اخبار ارز دیجیتال

دوره‎های آنلاین آشنایی با ارز دیجیتال

مدرسه اقتصاد لندن دوره‎های آنلاین مخصوص آشنایی با ارز دیجیتال برای سرمایه گذاران برگزار می‌کند.

مدرسه اقتصاد لندن

رشد ارز دیجیتال و سرمایه گذاری

ارز دیجیتال در یک روند سریع و رو به رشد وارد زندگی افراد شد. بیش‏تر افراد و سرمایه‌گذاران، ارزهای دیجیتال را با خبرهای سودآوری و کسب در آمد بالای آن‏‌ها شناخته و نسبت به آن‌‏ها علاقه‌مند شدند. چرا که شنیدن خبرهای پولدار شدن برخی از افراد از طریق ارزهای دیجیتال، خود به عنوان یک عامل انگیزه برای سایر افراد بوده تا وارد عرصه‌‏ی ارزهای دیجیتال شوند. افراد و سرمایه‌گذاران با شور و اشتیاق پول‌دار شدن، سرمایه‏‌های خود را وارد بازار ارزهای دیجیتال کرده و امیدوار به کسب سود و در آمد از این طریق هستند. ولی در این بین این سوال پیش می‏‌آید که آیا هر کسی با هر مهارت و آشنایی‌‏ای نسبت به ارزهای دیجیتال، می‏‌تواند وارد این بازار شده و نسبت به کسب موفقیت امیدوار باشد؟

در حال حاضر این سوالی است که توسط بسیاری از کارشناسان حوزه‎ی ارزهای دیجیتال از افراد و سرمایه گذاران جامعه‌‏ی ارزهای دیجیتال پرسیده می‏‌شود. بسیاری از سرمایه گذاران بدون دانش و آگاهی کافی قبلی نسبت به ارزهای دیجیتال، وارد این حوزه می‌‏شوند و در واقع به نوعی سرمایه و پول خود را در قالب و رویای کسب در آمد بالا، در خطر و ریسک نابودی قرار می‎دهند.

نوسانات ارز دیجیتال

بازار ارز دیجیتال به عنوان یک بازار پر نوسان شناخته می‌‏شود که قیمت ارزهای دیجیتال در آن دائماً در حال بالا و پایین رفتن است که این شرایط خود، به عنوان راهی برای کسب در آمد شناخته می‌‏شود برخی از افراد با پیش‌‏بینی درست این نوسانات می‏‌توانند از طریق استراتژی‏‌های خرید درست و بهینه نسبت به کسب سود امیدوار باشند ولی در این بین افراد بی‏‌تجربه و ناآگاه را در نظر بگیرین که هیچ گونه آشنایی‎ای با ارزهای دیجیتال و صرافی‏‌های ارز دیجیتال نداشته و بنا به تشخیص خود، اقدام به خرید ارز دیجیتال از بازار و بورس ارزهای دیجیتال می‏‌نمایند که این امر به صورت اصطلاح خودکشی در بین کارشناسان ارزهای دیجیتال شناخته می‌‏شود.

البته این افراد ناآگاه با استراتژی‌‏های غلط خود، جو و شرایط پیشرفت بازار را هم دست‌‌خوش تغییرات غیر قابل پیش‌‏بینی‌‏ای می‌‏کنند. در کل می‌‏توان گفت که ورود افراد ناآگاه در عرصه‌‏ی ارزهای دیجیتال ، گذشته از سود آوری در بازار، باعث بروز مشکلات بیش‏تری نیز خواهد شد.

آموزش قبل از ورود به بازار ارزهای دیجیتال

لذا در این راستا باید افراد ابتدا آموزش‏‌های لازم را ببینند، سپس نسبت به ورود به دنیای ارزهای دیجیتال اقدام نمایند. در این راستا دوره‌‏های آموزشی متنوعی در سراسر دنیا برگزار می‌‏شود. یکی از این دوره‏‌ها، توسط مدرسه‏‌ی اقتصاد لندن برگزار می‌‏شود که در آن برای افراد آموزش‏‌هایی را به صورت آنلاین در مورد ارزهای دیجیتال، چگونگی کار با صرافی‌‏های ارزهای دیجیتال، کیف پول‌‏های این ارزها و سایر مسائل مربوط به ارزهای دیجیتال برای متقاضیان داده می‌‏شود. این مدرسه ادعا می‏‌کند که هدف و متد آموزشی آن‏‌ها، فقط استفاده از مباحث تئوری نمی‏‌باشد و برای افزایش تجربه و آگاهی واقعی متقاضیان، این موسسه در پی آموزش‏‌های عملی در مورد ارزهای دیجیتال نیز می‏‌باشد تا بتوانند افراد و سرمایه‌گذاران توانایی را به دنیای تجارت ارزهای دیجیتال معرفی نمایند.

البته این مورد تنها مرکز آموزشی در مورد ارزهای دیجیتال نبوده و در کشور مالت هم در یک دانشگاه در مورد ارزهای دیجیتال، یک رشته‏‌ی تحصیلی مخصوص برای دانشجویان در نظر گرفته شده است که در این دانشگاه، در پی گذراندن ترم‏‌های مشخص، یک مدرک تحصیلی معتبر برای دانشجویان صادر می‎شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا