اخبار ارز دیجیتال

صرافی ارز دیجیتال coincheck در اندیشه ایجاد شعبه‌ای جدید در آمریکا

صرافی بیت کوین

صرافی ارز دیجیتال آنلاین

از زمان پیدایش و شکل‎گیری ارزهای دیجیتال ، افراد و سرمایه‎گذاران زیادی وارد این بازار شدند به طوری که سرمایه‌‏های خود را از طرق مختلفی وارد بازار ارزهای دیجیتال کرده و مشغول سرمایه‏‌گذاری و کسب سود و درآمد در این عرصه شدند. یکی از پلتفرم‌‏هایی که امکان خرید و فروش را برای افراد فراهم می‏‌کند، صرافی‌‏های ارز دیجیتال آنلاین می‌‏باشد که این محیط‏‌ها در ماه‏‌های اخیر به مکان‌‏هایی بسیار محبوب برای سرمایه‌‏گذاران ارزهای دیجیتال تبدیل شده و همه روزه درآمد بسیار مناسبی را نصیب خود می‏‌کنند. یکی از این صرافی‌‏ها، صرافی ” coincheck ” است که در کشور ژاپن قرار دارد و در روزهای اخیر، رویای رسیدن به پیشرفت‌‏های جدیدی را در سر دارد.

صرافی coincheck

صرافی coincheck در سال 2014، توسط گروهی از سرمایه‌‏گذاران به نام‏‌های ” Koichiro Wada ” و ” Yusuke Otsuka ” در ژاپن تأسیس شد و فعالیت خود را با ارائه‌‏ی سرویس‏‌های خرید و فروش بیت کوین و کیف پول مخصوص به خود شروع کرد. متأسفانه این صرافی در چند ماه پیش دچار یک حمله‏‌ی سایبری شد و مبالغ هنگفتی از صندوق این صرافی توسط هکرها، دزدیده شدند. با این وجود گویا مدیریت جدید صرافی coincheck، یعنی گروه سرمایه‏‌گذاری و مشاوره‏‌ی مالی ” Monex ” به مدیریت آقای ” Oki Matsumoto ” پالس‌‏های مثبتی را در رابطه با رونق دوباره‏‌ی فعالیت این صرافی، منتشر نموده است.

همانطور که می‌‏دانید کشور ژاپن یکی از کشورهای پیش‏رو در عرصه‌‏ی ارزهای دیجیتال بوده و همواره به طرقی مختلف، حمایت خود را از این تکنولوژی و فناوری اعلام نموده و نشان داده است ولی این کشور نسبت به مسائل امنیتی و مدیریتی بسیار حساس بوده و با توجه به اتفاقات اخیر پیش آمده در صرافی coincheck (هک شدن به دلیل کمبود مکانیزم‌‏های امنیتی)، رفتار متفاوت و سخت‏‌تری را با این صرافی در پیش گرفته است. با این وجود مسئولان صرافی، اعتقاد دارند که در چند ماه گذشته، توانسته‌‏اند، شرایط بد صرافی را بهبود بخشیده و به نیازمندی‌‏های امنیتی خواسته شده توسط مسئولان ژاپنی پاسخ داده باشند.

صرافی coincheck و تلاش برای سرمایه گذاری

در عین حال این صرافی در مورد مسائل مدیریتی نیز دست به اقدامات جدیدی زده و تیم مدیریتی خود را نیز با آوردن کارشناسان و متخصصان مطرح، به روز رسانی نموده‏ است. تلاش‏‌ها و سرمایه‏‌گذاری‏‌های جدید صرافی coincheck به قدری مثبت بوده که خود صرافی اعتقاد دارد به راحتی می‏‌توان ارزش و اعتبار گذشته‏‌ی خود را دوباره بدست آورده و حتی در این زمینه فراتر نیز رود.

در راستای گسترش فعالیت‏‌های صرافی، آقای Matsumoto، اعلام کردند که قصد دارند شعبه‌‏های جدیدی را از صرافی خود در سایر کشورها و بخصوص ایالات متحده‌‏ی آمریکا، تأسیس کنند تا هم با گسترش فعالیت‏‌های خود، در بازارهای مطرح دنیا وارد شده و مشتری‏‌های بیش‏تری را برای خود جذب نمایند و هم این که با فعالیت در سطح جهانی، ارزش و اعتبار جدیدی را برای خود به ارمغان آورند.

به روز‌رسانی‌های امنیتی و مدیریتی در صرافی آنلاین ارز دیجیتال

این در حالی است که اکثر صرافی‏‌ها در ابتدای فعالیت خود، فقط با هدف پیاده سازی صرافی و کسب درآمد وارد عرصه‏‌ی ارزهای دیجیتال شده بودند ولی ضعف‏‌های امنیتی و در نتیجه‏‌ی آن‏، حملات سایبری باعث شد تا نیاز به بروزرسانی‌‏های امنیتی و مدیریتی در برخی از آن‌‏ها، واضح‌‏تر شود و در واقع صرافی‌‏ها، با رعایت استانداردهای جدید می‏‌توانند باعث افزایش کیفیت خدمات شده و بر ارزش و اعتبار این صنعت بیفزایند و باعث شوند تا سرمایه‏‌گذاران با اعتماد بیش‏تری برای سرمایه‏‌گذاری در این بخش وارد شده و شاهد رونق هر چه بیش‏تر بازار ارزهای دیجیتال باشیم با انتشار این خبر، پیش‏‌بینی می‌‏شود که شاهد نوسانات قیمتی مثبت در بازار ارزهای دیجیتال باشیم.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا