قدرت هش شبکه بیت کوین

قدرت هش شبکه بیت کوین به بیشترین مقدار خود رسید!

در حال حاضر قدرت محاسبه و قدرت هش (  hash rate ) شبکه ارز دیجیتال بیت کوین در بالاترین مقدار خود قرار دارد. با بررسی اطلاعات به دست آمده از سایت بلاک چین، قدرت هش کل شبکه ارز دیجیتال بیت کوین در تاریخ  20 جولای ( 29 تیر ) به 79 تریلیون ترا هش بر ثانیه ( TH/S )، و بیشترین مقدار خود رسید.

هش ریت

با توجه به اینکه امنیت تراکنش‌های انجام شده در شبکه ارز دیجیتال بیت کوین، روز به روز افزایش یافته است، رکورد بیشترین نرخ قدرت هش این شبکه، بارها در طول هفته و ماه‌های اخیر شکسته شد. به گفته کوین تلگراف، بیشترین قدرت هش شبکه بیت کوین متعلق به روزهای 21 ژوئن ( 65 تریلیون تراهش بر ثانیه ) و 1 جولای ( 70 تریلیون تراهش بر ثانیه ) بوده است. روز یکشنبه هنگامی که ارز دیجیتال بیت کوین در حال طی روند صعودی خود بود، قدرت هش شبکه بیت کوین بین 67.1 تریلیون تراهش بر ثانیه در نوسان بود. به عبارت دیگر، در حال حاضر قدرت محاسبه شبکه بیت کوین به نسبت سال 2017 و زمانی که قیمت این ارز دیجیتال 20,000 دلار بود، هشت برابر بیشتر است.

این رکورد هنگامی ثبت شد که ارز دیجیتال بیت کوین پس از دست یابی به نقطه 13,800 دلار، در حال تجربه کاهش قیمت بود. این ارز دیجیتال کاهش قیمت خود را تا محدوده 9,125  دلار هم ادامه داد و به گفته کوین تلگراف نرخ کارمزد تراکنش‌های ارز دیجیتال بیت کوین، بر خلاف نوسانات قیمت و حجم معاملات این ارز دیجیتال، همچنان پایین باقی مانده است.

استخراج ارزهای دیجیتال به دلیل وقوع هالوینگ 2020 بیت کوین، تبدیل به یک صنعت رو به رشد شده است. یکی از تحلیل گران اشاره کرده بود این صنعت طی سال آینده تاثیر زیادی بر بازار ارز دیجیتال بیت کوین خواهد گذاشت.

پاداش استخراج بلوک ارز دیجیتال بیت کوین از 12.5 به 6.25 بیت کوین خواهد رسید و این در حالی است که سختی استخراج هم ممکن است با افزایش هش ریت یا همان قدرت هش شبکه افزایش پیدا کند.

منبع: Cointelegraph

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.