اظهار نظر آقای Ken Griffin درباره‌ی بازار ارزهای دیجیتال

سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال

 Ken Griffin: سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال پایان بد و غم انگیزی را خواهد داشت.

سرمایه گذاری بیت کوین

با رونق گرفتن استفاده و کاربرد ارز دیجیتال در بین عموم، افراد زیادی چه به عنوان سرمایه‌گذار و چه به عنوان کارشناس وارد این عرصه شدند. همه روزه افراد زیادی با وارد کردن سرمایه‌‏های خود در بازار ارز دیجیتال فعالیت می‌‏کنند. در این بین افراد دیگر نیز با نظرات و مصاحبه‏‌های خود بازار ارز دیجیتال را تحت تأثیر قرار می‌‏دهند. این افراد بیش‏تر از سرمایه‌گذاران بزرگ بوده و یا عضو عالی شرکت‏‌های قدرتمند می‌‏باشند که نظرات آن‌‏ها از لحاظ چگونگی شکل‎گیری روند بازار مهم بوده و لذا با اظهار نظرات مثبت و یا منفی خود می‏‌توانند شرایط بازار ارزهای دیجیتال را دگرگون نمایند. چرا که ارزهای دیجیتال همواره نسبت به شرایط محیطی خود حساس بوده و شکل‌‏گیری اتفاقات خوب، باعث توسعه‌‏ی بازار شده و بر عکس بروز اتفاقات بد و منفی، ضربه‏‌ی محکمی بر پیکره‌‏ی این بازار می‌‏باشد.

همانطور که گفته شد، در ماه‌‏های اخیر، بازار اظهار نظرهای کارشناسان نسبت به ارزهای دیجیتال رونق گرفته است. ممکن است در چند مورد اظهار نظر خوب گفته شود و بر عکس در چند مورد دیگر نیز اظهار نظرهای منفی نسبت به بازار ارزهای دیجیتال بیان گردد و این نشان از عدم وحدت نظر بین کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال می‏‌باشد. لذا باید مدتی را صبر کنیم تا شرایط بازار به ثبات رسیده و شاهد وحدت عقیده در این افراد باشیم.

اظهار نظر آقای “Ken Griffin ” درباره‌ی بازار ارزهای دیجیتال

در یکی از این اظهار نظرها، آقای ” Ken Griffin ” به عنوان CEOی شرکت Citadel در مورد ارزهای دیجیتال و سرمای‌ گذاری در این بازار، اظهار نظرهای منفی‏‌ای را بیان نمود. به نظر ایشان بازار ارزهای دیجیتال یک بازار بی‎ثبات بوده و نمی‏‌توان هیچ وقت با اعتماد در مورد روند تغییرات این بازار اظهار نظر نمود لذا ایشان به سرمایه‌گذاران جوان و افرادی که در این بازار مشغول فعالیت هستند، توصیه کرد که سرمایه‌‏های خود را از این بازار بیرون کشیده و از شکل‏‌گیری پایان غم انگیز جلوگیری نمایند. چرا که ایشان این اعتقاد را دارد که بازار ارزهای دیجیتال دیر یا زود به پایان تلخش خواهد رسید و در این بین افرادی که بیش‏ترین ضرر را خواهند دید، سرمایه‌گذارانی هستند که بدون هیچ گونه مطالعه و آینده‌‏نگری وارد این بازار شده‏‌اند.

لذا آقای Ken Griffin این توصیه را به سرمایه‌گذاران نمود که به جای وارد کردن سرمایه‌‏ی خود در بازار ارزهای دیجیتال، دست به فعالیت‌‏های توسعه‏ گرایانه بزنند چرا که بازار ارزهای دیجیتال هیچ سودی نداشته و فعالیت در زمینه‎های‏ دیگر می‌‏تواند به مراتب برای افراد سرمایه‌گذار مناسب‌‏تر باشد.

سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال

ایشان همچنین این چنین بیان نمودند که در شرکت Citadel که از جمله شرکت‌‏های مشاوره و سرمایه‌گذاری مالی به شمار می‏‌رود، تا به حال هیچ یک از مشتریان آن‌‏ها، نسبت به سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال درخواست نداده است و همه‎ی مشتریان این شرکت که از سرمایه‌گذاران قدرتمند در بازار به شمار می‏‌روند نسبت به شرایط بی‎ثبات بازار ارزهای دیجیتال نگران بوده و قصد ندارند که سرمایه‏‌ی خود را در این بازار تلف نمایند. در کل می‏‌توان گفت که اظهارات منفی آقای Ken Griffin، می‌‏تواند تأثیر منفی‏ و بدی را بر روی بازار ارزهای دیجیتال داشته باشد.

 

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.