در فضای ارزهای دیجیتال است  ؛ و  همینطور ریپل که سازندگانش  بیش از 70% ،   عرضه آن را تحت کنترل دارند.

لی در پاسخ افزود :
“من فکر می­کنم برخی از این سکه ها  ارزش درستی را ارائه می­‌کنند، بنابراین مردم  اتریوم را دارای ارزش می­‌بینند. البته راجع به ریپل مطمئن نیستم ، اما بنظر می‌رسد مردم  ارزش این سکه را در ارتباط مستقیم این رمزارز­ها با بانک­ها می‌­بینند، بنابراین به خرید یا استفاده از آن­‌ها روی می­‌آورند .”

نظر شما نسبت به ارزش گذاری یک ارز دیجیتال و عادلانه بودن قیمت و توزیع آن چیست؟آیا با نظر چارلی لی موافقید؟

منبع : ambcrypto

اکسکوینو  | خرید و فروش لایت کوین |کیف پول لایت کوین

با ثبت نام در اکسکوینو  میتوانید با استفاده از پلتفرمی امن و آسان به خرید و فروش لایت کوین ، پرفکت مانی ، ووچر ، بیت کوین  ، بیت کوین کش و ریپل پرداخته و  بعلاوه با عضویت در سایت و یا نصب اپلیکیش اکسکوینو علاوه بر امکان خرید و فروش  ارزهای دیجیتال به ریال  ، و امکان مشاهده قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال ، برای نگه داری ارزهایی چون بیت کوین ، لایت کوین و بیت کوین کش نیز  کیف پول های امن و  اختصاصی خواهید داشت که علاوه بر محافظت همه جانبه  تیم فنی ما از اموال کریپتو کارنسی و اطلاعات  شما در سایت ،  احتمال اعمال محدودیت در اثر تحریم نیز در خصوص نگهداری ارزهای مطرح شده  به صفر خواهد رسید .

 

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.