چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
قیمت بیت کوین

تحلیل قیمت بیت کوین

در حال حاضر ارز دیجیتال بیت کوین در یک کانال افقی قرار دارد و در محدوه 10,000 تا 11,000 دلار مورد معامله قرار می‌گیرد. موقعیت خرید و فروش برای این ارز دیجیتال در شرایط کنونی را می‌توان به ترتیب در منطقه‌های 10,220 و 10,800 دلار در نظر گرفت. همانطور که در تحلیل‌های پیش اشاره کرده بودم ( نویسنده )، شرط اولیه برای ادامه روند نزولی، به وجود آمدن کانال افقی است و در حال حاضر می‌توانید این کانال را در نمودار قیمت بیت کوین مشاهده کنید.  در حال حاضر برای دستیابی به یک نتیجه کلی درباره آینده قیمت بیت کوین باید منتظر رفتار این رمز ارز در چند روز آینده باشیم.

قیمت ارز دیجیتال بیت کوین

ارز دیجیتال بیت کوین با شکست سطوح فعلی به سطوح بالاتر دست خواهد یافت، به عبارت دیگر اگر بیت کوین بتواند از محدوده 10 الی 11,000 دلار فراتر رود، قادر به شکست سطوح بالاتر هم خواهد بود.

در حال حاضر این ارز دیجیتال در حال تست سطح مقاومت در محدوده 10,650 دلار است. این منطقه دقیقا همان جایی است که انتظار واگرایی به سمت سطوح 10,220 و 10,000 دلار وجود دارد. این سطوح حمایتی بهترین موقعیت برای خرید این ارز دیجیتال به شمار می‌روند و حد ضرر ( Stop loss ) هم در محدوده بیرونی این کانال قرار گرفته است، از طرفی برخی از معامله‌گران هوشمند، وجود الگوی h&s ( سر و شانه ) را در نمودار قیمت این ارز دیجیتال تشخیص می‌دهند که این الگو می‌تواند قیمت بیت کوین را به سمت محدوده 9,800 دلار هدایت کند. این ارز دیجیتال در بازارهای محلی به 10,000 دلار کاهش یافته و در بازار جهانی به سمت 11,000 دلار پیش می‌رود.

در این میان خالی از لطف نیست به بررسی تحلیل تکنیکال یکی دیگر از نویسندگان مطرح این حوزه هم بپردازیم:

ارز دیجیتال بیت کوین در حال حفظ تعادل قدرت بین خرس‌ها و گاو‌ها است. به نظر می‌رسد هیچ کدام تمایلی برای به دست آوردن قدرت ندارند و در حالت انتظار و مراقبت به سر می‌برند.

قیمت ارز دیجیتال بیت کوین

با توجه به شرایط فعلی این ارز دیجیتال، پیش بینی رفتار آینده قیمت بیت کوین، کمی دشوار به نظر می‌رسد.

اگر جفت ارز بیت کوین/دلار قادر به شکست شاخص میانگین متحرک  ( EMA ) 20 روزه شوند و بتوانند آن را نگه دارند، رالی افزایش قیمت به سمت 13,973.50 دلار دور از انتظار نیست.

از طرفی، اگر خرس‌ها جفت ارز دلار/ بیت کوین را به سمت شاخص میانگین متحرک ساده ( SMA )، هدایت کنند، قیمت این ارز دیجیتال به محدوده 9,727.55 و سپس 9,080 دلار نزدیک خواهد شد که شکست سطح 9,080 دلار به عنوان نشانه خرسی در جهت رسیدن به سطوح پایین‌تری مثل 7,451.63 دلار در نظر گرفته خواهد شد.

همچنین ببینید

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

بیت‌کوین‌ها خواب به کوین‌هایی گفته می‌شود که برای مدتی طولانی، از کیف پول‌های خود تکان …

در دبی بیت کوین بخرید

در دبی بیت کوین بخرید!

دبی یک شهر فوق‌العاده برای کار کردن و زندگی و همچنین یکی از بهترین شهرها …

21 میلیون بیت کوین بیدار شد

21 میلیون دلار بیت‌کوین وارد میدان شد

با وجود کاهش 6.4 درصدی قیمت بیت‌کوین (BTC) در این هفته، بازهم دارندگان این ارز …

ده کیف پول برتر بیت کوین

رونمایی از 10 کیف پول ثروتمند بیت‌کوین

در هفته‌های اخیر سروصدای زیادی به‌وجود آمده، آن‌هم در مورد اینکه مالک کیف پول‌های برتر …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.