دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

سیگنال‌های مایکل‌ ون‌ دپاپ

مایکل ون دپاپ (Michaël van de Poppe) با انتشار ویدئویی در روز دوشنبه به بررسی سه رمز ارز لایت‌کوین (Litecoin)، سولانا (Solana) و تزوس (Tezos) پرداخت.

سولانا (SOL)
به اعتقاد او سولانا اکنون شرایط نقطه ورود را ندارد و در صورت اصلاح به حمایت‌های ۱۱۰، ۹۶ و ۸۰ دلار، کاربران فرصت‌های خوبی خواهند داشت تا به آن ورود کنن. او البته زمانی را برای این اصلاح‌ها پیشنهاد نداده و افزود ممکن است هفته‌ها طول بکشد تا دوباره فرصت مجددی برای ورود به سولانا ایجاد شود.

تزوس (XTZ)
او در ارتباط با تزوس گفت این رمز ارز باید مدت‌ها پیش‌ حرکت خود را آغاز می‌کرد اما هنوز در مرحله کسب قدرت قرار دارد و البته توصیه کرد در صورت اصلاح به حمایت ۴ دلار و ۴ سنت زمان خوبی برای ورود به تزوس است.

لایت‌کوین (LTC)
او در تحلیل نمودار قیمت لایت‌کوین گفت سوابق صعود لایت‌کوین نشان می‌دهد همیشه پس از هر بازگشتی این رمز ارز جهش‌های بزرگ داشته است و در صورت اصلاح به محدوده‌ ۱۸۵ تا ۱۹۰ دلار زمانی مناسبی برای ورود به این رمز ارز است. او افزود ۲۴۰ دلار سطح مقاومت بعدی این توکن است و باید به بازگشت‌های آن در تایم‌فریم روزانه دقت کرد تا فرصت ورود در ۱۹۰ دلار را از دست نداد چرا که این قیمت فرصت بسیار خوبی برای ورود است. در این صورت ۲۵۰ دلار و ۳۰۰ دلار تارگت‌های بعدی آن هستند.


او در انتها خاطرنشان کرد مقایسه رمز‌ارزها با بیت‌کوین نشان می‌دهد هنوز فصل آلتکوین‌ها آغاز نشده است، و در صورت رشد بیت‌کوین ابتدا پروژه‌های با حجم بزرگ رشد خواهند داشت. طبق این الگو پروژه‌های متوسط و بعد کوچک‌تر در مرحله رشد قرار خواهند داشت.

منبع: youtube

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.