اخبار ارزهای دیجیتال در یک نگاه (۶ بهمن)

  • شکست رکورد تاریخی قیمت اتریوم

در ساعات پایانی یکشنبه اتریوم با رسیدن به قیمت ۱۴۵۴ دلار و ۱۷ درصد رشد در طی ۲۴ ساعت، رکورد بالاترین قیمت ثبت شده خود را شکست. اتریوم از ابتدای سال میلادی تا کنون افزایش ۸۸ درصدی را تجربه کرده است در حالی که بیت کوین در همین زمان تنها حدود ۱۱ درصد رشد داشته است.

منبع: coindesk

 

  • چین لینک جایگاه هفتم جهان را از نظر حجم بازار فتح کرد

رمز ارز چین لینک (LINK) با رسیدن به محدوده ۲۴ و ۲۵ دلار با افزایش حجم بازار مواجه شد و در جایگاه هفتم و بالاتر از لایت کوین (LTC) قرار گرفت. در حال حاضر ارزش بازار چین لینک ۹.۸ میلیارد دلار است. همچنین، آدرس‌های فعال این رمز ارز نیز به سرعت در حال افزایش است و تعداد آن از سه ماه گذشته تا کنون ۱۴۳ افزایش پیدا کرده است که نشان از استقبال بیشتر از این رمز ارز است.

منبع: coinpage

 

  • فروش یک قطعه هنری دیجیتال به قیمت ۶۰۵ اتریوم

سازمان غیر متمرکز FlamingoDAO که کالاها و مجموعه‌های دیجیتال را خریداری می‌کند، به تازگی یک قطعه اثر هنری مجازی را به قیمت ۶۰۵ اتریوم معادل ۷۶۱ هزار دلار خریداری کرده است. این قطعه NFT یکی از ۹ قطعه کریپتو پانک (CryptoPunk) است که با نام مجموعه Alien شناخته می‌شود. NFT ها توکن‌های غیر قابل جایگزینی هستند که برای یک اثر یا سند خاص ایجاد و ثبت می‌شوند و قابل تعویض با توکن‌های مشابه خود نیستند و هر یک قیمت جداگانه‌ای دارند.

منبع: dailyhodl

 

  • شهرهای اصلی چین به تست یوان دیجیتال ملحق می‌شوند

بزرگ‌ترین شهرهای چین قرار است در سال جاری برای تشویق شهروندان به استفاده از یوان دیجیتال بانک مرکزی این کشور (CBDC) برنامه ریزی کنند. شهردار پکن گفت که برای اجرای این کار و ارائه خدمات حرفه‌ای در پایتخت تعجیل خواهد کرد. به این منظور، یک برنامه آزمایشی برای پرداخت‌های رسمی CBDC اجرا خواهد شد و شهردارد پکن نیز بر اجرای آن متعهد شده است.

منبع: coindesk

 

  • نهنگ‌های هدلر اتریوم با موجودی بیش از ۱۰ هزار اتریوم در حال افزایش هستند

تعداد نهنگ‌های نگهدارنده (Hodler) ۱۰ هزار اتریوم یا بیشتر، در ۳۰ الی ۳۲ روز گذشته افزایش پیدا کرده است. داده‌های Blogqport نشان می‌دهد که تعداد این نهنگ‌ها در کل ۱۳ ماه گذشته به بیشترین تعداد رسیده است. در حالی که موجودی اتریوم‌های صرافی‌ها به پایین‌ترین تعداد در ۱۴ ماه گذشته رسیده است و در ۳۰ روز گذشته نیز ۱۶ درصد کاهش یافته است. فاندامنتال فوق نشان می‌دهد که آینده (نزدیک) بازار اتریوم صعودی خواهد بود.

منبع: ethereumworldnews

 

  • اسکاراموچی: نگهداری بیت کوین به میزان اوراق قرضه و طلا ایمن است

آنتونی اسکاراموچی (Anthony Scaramucci) رئیس شرکت SkyBridge Capital در یک مقاله منتشر شده در CNN اظهار داشت که بیت کوین به یک گزینه مناسب برای سرمایه‌گذاران بلندمدت برای در پناه ماندن از تورم تبدیل شده است. زیرساخت‌های بهبودیافته و دسترسی به موسسات مالی باعث شده سرمایه‌گذاری بیت کوین به اندازه اوراق قرضه و کالاهایی مانند طلا امن باشد.

