اخبار ارزهای دیجیتال در یک نگاه (۱۵ فروردین)

  • پیش‌بینی فعالان بازار رمز ارز از اتریوم ۲۵۰۰ دلاری

معامله‌گران بازار معاملات آتی (Futures) اتریوم پیش‌بینی می‌کنند که با شکسته شدن مقاومت روانی دو هزار دلاری، قیمت اتریوم بتواند در کوتاه‌مدت به 2500 دلار برسد. معامله‌گران حرفه‌ای نیز بسیار نسبت به آینده قیمتی اتریوم خوشبین هستند.
منبع: cointelegraph

 

  • حرکت بیت کوین به سوی ۷۲ هزار دلار

پس از آنکه بیت کوین یک قله قیمتی جدید را در ۶۱ هزار و ۶۳۶ هزار دلار ثبت کرد، بار دیگر در حال تثبیت قیمت در محدوده ۵۵ تا ۶۰ هزار دلار قرار گرفته است؛ ویلیام کلمنته (William Clemente)، تحلیلگر بازار رمز ارز می‌گوید هدف بعدی بیت کوین، قیمت 72 هزار دلاری است.
منبع: coingape

 

  • خروج ۸۰۰ میلیون دلار اتریوم از صرافی کوین بیس

کی یونگ‌جو (Ki Young Ju)، مدیرعامل صرافی  cryptoquant اعلام کرد در روزهای گذشته مقدار بسیار زیادی به ارزش تقریبی ۱ میلیارد دلار از صرافی کوین‌بیس (Coinbase) خارج شده است. وی می‌گوید این اتفاق می‌تواند به دلیل افزایش تقاضای سازمانی برای دومین رمز ارز بزرگ دنیا باشد.

منبع: dailyhodl

 

  • کاهش سهم بیت کوین از بازار رمز ارزها

در حالی که این هفته بازار رمز ارزها روزهای سبزی را تجربه می‌کند و ارزش این بازار بار دیگر از ۲ تریلیون دلار عبور کرد، سهم بیت کوین از کل بازار رمز ارز به کمترین میزان طی هفت ماه اخیر رسید. هم‌اکنون سهم بیت کوین به 5/58 درصد از بازار رسیده است.
منبع: decrypt

 

  • چرا آوریل می‌تواند بهترین ماه برای بیت کوین باشد؟

با توجه به اینکه فروشندگان، شاخص دلار آمریکا (DXY) را تضعیف کرده‌اند و قیمت این ارز در روند نزولی قرار دارد، ماه آوریل می‌تواند نویدبخش روزهای خوشی برای بیت کوین باشد و قیمت این رمز ارز در روند صعودی قرار بگیرد.
منبع: cointelegraph

 

  • شایعاتی مبنی بر بازگشت ریپل به صرافی کوین‌بیس

صحبت‌هایی درباره بازگرداندن ریپل (XRP) به پلتفرم صرافی کوین‌بیس Coinbase وجود دارد که مدیران کوین‌بیس تاکنون واکنشی به آن نشان نداده‌اند. در همین راستا، یک کاربر توئیتر با نشان دادن تصویری از کدنویسی مربوط به ریپل در این صرافی، از آماده سازی مقدمات فنی کوین‌بیس خبر داده است.

منبع: zycrypto

 

  • سرمایه‌گذاری صرافی کوین‌بیس بر روی پروژه پولکادات

بخش بازرگانی صرافی رمز ارز کوین‌بیس (Coinbase) برای انتقال کامل خدمات دیفای (DeFi) به اکسوسیستم پولکادات (DOT) سرمایه‌گذاری می‌کند. این یک موفقیت بزرگ برای پولکادات در راستای اهداف سیاست‌های مالی غیر متمرکز خود محسوب می‌شود.

منبع: cointelegraph

 

  • همکاری پولکادات و چین‌لینک

توئیتر رسمی پولکادات (DOT) اعلام کرد Chainlink Price Feeds به اپلیکیشن‌های قراردادهای هوشمند در اکوسیستم پولکادات اجازه خواهد داد تا دسترسی کامل به اطلاعات این اکوسیستم را برای پیاده سازی اواکل‌ها پیدا کنند.

 

  • عبور حجم معاملات رمزارزها از ۱ تریلیون دلار برای دومین ماه متوالی

اطلاعات جمع آوری شده توسط سایت بلاک کریپتو نشان می دهد حجم مبادلات صرافی های رمزارز برای دومین ماه متوالی در ماه مارس (۱۱ اسفند ۹۹ تا ۱۱ فروردین ۱۴۰۰) سیزده رقمی شده و از ۱ تریلیون دلار فراتر رفته است.

