قیمت ارز دیجیتال اتریوم

کاهش قیمت اتریوم طی هفته‌های آینده

بر خلاف تصور بسیاری از مردم ارز دیجیتال اتریوم نتوانست عملکرد خوبی در سال 2019 از خود نشان دهد. همزمان با رشد 90 درصدی قیمت بیت کوین طی سال 2019، میزان سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال اتریوم تقریبا منفی بوده و جفت ارز بیت کوین/اتریوم شاهد سقوط نسبی در بازار بود.

 ولی بزرگ‌ترین آلت کوین دنیا طی دو ماه گذشته توانسته است ارزش خود را در مقابل دلار و بیت کوین تا حدودی بالا ببرد از طرفی یکی از تحلیل‌گران ارزهای دیجیتال بر این باور است قدرت اتریوم پایدار نبوده و ممکن است در ماه آینده شاهد کاهش قیمت بیشتری از این ارز دیجیتال باشیم.

آیا اتریوم رشد قیمت را تجربه خواهد کرد؟

لوک مارتین، تحلیل‌گر ارزهای دیجیتال و پادکستر صنعتی اخیرا بیان کرده است بازار ارزهای دیجیتال و اتریوم عملکرد جالبی در ماه مارس نخواهند داشت. وی با ارائه نمودار زیر گفت قیمت اتریوم پس از تغییرات هفته گذشته روند نزولی خواهد داشت.

نمودار قیمت بیت کوین

این نمودار نشان داد که طی این روند معکوس، ارز دیجیتال اتریوم با کاهش قیمت ده درصدی به سمت محدوده 0.0218 تا 0.0223  دلار حرکت خواهد کرد. این محدوده شامل سطوح مقاومتی کلیدی است که طی هفته‌های آینده باید تبدیل به سطوح حمایتی شود.

تنها عوامل تکنیکال نیستند که به ضعف گاوهای اتریوم تاکید دارند بلکه برخی عوامل فاندامنتال نیز نشان می‌دهند ارز دیجیتال اتریوم هفته‌های سختی پیش رو خواهد داشت.

امور مالی غیر متمرکز ( DeFi ) طی چند ماه گذشته شاهد رشد عظیمی بوده است و با افزایش پروژه‌های مبتکرانه شرکت‌ها و جذب هزاران کاربر، با مشکلاتی روبه‌رو شد.

برخی از مفسران حوزه ارزهای رمز نگاری شده اظهار داشتند که وجود برخی مشکلات در دیفای نیز چالش‌های زیادی بر سر راه اتریوم قرار خواهند داد.

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.