مونرو غیر قانونی

ارز دیجیتال مونرو غیر قانونی موجود در بازار

5 درصد از مونروی موجود در بازار به صورت غیر‌قانونی تولید شده‌است.

مونرو غیر قانونی

دنیای ارز‌های دیجیتال محیطی مناسب برای کسب در آمد و سود زیاد می‏باشد. به طوری که همه روزه افراد زیادی سعی دارند از طرق مختلف از ویژگی‌ها و توانایی‌های بازار ارز دیجیتال استفاده کرده و کسب در آمد نمایند. برخی از افراد با خرید و سرمایه‌گذاری ارز‌های دیجیتال این کار را انجام می‌دهند، برخی دیگر از افراد نیز تلاش می‌کنند از طریق عمل mining به ارز‌های مورد نظر خود دست یابند. با افزایش قیمت ارز‌های دیجیتال در بازار‌های جهانی، عمل mining جایگاه ویژه‌تری را به خود اختصاص داده است. چرا که افراد با استفاده از سخت افزار می‌توانند اقدام به تولید ارز دیجیتال نمایند و با مقایسه‌ی قیمت سخت افزار هزینه شده و ارزش ارز دیجیتال تولید شده، می‌توان نتیجه گرفت که عمل ماینینگ ارز دیجیتال، بسیار پر سود می‌باشد.

ماینینگ ارز دیجیتال

همانطور که می‌دانید برای ماینینگ ارز دیجیتال نیاز به استفاده از دستگاه‌های سخت افزاری قدرتمند می‌باشد و هر چقدر که قدرت سخت‌افزار بیش‌تر باشد، عمل ماینینگ با سرعت بیش‌تری انجام شده و سود بیش‌تری نصیب فرد می‌شود. ولی از آن جایی که قیمت سخت‌افزار‌های mining بالا است، برخی از افراد به جای خرید این‌چنین سخت‌افزار‌هایی سعی می‌کنند از سیستم‌های افراد دیگر برای انجام عمل mining استفاده نمایند. البته این افراد سود‌جو این کار را بدون اطلاع صاحبان سخت‌افزار انجام می‌دهند و در واقع به نوعی یک عمل دزدی صورت می‌گیرد. در دنیای کامپیوتر و ارز دیجیتال به این عمل ” cryptojacking ” گفته می‏‌شود که به عنوان یک جرم کامپیوتری شناخته می‌شود.

در سال جاری روند استفاده از روش cryptojacking در دنیا گسترش یافته و افراد سود جو مقدار زیادی ارز‌دیجیتال را از این طریق تولید نموده‌اند. این افراد ارز‌های مختلفی مانند بیت کوین، اتریوم و مونرو را از این طریق تولید کرده و وارد شبکه نموده‌اند به طوری که گفته می‌شود درصد قابل توجهی از ارز تولید شده در سال جاری، از این طریق وارد بازار و گردش مالی ارز‌های دیجیتال شده است.

ارز دیجیتال مونرو

در این بین شرکت Palo Alto Networks مطالعاتی را در این زمینه انجام داده‌است. این شرکت در زمینه‎ی امنیت شبکه،‎ دارای فعالیت بوده و یکی از معتبر‌ترین شرکت‌های فعال در این حیطه می‌باشد. بر اساس گزارش شرکت Palo Alto Networs، در حدود 5 درصد از حجم مونروی در حال گردش در بازار از طریق عمل cryptojacking تولید و وارد شبکه شده‌است. این نتایج، از تحقیق صورت گرفته بر روی 470.000 داده انجام شده که نتایج نشان می‌دهد که ارز‌های دیجیتال زیادی به صورت غیر‌قانونی در‌شبکه های mining تولید شده‌اند که در رأس آن‌ها ارز دیجیتال مونرو می‌باشد. شکل زیر نتیجه‌ی تحقیقات شرکت Palo Alto Networks است:

تولید ارزها بصورت غیرقانونی

همانطور که در تصویر دیده می‌شود ارز مونرو به صورت چشمگیری در بین ارز‌های mine شده به صورت غیر قانونی اول می‌باشد.

همچنین ببینید

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

بیت‌کوین‌ها خواب به کوین‌هایی گفته می‌شود که برای مدتی طولانی، از کیف پول‌های خود تکان …

در دبی بیت کوین بخرید

در دبی بیت کوین بخرید!

دبی یک شهر فوق‌العاده برای کار کردن و زندگی و همچنین یکی از بهترین شهرها …

21 میلیون بیت کوین بیدار شد

21 میلیون دلار بیت‌کوین وارد میدان شد

با وجود کاهش 6.4 درصدی قیمت بیت‌کوین (BTC) در این هفته، بازهم دارندگان این ارز …

ده کیف پول برتر بیت کوین

رونمایی از 10 کیف پول ثروتمند بیت‌کوین

در هفته‌های اخیر سروصدای زیادی به‌وجود آمده، آن‌هم در مورد اینکه مالک کیف پول‌های برتر …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.