منبع: theblockcrypto

 

  • ⛔هشدار پلیس فتا: مراقب رمزارزهایتان باشید

پیش از افتتاح کیف پول یک ایمیل اختصاصی برای حساب خود داشته باشید، رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتای ناجا سرهنگ علی‌محمد رجبی به کاربران ایرانی معاملات رمزارزها هشدار داد.

📌برای محافظت از رمزارزها، قبل از بازکردن حساب در پلتفرم دلخواه یک ایمیل منحصر به فرد برای استفاده در حساب خود ثبت کرده و آن ایمیل را تأیید کنید.

📌یک رمز عبور قوی تنظیم کرده و آن را نزد خود محفوظ نگه دارید.

📌 به هیچ عنوان ایمیل و شماره تلفن مربوط به حساب رمز ارزها را در اکانت رسانه های اجتماعی‌ یا دیگر فضاها در معرض دید قرار ندهید.

📌اپ معاملات را از منابع معتبر دانلود کنید و همیشه قبل از نصب، نظرات کاربران را بخوانید.

منبع: ایسنا

 

  • احتمال صعود مجدد بیت‌کوین به علت عدم گرایش ماینرها به فروش

پتانسیل جهش قیمت بیتکوین در ماه مارس باعث شده گرایش ماینرها به انباشت به جای فروش بیت کوین‌های استخراجی بیشتر شده و همین موضوع می تواند به افزایش بیشتر ارزش بیتکوین منجر شود. داده ها نشان می دهد، ماینرها ۸۸۷۴ بیت کوین جدید ذخیره کرده‌اند و لِکس ماسکوفسکی (lex moskovski)، مدیر ارشد فناوری اطلاعات گلسنود (Glassnode) در توییتی تغییر ایندیکاتور بیت کوین را تأیید کرده است.

منبع: investing

 

  • تحلیلگر معروف: بیت کوین در چندقدمی جهش ناگهانی قیمت

فیلب فیلب (Filbfilb)، تحلیلگر معروف می‌گوید بعد از عبور از تلاطم‌های قیمتی، بیت کوین مستعد یک خیز بزرگ قیمتی است. او با یادآوری چگونگی عبور قیمت این رمزارز از ۲۰ هزار دلار، جهش ناگهانی ارزش آن به ۶۰ هزار دلار را بسیار محتمل دانست. او البته هشدار داد که عرضه اولیه عمومی سهام کوینبیس (Coinbase) در ماه جاری ممکن است روند صعودی بازار را با فشار فروش (sell-off) به چالش بکشد.

منبع: cointelegraph

 

  • اگر SEC مدارک کافی در اختیار داشت، فعالیت ریپل را متوقف می‌کرد

جرمی هوگن (Jeremy Hogan)، وکیل ریپل در مناقشه‌ی حقوقی با کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) آمریکا، دعاوی این کمیسیون علیه ریپل را حاشیه سازی دانست و تاکید کرد این کمیسیون اگر مدارک کافی علیه این رمز ارز را در اختیار داشت، حتماً جلوی فعالیت ریپل را می‌گرفت.
منبع: crypto-news-flash

همچنین ببینید

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

بیت‌کوین‌ها خواب به کوین‌هایی گفته می‌شود که برای مدتی طولانی، از کیف پول‌های خود تکان …

در دبی بیت کوین بخرید

در دبی بیت کوین بخرید!

دبی یک شهر فوق‌العاده برای کار کردن و زندگی و همچنین یکی از بهترین شهرها …

21 میلیون بیت کوین بیدار شد

21 میلیون دلار بیت‌کوین وارد میدان شد

با وجود کاهش 6.4 درصدی قیمت بیت‌کوین (BTC) در این هفته، بازهم دارندگان این ارز …

ده کیف پول برتر بیت کوین

رونمایی از 10 کیف پول ثروتمند بیت‌کوین

در هفته‌های اخیر سروصدای زیادی به‌وجود آمده، آن‌هم در مورد اینکه مالک کیف پول‌های برتر …

2 نظرات

  1. با سلام و خسته نباشید
    سهم بیت کوین در بازار رمز ارزها 55.8 می باشد که اشتباهاً (سهم بیت کوین به ۵/۵۸ درصد از بازار رسیده است) ذکر شده است…
    ممنون از اخبار به روزتون

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.