قیمت بیت کوین

آیا قیمت بیت کوین به 10,000 دلار می‌رسد؟

سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال همیشه بر این باورند که اعداد گرد و رندی مانند 100 و 1,000 دلار از اهمیت ویژه برخوردارند‌ و همواره باید مراقب این سطوح بود. یکی از تحلیل‌گران و سرمایه گذاران بیت کوین هم اظهار کرده است این سطوح گرد و رند  در هر بازار مالی از اهمیت ویژه برخوردارند و این موضوع در بازار نوظهور ارزهای دیجیتال محسوس‌تر است.

چندی پیش در خبرهای مربوط به ارز دیجیتال بیت کوین خواندیم که تحلیلگران این ارز بر این باورند در صورت رسیدن قیمت این ارز دیجیتال به سطوح 10,000 دلار، رسیدن قیمت بیت کوین به مرزهای 20,000 دلار دور از انتظار نخواهد بود.

اما چرا اعداد گرد از اهمیت ویژه برخوردارند؟

در همین راستا Su Zhu موسس و مدیر عامل شرکت Three Arrows Capital نیز اعلام کرده است که اعداد گرد در هر بازار مالی از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند و این موضوع در بازار ارزهای دیجیتال نسبت به فارکس بیشتر خود را نشان می‌دهد. او معتقد است که رسیدن قیمت بزرگ‌ترین ارز دیجیتال دنیا به سطح  10,000 دلار سرو صدای زیادی در تحلیل قیمت این ارز دیجیتال به پا خواهد کرد.

بازار ارزهای دیجیتال حدود 0.25 درصد از سهم بازار بورس جهانی را از آن خود کرده است. با این حساب آیا قیمت بیت کوین به عنوان بزرگ‌ترین ارزدیجیتال این بازار مالی افزایش خواهد یافت؟

تنها Su Zhu  نیست که اعقتاد دارد سطح 10,000 دلار در قیمت بیت کوین از اهمیت ویژه برخوردار است. بلکه یکی از تحلیلگران جنجالی دنیای رمز نگاری شده، تام لی نیز چندی پیش اعلام کرده بود سطح 10,000  دلار یک سطح کلیدی مهم برای این ارز دیجیتال محسوب می‌شود.

شرکت Fundstrat Global Advisors نیز در یکی از تحلیل‌های خود عنوان کرد اگر قیمت بیت کوین به سطح 10,000 دلار برسد، بازار ارزهای دیجیتال درگیر فومو خواهد شد. این اتفاق در سال 2017 و هنگامی که قیمت بیت کوین در سطوح 4,500  دلار قرار داشت نیز افتاد. اگر تاریخ تکرار شود قیمت بیت کوین پس از رسیدن به سطوح 10,000 دلار به سمت سطوح بالاتر نیز هدایت خواهد شد.

آیا قیمت بیت کوین به سطوح 10,000 دلار خواهد رسید؟

قیمت بیت کوین

یکی از تحلیل‌گران مطرح ارزهای دیجیتال در خبرگذاری بلومبرگ اعلام کرده بدیهی است که قیمت بیت کوین به سطح 10,000  دلار خواهد رسید، ولی تحلیلگران در مورد زمان به وقوع پیوستن این اتفاق نظرهای متفاوتی دارند.

از طرفی Mike McGlone یکی از چهره‌های شناخته شده ارزهای دیجیتال طی هفته گذشته اعلام کرد که بی‌صبرانه منتظر رسیدن قیمت رمز ارز  بیت کوین به سطح مقاومت کلیدی 10,000 دلار است.

رفتار بیت کوین در نمودار روزانه

قیمت ارز دیجیتال بیت کوین در 24 ساعت گذشته با ثبت افزایش قیمت 1 درصدی در محدوده 7,272 دلار مورد خرید و فروش قرار می‌گیرد. به دنبال بیت کوین سایر ارزهای دیجیتال نیز با ثبت افزایش قیمت در نمودار روزانه خود مقدار سرمایه‌گذاری کل این بازار را به 198 میلیارد دلار رساندند که ارز دیجیتال بیت کوین حدود 67 درصد ( چیزی حدود 132 میلیارد دلار ) از سهم کل این بازار را به خود اختصاص داده است.

قیمت ارز های دیجیتال

نمودار روزانه بیت کوین نشان دهنده این موضوع است که قیمت این ارز دیجیتال هنوز حول محور 7,200 دلار در حرکت است. این سطح در میانه روند شکل گرفته فعلی قرار داشته و سطح مهمی برای قیمت این ارز دیجیتال محسوب می‌شود به دلیل اینکه شکست نزولی این سطح منجر به افت قیمت بیت کوین و حتی رسیدن آن به سطوح 6,000 دلار خواهد شد.

نمودار ارزهای دیجیتال

شاخص مکدی در حال حاضر در محدوده زیر صفر قرار داشته ولی خط روندی روبه بالا و گاوی دارد که این موضوع احتمال شکل گیری  روند معکوس گاوی قیمت را بیشتر می‌کند.

قیمت بیت کوین

یکی از تحلیل گران برتر ارز دیجیتال بیت کوین نیز بر این باور است قیمت بیت کوین در محدوده نزدیک به سطح مقاومت 7,310 دلار قرار دارد که در صورت شکست این سطح موقعیت فروش شکل می‌گیرد.

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.