فناوری بلاک چین و سرمایه گذاری در ارز دیجیتال

سرمایه گذاری کره‎جنوبی روی فناوری بلاک چین

آیا سرمایه گذاری های کره‎جنوبی روی فناوری بلاک چین در سال 2019، باعث ایجاد تأثیرات مثبت در بازار ارز دیجیتال خواهد شد؟

تکنولوژِی بلاک چین

ارز دیجیتال و فناوری بلاک چین

ارز دیجیتال از زمان پیدایش و توسعه‏‌ی خود، علاوه بر قابلیت سرمایه‏‌گذاری و کسب درآمد از طریق آن‏‌ها، در رابطه با تکنولوژی مورد استفاده در ساختارشان نیز مطرح بودند و بسیاری از افراد و کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال، دلیل توسعه‌‏ی این بازار را مربوط به فناوری بلاک چین می‏‌دانند. چرا که هر چقدر فناوری بلاک چین توانسته که توسعه یابد، معماری‏‌ها و ساختار مورد استفاده در ارزهای دیجیتال نیز به همان نسبت مشمول پیشرفت شده‏‌اند و با توجه به توسعه‌‏ی گسترده‏‌ی این تکنولوژی، بازار ارزهای دیجیتال نیز از این همه پیشرفت بی‎نصیب نبوده و توانسته در سایه‌‏ی تکنولوژی بلاک چین، خود را در دنیا مطرح نماید.

فناوری بلاک چین دلیل ایجاد قابلیت‌‏های منحصر به فرد در ویژگی‌‏های ذاتی ارز دیجیتال

در واقع این خود فناوری بلاک چین است که باعث ایجاد قابلیت‌‏های منحصربفرد در ویژگی‌‏های ذاتی ارزهای دیجیتال شده است. ویژگی‏‌هایی از جمله، سرعت بالا در انجام تراکنش‏‌های صورت گرفته در شبکه، شفافیت تراکنش‏‌های صورت گرفته در شبکه و نیز گم‏نامی طرفین شرکت کننده در یک تراکنش مالی، باعث شده‏‌اند که علاقه و رغبت بسیاری از افراد به ارزهای دیجیتال هر روز بیش‏تر و بیش‏تر گردد. حال در این بین، بسیاری از کشورهای دنیا نیز از ساختار چنین تکنولوژی‌‏ای شگفت زده شده و سعی در یادگیری و توسعه‌‏ی این تکنولوژی داشته‏‌اند تا بتوانند آن را در قالب امور داخلی و پروژه‏‌های خود استفاده کرده و با بهره‌‏گیری از ویژگی‌‏های ذاتی فناوری بلاک چین، موفق شوند که به بهره‌‏وری و کارایی قابل قبولی دست یابند.

کشورهایی که در راستای توسعه‌‏ی تکنولوژی بلاک چین فعالیت می‌‏کنند، علاوه بر این که با تلاش‌‏های خود، تکنولوژی بلاکچین را توسعه می‏‌دهند، در عین حال باعث ایجاد یک پشتوانه در مورد ارزهای دیجیتال شده و در نتیجه به صورت غیر مستقیم موجب رونق بازار ارزهای دیجیتال می‏‌شوند. پس حمایت کشورهای مطرح در زمینه‌‏ی اقتصادی از تکنولوژی بلاک چین ، دارای تأثیرات قابل توجهی بر روی روند توسعه و رونق بازار ارز دیجیتال می‏‌باشد.

توسعه‌‏ی تکنولوژی بلاک چین و سرمایه گذاری در این زمینه

در این راستا، همه روزه، اخبار خوش‏حال کننده‏‌ای در باره‏‌ی توسعه‌‏ی تکنولوژی بلاک چین و سرمایه‌‏گذاری در این زمینه، مطرح می‏‌گردد. در یکی از این اخبار منتشر شده، اعلام شده که کشور کره‏‌ی‌‏جنوبی قصد دارد در سال 2019، در مورد چند تکنولوژی نوین که به نظر آن‌‏ها، آینده‏‌ی صنعت دنیا بر اساس آن‏‌ها شکل خواهد گرفت، سرمایه گذاری نماید. بر اساس این خبر، یکی از این تکنولوژی‌‏ها، تکنولوژی بلاک چین است که کشور کره‏‌ی‏‌جنوبی در نظر دارد در حدود 4.4 میلیون دلار در این زمینه سرمایه گذاری نماید که این حجم از سرمایه گذاری در حد قابل توجهی بوده و برای آینده‌‏ی تکنولوژی بلاک چین و در نتیجه توسعه‏‌ی بازار ارزهای دیجیتال، بسیار مفید و امیدوارکننده می‏‌باشد.

همچنین کشور کره‌‏ی‌‏جنوبی برای این که بتواند در این زمینه با تخصص بالا فعالیت داشته باشد، پیش‏‌بینی شده است که در حدود 10 هزار نفر نیروی متخصص را پرورش دهد و وارد این صنعت نماید. در کل می‌‏توان گفت که حمایت‌‏های کره‌‏ی‎جنوبی از زمان پیدایش ارزهای دیجیتال در مورد این ارزها بوده و پیش‏‌بینی می‌‏شود که در آینده نیز شاهد ادامه‌‏ی حمایت‏‌های این چنینی از طرف کشور قدرتمندی مانند کر‏ه‌‏ی‌‏جنوبی باشیم.

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.