یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
آپدیت آلنزو کاردانو

بنیان‌گذار کاردانو شرط را برد! شرط ۵۰ هزار دلاری بر سر آپدیت جدید

کاردانو با ثبت اوج تاریخی جدیدی (2.58 دلار) یک بار دیگر به تیتر یک خبرها برگشته و جایگاه اول داغ‌ترین کلمات در شبکه‌های اجتماعی رمز ارزی را به خود اختصاص داده است. در این مطلب، به ماجرای جالب شرط 50 هزار دلاری بر سر به‌روزرسانی جدید کاردانو می‌پردازیم.

پس از انتشار خبر به‌روزرسانی آلونزو (Alonzo) و پشتیبانی کاردانو از قراردادهای هوشمند در ۱۲ سپتامبر، قاتل اتریوم (کاردانو) با عملکردی موفق، یک روند صعودی خیره‌کننده را پیش گرفته است. ADA در ادامه رشد تاریخی خود، ساعاتی پیش توانست به سقف قیمیتی جدیدی (2.58 دلار) دست یابد.

ماجرای شرط 50 هزار دلاری بر سر هاردفورک کاردانو

پلی‌مارکت (Polymarket)، پلتفرم پیش‌بینی نوظهور که برپایه اتریوم کار می‌کند؛ یک ماه پیش در توییتی از کاربران خود خواست تا پیش‌بینی کنند که آیا کاردانو می‌تواند تا ۱ اکتبر از قرارداد‌های هوشمند پشتیبانی کند یا خیر.

این توییت توجه هاسکینسون (Hoskinson)، بنیان‌گذار کاردانو را نیز به خود جلب کرد. در نهایت، پلی مارکت ادعا کرد که بر سر عدم توانایی کاردانو در ورود به قراردادهای هوشمند تا پیش از ۱ اکتبر، 50 هزار دلار شرط می‌بندد. آن‌ها توافق کردند که این وجه به یک خیریه به انتخاب فرد برنده اهدا شود.

هاسکینسون ادعا می‌کند که هاردفورک آلونزو، کاردانو را در موقعیت بهتری قرار می‌دهد تا بتواند رقبای خود یعنی اتریوم، سولانا و پولکادات را به چالش بکشد. او می‌گوید به محض اینکه آپدیت جدید کامل شود؛ قراردادهای هوشمند نیز در دسترس خواهند بود.

در نهایت، پولی مارکت اعلام کرد که هاسکینسون برنده این شرط 50 هزار دلاری شده است. پولی مارکت حالا شرط دیگری را مطرح کرده: آیا قراردادهای هوشمند منجر به 3 دلاری شدن کاردانو تا پایان سال خواهد شد؟

کاردانو در 24 ساعت گذشته رشد چشمگیری داشته و حالا به یکی از سه رمز ارز برتر به لحاظ ارزش بازار بدل شده تا با بیت‌کوین و اتریوم رقابت کند. حال، باید دید که آیا این رمز ارز محبوب می‌تواند از قیمت 3 دلار عبور کند یا خیر!

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

یک دیدگاه

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.