چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403
آلتکوین

ده پیش‌بینی جذاب برای آلتکوین‌ها – پادکست

خیلی از کارشناسان دنیای کریپتو بر این باورند که باید منتظر تشکیل یک روند صعودی در بازار باشیم. نظر افراد تاثیرگذار و کارشناسان کریپتو می‌تونه دید خوبی به ما بده تا با بررسی بیشتر، معاملات موفق‌تری داشته باشیم.

در این اپیزود از پادکست رادیو اکسکوینو، ۱۰ پیش‌بینی جذاب برای آلت‌کوین‌ها رو مورد بحث قرار دادیم.

پادکست امروز رو بشنوید:

خیلیا هنوز معتقدن باید منتظر یه رالی گاوی مهیج در بازار کریپتو بود. در مورد اینکه کدوم کوین‌ها بیشترین رشد رو خواهند داشت کارشناسای مختلف نظرات مختلفی دارن. در این اپیزود میخوایم مروری کنیم بر چند تا از نظرات داغ این روزها. با ما همراه باشید.

اکسکوینویی‌ها سلام. عصر چهارشنبه 29 دی ماهتون بخیر . من ساحل اختری هستم و همراه شمام با اپیزود 169  از رادیو اکسکوینو

اما قبل از شروع یه چیزی رو مثل همیشه یادآوری کنم: اگه میخواید در مورد کریپتو، بلاک‌چین و انواع تحلیل بیشتر بدونید، حتما به وبلاگ ما به آدرس اکسکوینو دات‌کام اسلش بلاگ سر برنید. ضمنا، اپیزودهای جدید رادیو اکسکوینو رو میتونید در همه پلتفرم‌های پادگیر مثل ناملیک، کست‌باکس و دنبال کنید.

مقدمه

نظراتی که اینفلوئنسرا و کارشناسای کریپتو میدن میتونن سرنخایی باشن برای ما تا با بررسی بیشتر گزینه‌های بهتری برای ترید داشته باشیم. آنتونی اسکاراموچی (Anthony Scaramucci) که بنیانگذاره اسکای بریج کپیتال هست، جاستین بنت (Justin Bennett)، تحلیلگر مطرح بازار کریپتو، و رائول پل (Raoul Pal)، موسس و مدیرعامل ریل ویژن (Real Vision)، از جمله کسایی هستن که امروز به سراغ نظرات تازه‌شون میریم. همینطور اطلاعاتی که موسسات سرمایه‌گذاری و شرکت‌های تحلیلی میدن هم میتونن سرنخای خوبی برای ما باشن. شرکت تحلیلی سنتیمنت (Santiment) از جمله منابع خوب تحلیل دنیای کریپتو هست. 

ولی قبل از این که بیشتر پیش بریم، یادآوری می‌کنم که این پادکست تنها برای آموزش و افزایش دانش کاربرای کریپتو طراحی شده و به هیچ عنوان یه توصیه مالی نیست. پس حواستون باشه که برای اتخاذ تصمیمات مالی باید خودتون مطالعه کنید و بر مبنای شرایط همون لحظه تصمیم بگیرید.

اسکاراموچی

اولین بذارید با بنیانگذار اسکای بریج کپیتال شروع کنیم: آنتونی اسکاراموچی میگه الگوراند به زودی از بقیه رقباش جلو میزنه، درست مثل گوگل در روزای اول اینترنت. اون در تازه‌ترین مصاحبه‌اش با دیجیتال است نیوز (Digital Asset News) گفته سرمایه‌گذاری سنگینی روی الگوراند کرده چون فکر میکنه این پروژه به زودی از رقباش جلو خواهد زد. این کارشناس دنیای فایننس میگه ۲۵۰ میلیون دلار در الگوراند سرمایه‌گذاری کرده.

رائول پل

اما در بازار هر کسی نظر خودشو داره. مثلا رائول پل معتقده پنج آلتکوین دیگه میتونن درخشش بی‌نظیری در سال ۲۰۲۲ داشته باشن. پل در مصاحبه اخیرش با جسیکا واکر (Jessica Walker) در کوین‌مارکت‌کپ (CoinMarketCap) گفت بیت‌کوین و اتریوم به عنوان پایه و اساس سرمایه‌گذاری هستن و دلایل زیادی وجود داره که باید بخش بزرگی از سبدتون رو به اونا اختصاص بدین.

