بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری رمز ارزی یونیسف انجام شد

بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری رمز ارزی یونیسف انجام شد

امروز 8 شرکت تکنولوژی محور از 7 اقتصاد نوظهور مختلف قادر به دریافت ارز دیجیتال اتریوم از صندوق سرمایه‌گذاری یونیسف ( UNICEF ) خواهند شد.

صندوق سرمایه‌گذاری یونیسف با توجه به قابلیت‌های رمزنگاری شده خود، 125  اتریوم ( به ارزش تقریبی 28,600 دلار سرمایه ) به منظور توسعه طرح‌ها و پروژه‌های این شرکت‌ها در نظر گرفته است. البته شرکت‌هایی که این مبلغ را دریافت کرده‌اند، قبلا هم 100,000 دلار به صورت پول فیات از صندوق یونیسف دریافت کرده بودند.

یونیسف

یکی از این شرکت‌ها که Afinidata نام دارد، در زمینه تولید محتوای آموزشی برای والدینی که فرزند خردسال دارند فعالیت می‌کند. شرکت دیگری به نام Cireha برای کودکانی که از اختلال گفتاری رنج می‌برند، تجهیزات ارتباطی برای استفاده در دنیای آفلاین می‌سازد. این شرکت‌ها اهداف مشخصی دارند و سازمان یونیسف برای کمک به تحقق هر چه سریعتر اهداف این شرکت‌ها به آن‌ها کمک می‌کند.

“کریس فابیان، مشاور ارشد دفتر نوآوری یونیسف در بیانیه‌ای اظهار داشت: همانطور که می‌بینیم دنیای دیجیتال بسیار سریع‌تر از آنچه تصور می‌کردیم در حال پیشرفت و راه پیدا کردن به زندگی افراد است. یونیسف هم برای هماهنگی هر  چه بیشتر با دنیای دیجیتال امروزی باید از این بستر تکنولوژی برای کمک به کودکان سراسر دنیا استفاده کند . وی همچنین گفت انتقال این کمک‌های مالی به 8 شرکت که در 7 منطقه جغرافیایی متفاوت واقع شده بودند تنها 20 دقیقه زمان برد و هزینه این انتقال نیز چیزی کمتر از 20 دلار بوده است. عواملی مثل افزایش جهانی قیمت این ارزها، کارمزد پایین مربوط به انتقالات و همچنین شفافیت بسیار بالای آن‌ها اشتیاق ما را برای استفاده از آن‌ها افزایش داده است.

یونیسف یا صندوق کودکان ملل متحد  سازمانی است که با هدف تامین رفاه کودکان سراسر جهان و ساخت آینده‌ای بهتر برای آن‌ها تاسیس شد. از آن‌جا که این مرکز با شرکت‌های IT محور بسیاری در سراسر جهان تبادلات مالی دارد، فناوری بلاک چین کاملا متناسب با برنامه‌های آن برای آینده می‌باشد.

منبع: Cointelegraph

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.