مهم ترین اخبار بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در یک نگاه!

ارز دیجیتال بیت کوین که حدود دو هفته پیش با رالی افزایش قیمت خود سبب خوشحالی دارندگان این رمز ارز شده بود، هفته گذشته با تصحیح قیمت همراه بود. قیمت این ارز دیجیتال در اواسط هفته گذشته موفق به ثبت یک افزایش قیمت نسبی شد ولی نتوانست قیمت خود را در بازارهای جهانی به 9,500 دلار برساند.

این در حالی است که برخی از تحلیل گران ارز دیجیتال بر این باورند که هالوینگ سال آینده بیت کوین منجر به ثبت یک افزایش قیمت جدید خواهد شد.

قیمت بیت کوین در روز پنجشنبه پس از ثبت افت قیمت 500 دلاری با حرکت جانبی در نمودار همراه بوده و در محدوده 8,800 دلار مورد معامله قرار می‌گرفت.

در همین راستا بابی لی ( Bobby Lee ) موسس کیف پول بولت کریپتو ( Bullet Crypto ) و مدیر عامل سابق و موسس یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال چین به نام BTCC، عنوان کرده است قیمت بیت کوین پس از پشت سر گذاشتن دو حباب طی 5 الی 10 سال آینده به مرز یک میلیون دلار خواهد رسید.

 اخبار ارز‌های دیجیتال طی هفته گذشته

هفته گذشته در حالی که بیشتر افراد و متخصصین ارزهای دیجیتال منتظر منتشر شدن اخبار مربوط به ارز دیجیتال کشور چین بودند، کشور ترکیه پیش دستی کرده و اخباری مبنی بر راه اندازی لیر دیجیتال طی سال آینده منتشر کرد. طبق خبرهای منتشر شده در نشریه رسمی دولت ترکیه به نام « رسمی گازت » لیر دیجیتال امکان انجام طیف گسترده‌ای از تراکنش ها را برای شهروندان ترک مهیا کرده و از ابزارهای مالی موجود تمرکز زدایی خواهد کرد.

همچنین گزارش هایی وجود دارد مبنی بر اینکه اتحادیه اروپا ممکن است یک واحد پول دیجیتال عمومی تحت عنوان یورو کوین به علاقمندان این عرصه معرفی کند. گزارش ها حاکی از آن است که اتحادیه اروپا این اقدام را در جهت پاسخی به استیبل کوین لیبرا متعلق به شرکت فیسبوک انجام داده است. در همین رابطه یکی از مقامات بانک مرکزی چین اظهار داشته است که اگر ارز دیجیتال لیبرا تحت کنترل صندوق بین المللی پول ( IMF ) فعالیت می‌کرد مطمعنا با بازخوردهای بهتری همراه بود.

اخبار کوتاه ارزهای دیجیتال

وجود یک باگ در صرافی بیتمکس طی هفته گذشته کاربران این سایت را دچار سردرگمی و نگرانی کرد، این صرافی جهت از بین بردن  خطرات مربوط به فیشینگ از کاربران خواست که در صورت بروز هر گونه نگرانی، تایید هویت دو مرحله ای خود را فعال کنند.

در پی اقدامات اخیر کشور چین در مورد فناوری بلاک چین، این کشور انتشار هر گونه اخبار مبنی بر بلاک چین را سانسور کرد.

صرافی رمزنگاری جمینی مستقر در نیویورک نیز یک گزارش مالیاتی خودکار برای کاربران خود در فهرست این صرافی قرار داد.

حجم معاملات انجام شده در قراردادهای آتی بکت نیز از اولین روزهای آغاز به کار خود به طور مستمر با روند افزایشی همراه بوده و طی هفته اخیر به یک رکورد جدید دست یافته است.

آخرین اخبار مربوط به ارزهای دیجیتال را در وبلاگ اکسکوینو بخوانید.

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.