ولی به نظر پل در عین حال باید نیم‌نگاهی به ترا‌لونا (Terra LUNA)، اولانچ (Avalanche)، سولانا (Solana)، پالیگان ماتیک (Polygon MATIC)، و کوانت (Quant) هم داشته باشید. پل میگه سال ۲۰۲۲ میتونه باز شاهد رشد بیشتر پروژه‌های دیفای، ان‌اف‌تی و توکن‌های سوشال باشه. به علاوه اون انتظار داره روند پذیرش بیت‌کوین توسط بانک‌ها، موسسات مالی و کشورها ادامه داشته باشه و از دوبی، ابوظبی، کویت و عربستان به عنوان استقبال کنندگان بعدی از بیت‌کوین نام میبره.

جاستین بنت

اما تحلیلگر معروف جاستین بنت میگه باید در روزای آینده منتظر یه رشد ۲۰ تا ۳۰ درصدی در قیمت بیت‌کوین باشیم. جاستین میگه عبور قیمت از ۴۵ هزار و ۶۰۰ دلار میتونه نشانه آغاز رالی جدید باشه که در ادامه بیت‌کوین رو به قیمتی بین ۵۰ هزار تا ۵۳ هزار دلار خواهد رسوند.

اینوست‌انسرز

اینوست‌انسرز (InvestAnswers) هم یه استراتژیست پرطرفدار دیگه است که برای روزهای آتی پیش‌بینی جذابی داره. اون میگه چین لینک همون آلتکوینی هست که در روزای آینده باید شاهد رشد صعودیش باشیم.

البته در ادامه این رو هم گفته که حداقل تا ۱۸ ماه آینده اتریوم جایگاه خودش رو حفظ خواهد کرد و رقبا فعلا نمیتونن جایگاه دوم بازار رو از این آلتکوین قوی بگیرن.

سنتیمنت

موسسه تحلیل بازار سنتیمنت (Santiment) هم در تازه‌ترین گزارشش به رفتار نهنگ‌های لایت‌کوین اشاره کرده و گفته روند خرید این آلتکوین در ۱۵ هفته اخیر از سال ۲۰۱۷ تا الان بی‌سابقه بوده. حتی در مقایسه با بیت‌کوین هم در دو روز ۵ درصد رشد داشت. نهنگ‌هایی که بین ۱۰ هزار تا ۱ میلیون لایت‌کوین در والت‌هاشون دارن الان ۱۵ هفته است که دارن خرید میکنن و ۵ درصد از کل عرضه این توکن رو به والت‌های خودشون بردن.

همین موسسه در مورد پروژه مونرو (Monero) هم به این نتیجه رسیده که برخی فعالیت‌های آن‌چین داره نشون میده احتمالا قیمت توکن بومی این پروژه با نماد ایکس‌ام‌آر (XMR) هم احتمالا شاهد یه روند گاوی باشه.

همچنین ببینید

اکس باکس اکسکوینو

اکس باکس اکسکوینو: یک جعبه پر از پاداش و جایزه

اکس باکس اکسکوینو،‌طرح جدیدی است که کاربران می‌توانند در آن، با استیکینگ مبلغ مشخص، روزانه …

بیمه غیرمتمرکز مبتنی بر بلاک‌چین چیست؟

ضرب‌المثل معروف گذر پوست به دباغ‌خانه می‌افتد به‌خوبی در مورد شرکت‌های بیمه صدق می‌کند. چه …

امنیت بیت کوین

آیا بیت کوین امن است؟ امنیت بیت کوین چگونه تامین می‌شود؟

رمزارز بیت کوین در چند ماه گذشته، فراز و فرود شدید و بی‌سابقه‌ای را تجربه …

همه‌چیز در مورد نوآوری‌های ارز دیجیتال کسپا (KASPA)

این روزها کمتر کسی است که به بازار رمزارزها علاقه داشته باشد و حداقل یک‌بار …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.