بیت کوین در مسیر افزایش قیمت

در پی اعلام خبر دوک و دوشس ساسکس ( شاهزاده هری و مگان مارکل ) مبنی بر استعفای آن‌ها از ایفای نقش خود به عنوان اعضای ارشد خوانواده سلطنتی انگلیس و نقل مکان آن‌ها به کانادا، شایعه‌های فراوانی درباره انگیزه واقعی این اقدام ساخته شد. با اینکه هیچ کدام از این شایعه‌ها در حال حاضر تایید یا تکذیب نشده‌اند، برخی افراد انگیزه پرنس هری را استخراج برنامه‌ریزی شده ارز دیجیتال بیت کوین دانستند.

بیت کوین در مسیر افزایش قیمت

با وجود تمام فراز و نشیب‌های نمودار قیمت بیت کوین طی هفته گذشته، می‌توان گفت اولین ارز دیجیتال دنیا هفته خوبی را پشت سر گذاشت.

پایان مثبت هفته گذشته، بسیاری از تحلیل‌گران را به فکر انداخت که آیا سال 2020 می‌تواند سالی پر بار مانند 2017 باشد یا خیر؟ قیمت ارز دیجیتال بیت کوین برای اولین بار طی 6 هفته اخیر به سطوح 8,000 و سپس 8,450 دلار رسید. در این مرحله بسیاری از تحلیل‌گران بر این باور بودند قیمت هدف بعدی بیت کوین سطح 8,800 دلار خواهد بود. اما با نگاهی به نمودار روزانه بیت کوین می‌بینیم با ارزش‌ترین ارز دیجیتال دنیا پس از رسیدن به سطوح 8,000 دلار با کاهش قیمت همراه بوده و به سطوح 7,750 دلار نزدیک شد. از طرفی تعداد قراردادهای آتی بکت نیز توانست به یک رکورد جدید دست پیدا کند.

قیمت ارز دیجیتال بیت کوین

در حال حاضر قیمت بیت کوین پس از 25 هفته بالاخره موفق به رسیدن به محدوده بالای شاخص Lucid SAR شده است. در حالی که اکثر معامله‌گران مطرح بازار از سناریوی صعودی بازار حمایت می‌کنند، این شاخص جذاب نیز این وضعیت را تایید می‌کند.

اما یکی از تحلیل‌گران برتر بیت کوین روند قیمت این ارز دیجیتال را به شکل زیر پیش بینی کرده است.

کاهش قیمت‌های اخیر ارز دیجیتال بیت کوین را می‌توان به عنوان یک تله خرسی در نظر گرفت. بسیاری از سرمایه گذاران حدود یک الی دو ماه گذشته ترس بسیار زیادی از شروع بازار خرسی جدی و رسیدن قیمت بیت کوین به محدوده 3,000 دلار داشتند. در حال حاضر می‌توان گفت بازار خرسی بیت کوین رو به پایان است.

قیمت ارز دیجیتال بیت کوین

همزمان با اینکه روند قیمت بیت کوین طی یک الی دو ماه آینده چشم انداز خوبی خواهد داشت، بازار آلت کوین‌ها نیز در وضعیت بسیار خوبی قرار دارند و سایر ارزهای دیجیتال هم با افزایش قیمت همراه هستند. تحلیل‌گران بر این باورند ارز دیجیتال بیت کوین، در آینده‌ای نزدیک به سطح 7,800 تا 8,100 دلار خواهد رسید. سپس با یک تصحیح قیمت جزئی سطوح 6,800 تا 7,200 دلار را قبل از یک حرکت صعودی بزرگ تجربه خواهد کرد.

به عبارتی اگر حرکات صعودی اخیر را به عنوان یک تله گاوی در نظر نگیریم، احتمال رسیدن قیمت بیت کوین به 9,000 الی 9,500 دلار قبل از هر گونه تصحیح قیمت دور از انتظار نیست، از طرفی احتمال کاهش قیمت به سمت محدوده 7,000 دلار قبل از رسیدن به سطح  10,000 دلار وجود خواهد داشت. بنابراین رفتار ارز دیجیتال بیت کوین در سال جدید نسبت به سال گذشته تفاوت‌های زیادی خواهد داشت.

در حال حاضر اگر روند صعودی قیمت بیت کوین با حجم معاملات مناسب همراه باشد، قیمت این ارز دیجیتال در محدوده بالای 8,600 تا 8,700 دلار باقی خواهد ماند.

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.