منبع: cointelegraph

 

  • ورود ارزهای رمزنگاری شده به اجلاس داووس ۲۰۲۱

ارزهای دیجیتال یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که توسط شرکت‌کنندگان در مجمع جهانی اقتصاد ۲۰۲۱ در داووس (Davos) در کشور سوئیس مورد بحث قرار خواهد گرفت. اندرو بیلی (Andrew Bailey) رئیس بانک انگلیس و هیکمت ارسک (Hikmet Ersek) مدیرعامل وسترن یونیون (Western Union) در این اجلاس درباره ارزهای دیجیتال با عنوان «بازنشانی ارزهای دیجیتال» صحبت خواهند کرد. این جلسه به کاهش پول نقد و ظهور ارزهای دیجیتال بانک‌های مرکزی (CBDC) خواهد پرداخت. انتظار می‌رود سخنرانان مجموعه‌ای از سیاست‌ها را برای استفاده از فرصت‌های ارائه شده توسط ارزهای دیجیتال ارائه دهند.

منبع: u.today

 

  • با عبور از رکورد تاریخی قیمت اتریوم، پیش بینی می‌شود اتریوم به ۲۶۰۰ دلار برسد

در معاملات صبح امروز قیمت اتریوم به بالاترین قیمت تاریخی خود تا نزدیکی ۱۵۰۰ دلار رسید. بیش از ۴ میلیارد دلار اتریوم یعنی حدود ۲.۸۲ میلیون اتریوم (۲.۵ درصد از کل میزان ارائه شده) سپرده‌گذاری (Staked) شده است. مایک نووگراتز (Michael Novogratz) مدیرعامل Galaxy Digital پس از ملاقات با بنیان‌گذار اتریوم، پیش‌بینی می‌کند که (در آینده نزدیک) قیمت این رمز ارز به ۲۶۰۰ دلار برسد.

منبع: cryptopotato

 

  • قانون‌گذاران سرمایه‌گذاران بیشتری را به سمت بیت کوین روانه می‌کنند

مایکل سیلور (Michael Saylor) مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری ماکرو استراتژی (MicroStrategy) می‌گوید افزایش قانون‌گذاری (علیه) رمز ارزها فقط باعث باعث پذیرش و سرمایه‌گذاری گسترده در بیت کوین می‌شود. سیلور گفت که بیشتر سرمایه‌گذاران در حال خرید بیت کوین هستند و فشار دولت (امریکا) فقط باعث موفقیت بیشتر بیت کوین و حتی بهتر از طلا می‌شود.

منبع: cryptoglobe

 

  • یکی از شرکت‌های بورس نزدک، ۱۵۰ میلیون دلار بیت کوین خرید

شرکت Marathon Patent Group که در فهرست شرکت‌های بورس نزدک (Nasdaq) قرار دارد، تعداد ۴۸۱۳ بیت کوین به ارزش ۱۵۰ میلیون دلار خریداری کرده است. مریک اوکاموتو (Merrick Okamoto) مدیرعامل ماراتن گفت که این خرید از ذخایر نقدی این شرکت خریداری شده است. این نخستین بار است که این شرکت حوزه ثبت اختراع، بیت کوین خریداری می‌کند.

منبع: theblockcrypto

همچنین ببینید

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

بیت‌کوین‌ها خواب به کوین‌هایی گفته می‌شود که برای مدتی طولانی، از کیف پول‌های خود تکان …

در دبی بیت کوین بخرید

در دبی بیت کوین بخرید!

دبی یک شهر فوق‌العاده برای کار کردن و زندگی و همچنین یکی از بهترین شهرها …

21 میلیون بیت کوین بیدار شد

21 میلیون دلار بیت‌کوین وارد میدان شد

با وجود کاهش 6.4 درصدی قیمت بیت‌کوین (BTC) در این هفته، بازهم دارندگان این ارز …

ده کیف پول برتر بیت کوین

رونمایی از 10 کیف پول ثروتمند بیت‌کوین

در هفته‌های اخیر سروصدای زیادی به‌وجود آمده، آن‌هم در مورد اینکه مالک کیف پول‌های برتر …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.